čtvrtek 5. května 2016

Coffeetime + soutěž!


Jednoho sobotního rána plného líbivé pohody jsem se za značně hlasitého zpěvu Adele z ničeho nic rozhodl naložit se do horké vany a nechat ještě chvíli okolní svět mimo dohled mých myšlenek. Vana byla plná, Adele přešla z Hello přes Send my love a I miss you až k When we were young, když mne začal do nosu štípat smrad. Něco se pálilo. Při tom bleskovém výskoku z vany a běhu do kuchyně jsem se málem natáhl na naši dřevěnou podlahu jako předložka z tygra, abych v zápětí uviděl rozteklou černou hrůzu s několika tančícími plamínky. Při tom ranním blouznění jsem zapomněl, že jsem si dal v moka konvičce vařit kávu, která nejen že vyvřela na sporák, ale taky to pod náporem teploty vzdalo plastové ucho, které se doslova rozteklo. Pohoda fuč, kafe fuč, konvička fuč a vidina hodinového drhnutí přede mnou. 

Pár dní na to jsme se pak účastnili kávového kurzu v Costa Coffee a tak mě napadlo, že bych rád vyzkoušel jejich moka konvičku, kterou pro ně dodává La Cafetière. Slovo dalo slovo a já za pár dní doma uvítal balíček, ve kterém kromě moka konvičky bylo také balení kávy Costa Coffee. Konvička funguje jako každá jiná, jen rukojeť by měla být opravdu žáruvzdorná, tak snad už nebude hrozit stejná nehoda, jako s její předchůdkyní, kterou bych označil "no name" (ale sloužila dobře a dlouho!). 


Samotná káva od Costy nazvaná Mocha Italia je namleta pro přípravu v espressu, do moka konvičky by se hodilo mírně hrubší namletí. Nicméně já nerad vyhazuji věci a už vůbec ne jídlo (nesnáším plýtvání), takže jsem tento fakt vědomě přehlédl a kávu si připravoval jak sobě, tak návštěvám. A chutnala! Dokonce mojí mámě, která je schopna obsluze v kavárně do očí říct, že jejich káva je nechutná břečka a buď ať to zkusí připravit znova anebo vrátí peníze =D. Ale i zde platí, že po otevření je nejlepší kávu co nejrychleji spotřebovat, takže určitě by vám neměla doma ležet další dlouhé týdny (chce si to odsledovat, kolik toho vypijete a pak kupovat tomu přiměřené množství..chuťové buňky se vám odvděčí ;) ). 


A aby to nebylo jen o tom, co jsem dostal já, mám tady pro vás soutěž! Jeden z vás může vyhrát tumbler (to na horké nápoje) a sklenici (tu zase na ledové nápoje..léto je za dveřmi, sezóna frappé se blíží), které do soutěže věnovala Costa Coffee. Jak se zapojit? Zjistíte na facebooku blogu tady.



8 komentářů:

  1. Mmmmm smell so good!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  2. Páni měl jsi štěstí, že nezačlo hořet víc:)
    Jinak až na to hoření z tvého článku mám chuť na kávu a to jsem před chvíli jednu měla, jak to píšeš, tak člověk nad tím přemýšlí, nad tou vůní, chutí:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda! Taky jsem si to říkal.. A víš co? Jdu si teď jednu uvařit =)

      Vymazat
  3. Pání! Ty hrníčky jsou rozkošný... kávu miluju a jsem ráda, že v Česku je čím dál více dobrých a kvalitních kaváren (a to nejen v Praze)

    Diary of M

    M. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tá tvoja story ma celkom pobavila, prepáč :D ale pri tej predstave ako letíš holý z vane do kuchyne sa nedalo nesmiať :D

    a fotky sú krásne :)

    http://andrea-de-blog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Wat een grote post en de foto's .. verdomd love it! Ik houd van koffie, maar ik wist niet dat dit merk, ik vraag me af of we dit hier te verkopen in Nederland ..
    Cheers,
    Kevin

    OdpovědětVymazat