neděle 15. května 2016

Detaily z naší ložnice


Když jsem na svém blogu začínal psát, byly to články o jednotlivých místnostech v bytě/domě. O tom, jak já si je idealizuju a jak by pro mě měly vypadat. A také o tom, jak bychom se v nich měli cítit, jak by měly působit na nás a třeba také na návštěvy. Celý tento "seriál" najdete tady. Dnes bych se chtěl ale zaměřit na to, co dělá každý domov tím vyjímečným, jediněčně originálním pro každého z nás. Jsou to detaily. 


Asi každému se dostal do rukou alespoň jednou katalog novostavby bytového domu, ve kterém byt co byt byl jako přes kopírák, jediné, co se měnilo, byla jeho velikost a patro, ve kterém se nacházel. Ale zařízení a jednotlivé detaily byly na chlup stejné. Jasně, je to vizualizace, ale i tak, už jen představa, že soused má byt stejný jako já (i když v reálu to tak samozřejmě nebude) je dost děsivá, že? Teď ale zpátky na zem =). Většinou máme to štěstí, že si byt můžeme zařídit podle svého, i tak ale mnohým českým domácnostem vládne IKEA. A proto přichází ke slovu doplňky. Mými favority jsou rámečky a fotky, které dodají šmrnc jakékoliv komodě, nočnímu stolku nebo zdi. Spousta z vás už určitě ví, že máme v obýváku jednu stěnu, která je věnována právě jen různým rámečkům a fotkám. Je to středobod, u kterého se zastaví na chvíli každá návštěva a to i když je u nás už po několikáté..hledají totiž nové přírůstky =). 


V ložnici nám ale něco takového chybělo. Máme v ní rozmístěny tři rámečky, ale není to ono. Stále nás obklopují čtyři velké vysoké bílé zdi a my přemýšleli, co s tím. Priniti to vyřešilo za nás. Oslovila mě velmi příjemná a milá Fatima s nabídkou na výrobu fotoplátna. Něco podobného už nám visí na chodbě, ale v menší podobě a s Audrey Hepburn. Neváhal jsem ani chvíli a s Patrikem jsme ještě ten den vybrali fotku, která by se nám líbila nejvíce. Fatima mi potom pomohla zvolit správný rozměr (70x50) a za dva dny kurýr donesl sice rozměrný, ale dokonale a pečlivě zabalený balík. Prvotní plán pověsit ho nad postel nicméně padl. Často měníme noční stolky (= rozdílných rozměrů) a tak se taky šoupe postelí a obraz by nebyl stále uprostřed a na to já jsem zase punktlich! Nakonec našlo plátno své místo na komodě, na kterou oba z postele vidíme a kde perfektně doplňuje dřevěný nápis LOVE a ostatní drobnosti. A kdo ví, třeba až jednou najdeme ty správné noční stolky, tak se nad tu postel přestěhuje =). A tak máme doma nový jedinečný doplněk, co dělá domov zase více domovem.


A teď ruku nahoru, kdo z vás má někde v bytě vystavený flakon parfému. A nemyslím teď koupelnu nebo kosmetický stolek, ale prostě někde na komodě, poličce, jako designový doplněk. Já zvedám obě. Kdysi to byl velmi minimalistický kvádr Marc Jacobs for Men, který mi chvíli připomínal průhlednou a černou kostku lega na sobě, jindy zase ve mě evokoval nějakou Mayskou pyramidu (jo, moje fantazie je pestrá =D ). Calvin Klein letos přišel s novou unisexovou vůní CK2 v naprosto dokonalém flakonu. Podle CK má vyjadřovat genderovou nevyhraněnost, elegantní zaoblená skleněná baňka a pevný čtvercový uzávěr odkazující na mužskou a ženskou stránku, na spojení dvou lidí. Ve mě vyvolává ale vzpomínku na dětství, protože ze všeho nejvíce mi připomíná bombičky do sifonu, které válely všude po bytě a postrádaly stojan, který by je urovnal. A tak si teď tento skvost často stěhuju. Z komody na pracovní stůl, ze stolu na noční stolek, z tama třeba na poličku a zase zpátky na pracovní stůl. Hodí se totiž kamkoliv. A tak se mnou i cestuje a je všude obdivován. Stále si říkám, že ten 50ml flakon doplním ještě jeho větším 100ml sourozencem. A samotná vůně? Svěží jarní rozbřesk. Pokud máte po těžké noci, je ideální k nakopnutí do nového dne! 

