pondělí 13. července 2015

Just to look forward

Těšení se. Přemýšleli jste někdy nad tím, co to pro vás znamená? Co to ve vás vyvolává a jaký to má dopad na vaši psychiku? Je to možná až určitý druh drogy, který povětšinou dostáváme v menších nebo větších dávkách už od narození. No uznejte sami. Už jenom to, že se narodíte znamená, že rok co rok vám alespoň ti nejbližší něco darují. Dobrý dort, zmrzku, hračku (a občas i nenáviděné ponožky nebo oblečení..ehm, to byl ale asi problém doby minulé, protože při dnešním výběru si děti o takové dárky říkají samy, aby nebyly ve školce nebo škole out). 
Looking forward. Did you think about it sometimes what "looking forward" means to you? What does it make to you and how it affects your psyche? Maybe it is some kind of drug which we mostly get in smaller or larger doses since the birth. Just the fact you are born means that year after year you will get something at least from your closest family. Tasty cake, ice cream, toy (sometimes hated socks or clothes..but I think this was a problem of the past, now the fashion is on the level when children are choosing the pieces they want to get to be not out at kindergarten or school).

Pak jsou tu Vánoce. Další pravidelné těšení se (nejspíš do doby, než to přeroste v rodičovství a povinnost jak vánočního úklidu, tak pečení cukroví a vaření a do toho ještě shánění dárků pro celou familii). Jenže z toho se tak nějak stane zvyk, který někteří přestanou pomalu vnímat, případně před ním utíkají mimo civilizaci nebo za hranice. Naštěstí existují i taková ta těšení se z něčeho nového. To když si koupíte letenky do destinace, kterou si pak budete moct odškrtnout ze svého dlouhého seznamu vysněných míst. Nebo objednáte dovolenou u moře už v lednu a celý půl rok se sem tam v nečekaných chvílích potutelně usmíváte (to když vám v mysli vyvstane vaše podobizna rozvalující se na písečné pláží a fešná obsluha beach baru se nad vámi zrovna sklání s chladivým drinkem). Nebo si zadáte do výroby auto a ze salonu vám napíšou, že si máte za týden pro něj přijít. To je pomalu srovnatelné s pocitem malého kluka, co dostal své první autíčko na dálkové ovládání. Splníte si malý sen a pořídíte si pejska. A i když vás občas pořádně naštve (počůrá se doma na parkety, rozkouše vám legendární Conversky, sežere na ulici ho*no), vy se stejně nemůžete v práci dočkat, až vás po otevření vchodových dveří nadšeně přivítá. 
Then there are the Christmas. Another regular looking forward (perhaps till the time of parenthood and the need of Christmas cleaning, baking cookies and cooking all the meals and hunting for all those present for whole familia). But from that somehow becomes a habit which some of us stop to perceive. Fortunately there are those looking forwards to some new things. For example when you buy flight tickets to the destination you can tick out from the list of dream places. Or you order summer vacation in January and whole half-year you smile here and there completely unexpectedly (in those moments you imagine yourself lying on the beach and the sexy bartender from beach bar is bringing you fresh drink). Or you order fresh new car and you get a message from the dealership that the car is ready to pick up. It is almost comparable to the feelings of small boy who gets his first RC car. Or you fulfil your dream and you take a dog. And even you get upset sometimes (he pees on the floor sometimes, chews your legendary Converse sneakers or eats a sh*t on the street), you still can't wait at work until you get home and he greets you so enthusiastically.
A nakonec jsou tady ta úplně (ale jen zdánlivě, protože podle mě jsou pro naši vnitřní vyrovnanost nejdůležitější) obyčejná těšení se. Napíšete příteli SMSku, že večer ho zvete na rande do kina a najednou se těšíte oba. Koupíte po cestě ze školy kytku, kterou jen tak pro nic za nic dáte doma mamince a těšíte se na její radostně překvapený výraz. Pošlete starému kamarádovi tradiční pohled a těšíte se na jeho poděkování. Nebo když se těšíte na čerstvý vzduch po letním dešti, po kterém jste tak toužili. Já jsem se podobně těšil na to, až budu moct vytáhnout tygří Kenzo mikinu, kterou jsem si dovezl z vánoční Paříže. Kousek, který jsem si zamiloval na první pohled, jen co jsem ho viděl na jednom zahraničním blogu před pár lety. Kousek, který stál víc než kterákoliv jedna věc z mého aktuálního šatníku (nepočítaje boty, ehm..). Kousek, pro který jsem bežel až poslední večer před odletem, protože mě brzdil můj rozum. Kousek, po kterém se v obchodě vždy rychle zapráší. Kousek, jehož fejky najdete na každém rohu (vítej ve světě kabelek Lois Viuton). Kousek, který se mnou doufám zestárne a já se budu vždycky těšit na to, až ho obleču, protože mi připomene tu radost, kterou jsem měl, když jsem si ho odnášel z obchodu na 49 Avenue George V hned vedle Champs-Élysées. 