Pár detailů z naší ložnice, na fotkách jich vidíte mnohem více a já vás příště vezmu do obýváku ;). Ale teď mi na oplátku prozraďte něco o vašich detailech. 




23 komentářů:

  1. Ten obal na telefón je skvelý! :) A krásne detaily, ten kaktus ma najviac zaujal!

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  2. how cute!!! I love that photo you have framed, it is so romantic. Your work desks looks amazing!

    https://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  3. Great design, and I love this CK scent!

    OdpovědětVymazat
  4. Mate to moc pekne, kluci. A ten print na platne je super reseni rekl bych do kazdeho interieru, bod navic za volbu cernobile.
    JH

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně zařízeno, tenhle čistý design se mi líbí! A ten CK je naprosto dokonalý, chystám se na něj, protože tohle je krásný designový kousek, a navíc hezky voní ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, Claire =). A přesně jak píšeš, dokonale vypadá a skvěle voní ;)

      Vymazat
  6. Máte naozaj krásnu spálňu, vyzerá veľmi príjemne. A ten obraz s vašou fotkou sa mi páči, skvelý nápad.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Je to vymazlene do puntiku, super. Fotky mam moc rada, na platne zatim zadnou nemam. A flakony vyhazuju - asi bych se mela nad sebou zamyslet:-). Tenhle flakon je nadhernyyyyyyyyyy.
    Budu se tesit na obyvak.
    Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme =) a určitě nad plátnem pouvažuj, je to skvělé řešení, které jsme viděli ve spoustě skandinávských interiérů ;)

      Vymazat
  8. Kaktus je úplne mega aj aj tie obaly na telefón!:) fakt pecka!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za pochvalu  Je přece samozřejmostí poskytovat svým zákazníkům 100% servis, pomoc a radu, tak aby výsledné fotoplátno přesně odpovídalo jejich přáním a požadavkům. Jsem moc ráda že fotoplátno našlo své místo a také už i pochvalu v komentářích Až pořídíš nové noční stolky a přestěhuješ postel, tak Ti ráda vyrobím další fotoplátna, třeba několik malých čtverců na sebe navazujících, aby se nemuselo původní fotoplátno stěhovat, moc mu to tam na tom místě sluší a vám taky s tím nápisem LOVE. Měj se moc krásně a hodně úspěchů při tvoření domova pomocí doplňků co dělají domov více domovem přeje Fatima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My moc děkujeme za to, že můžeme mít něco tak hezkého doma =). Určitě se ozveme, až to tam ustavíme do nějaké dlouhodbější podoby (jestli to teda někdy vůbec bude =D ).
      Ať se daří a zůstaneme v kontaktu,
      Krásný den, Fatimo.

      Vymazat
  10. Jako vždy je tvůj článek moc pěkný, jak píšeš a popisuješ, to nemá chybu. Byt máte zařzený hezky, doufám, že v novém bytě také budeme mít rámečky a podobně. Parfém vystavený máme už pár let, já na to moc nejsem, ale mamka ano.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář, Kate =), rámečky a fotky jsou nej! ;)

      Vymazat
  11. Really love the place in your bedroom.. The photo of you guys is so cute.. And also I'm jealous of your iMac.. And the little accessoires so cool.
    Cheers mate,
    Kevin

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne detaily :) Máte to tam super štýlové

    OdpovědětVymazat