Umíte se ještě těšit? A z čeho se těšíváte nejraději?

And finally there are completely ordinary looking forwards (but apparently because in my opinion those are the most important for our inner balance). You write SMS to your boy/girlfriend that you are inviting him/her on a date in the evening and all of a sudden you are looking forward both. You buy a flower for your mom on way home from school and you are looking forward to her happily surprised expression. You send a classic postcard to your old pal and you are looking forward to his thank you. Or when you are looking forward to the fresh air after summer rain which you needed so much. I looked forward similar for the day I can wear my Kenzo tiger sweatshirt I brought back from our Christmas Paris trip. It's a piece I fell in love at first sight when I saw it for the first time on some foreign blog few years ago. Piece which cost more than any other one thing from my closet (except shoes, ehm..).  Piece for which I ran last night before departure because my mind was saying NO. Piece which is always quickly sold out. Piece which poor fake imitations you can find on every corner (welcome in the world of Lois Viuton handbags). Piece that I hope gets old with me and I will always look forward to wear it because it will remind me the joy I had when I took it away from the shop on 49 Avenue George V just near the Champs-Élysées. 

Can you still look forward to? And when was the last time and what was it you look forward to? 
Takhle se já umím těšit a radovat #jumpinglikeafrog

Sweatshirt - KENZO

Jeans - second-hand (similar here)
Watch - Casio (similar here)
Sneakers - Converse

Photographed by - Made by Boy

For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm


55 komentářů:

  1. Taky jsem tvojí mikinu zamilovala hned na první pohled! :3 Krásně napsaný článek. Já se každý den těším na tu nejpřízemnější věc na světě a to až zalezu do postele, zachumlám se pod peřinu a nechám si něco hezkýho zdát. :)
    A ta předposlední fotka je úplně parádní !!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =), a těšit se na spánek je taky super, to tělo odpočívá a relaxuje =)..tak ať jsou ty sny jen krásný ;)

      Vymazat
  2. Great post and pics, Michael. Love that sweater, cool. Happy Monday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem člověk, který se těší na každou kravinu ( a proto je taky často zklamaný, když to těšení nevyjde) .. ale co mám ještě raději, než pocit těšení, je takový ten skvělý pocit radosti, kterou absolutně nečekam :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme v tomhle stejní =)..a ano, nečekaná radost je ta nejlepší =)

      Vymazat
  4. LOVE your kenzo sweater.. Also I really like this combination...
    The picture when you are jumping is really funny ;)
    Cheers,

    Kevin
    http://justkvn.com

    OdpovědětVymazat
  5. máš nejaké iné fotky dnes Mišo! Ale zaujímavé:)
    Ináč tešenie sa z maličkostí, to je to čo nás drží nad vodou si myslím. Pretože na také tie veľké veci, na tie sa síce človek teší najviac, ale tie veľké úžasné veci sa nedejú až tak často. Takže mne úplne stačí, že mám za dva dni voľno, že ma pochválili na jóge (!! však viete čo tým myslím:D), že si dám dáku dobrotu, že sa vidíme s vami, že si spievame hitovky...veď vieeeš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotil Patrik =), vyřídím ;)
      A pochvala na józe, to je nejvíc!

      A Sangria night opakujem, minimálně jednou ještě toto léto..hitovky byly nejvíc!!!

      Vymazat
  6. Jééé, hned se o moc víc těším na všechny budoucí radosti, na oblečení, na pejska, na Vánoce. Píšeš skvěle! A ta mikina je úžasná, moc se mi líbí :-)
    Gabi
    www.gabrrrielablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =) a jsem rád, že je mezi námi spousta lidí, co se umí těšit!

      Vymazat
  7. Loving the Kenzo sweater!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpovědětVymazat
  8. Jaj, tak já jsem univerzální těšička. Když jsme s přítelem začínali, těšila jsem se na každé další setkání. Dneska se těším každý den z práce domů, kde se potkáme. A pak samozřejmě těšení na Vánoce a narozeniny, jak píšeš... Člověk by si těchhle těšení měl v životě dopřát co nejvíc ;) O tom to přeci je!
    PS: Děkuju za komentář ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! =) Čím víc potěšení a těšení, tím víc radosti a pozitivního =)

      Vymazat
  9. Finally get to see the Kenzo sweatshirt on your blog that you bought, what like last winter?! Great look, Michael, love the first picture!

    Lera's Affordable Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah yeah, Lera, true words =), Some things need time ;)
      Thank you =)

      Vymazat
  10. Moc pěkně napsané, já se těším každý den v práci, až budu mít padla.... :D jinak ta mikina je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  11. tak si uzi mikinku dosytosti!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  12. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Tu mikinu prostě miluju! Sama o sobě je vážně boží a celkově na mě ten outfit působí nenuceně ale zároveň IN a šik! Za mě moc podařené! :-)

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Turecká giveaway plná překvapení právě na blogu: natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, ta fotka, jak jsi ve vzduchu! Mně by se určitě roztrhly kalhoty na zadku. :D (:

    ♥ Krásný den, Mišo! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chachaaaa, neroztrhly..když se neroztrhnou mě, tak tobě už vůbec ;)

      Vymazat
  15. Tá mikina je perfektná a hneď by som si ju zobral! :D Kenzo je značka, ktorá sa mi páči, ale väčšinou mi nejak nepasuje ich farebné prevedenie, toto je ale skvelé! :)) Určite to je kúsok, do ktorého sa oplatilo investovať :)) A jeansy sú tiež skvelé! ;)

    http://untilyouhateme.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Hezky napsané! Já jsem takový člověk, který se těší raději jen v duchu - každou věc si představuju, maluju, jak co bude, těším se na to, ale raději jen ve své hlavě, protože jsem na tyhle věci trochu "pověrčivá" - jakmile začnu něco rozhlašovat do světa, tak se to nikdy nestane :-D Takže to mám pěkně v sobě a pak když to vyjde o to větší radost to je :) Btw, ty Casio hodinky jsou super!

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za to, že to i čtete!! Moc si toho vážím.

      A Casio je must have retro ;)

      Vymazat
  17. Pěkný post. Těšení je jedna z nejlepších věcí :). Mikina je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tahle mikina je úplně boží!
    Mám velmi podobnou. Ale tahle...ta teda ale je!! #mmm

    OdpovědětVymazat
  19. Great post! Love the Kenzo sweatshirt <3

    Best, Albert | Palming Pebbles

    OdpovědětVymazat
  20. Cool :)

    https://therealdailyupdates.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. I copied something wrong now haha I love that sweatshirt! It has been in my wishlist for 0985048 years ago... Love it!

      Have an amazing weekend, buddy!

      Walk a million miles

      Instagram

      Facebook

      Vymazat
  22. I'm looking forward to so many things but sometimes I'm afraid of that. I looked forward to changes in my life and then they were completely different to how I axpected them. So I try to life every day and enjoy what I'm having at this day. But yeah, looking forward is something which can be so nice :)
    great post Michael!

    http://oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  23. Úplne najviac ma potešia tie najmenšie veci, ako úsmev na ulici od neznámeho, keď si na mňa niekto spomenie a pošle mi správu, keď mi ako malej v obchode vždy ponúkli cukríky... Myslím si, že je dôležité vážiť si maličkostí čo pre nás druhí robia. A ja ich rada oplatím a tiež niekomu urobím radosť. To je snáď ešte lepší pocit, vidieť niekomu usmievať sa a vedieť, že ten úsmev som im vyčarovala ja.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný článek! Těšení se miluju a nenávidím období, kdy se nemám na co těšit! Momentálně se těším, až koupíme s mužem letenky do Paříže, Amstru a vybereme destinaci na líbánky... Moc chválím tvůj outfit, mikinu i hodinky bych i já sama potřebovala do svého šatníku
    lovestylebytez.com

    OdpovědětVymazat
  25. Velmi čtivě a příjemně napsáno! Radost číst, miki moc sluší, dobrej kup! :) Klára, ČB

    OdpovědětVymazat