pátek 17. července 2015

Sfoukávám dvě svíčky


Je šest hodin ráno. Sedíme s Patrikem ve vlaku, jsme na cestě už přes 8 hodin a já přemítám. Blog dnes totiž slaví své druhé narozeniny. Vznikl vlastně proto, abych ze sebe vyventiloval myšlenky, co se mi honí hlavou. Nečekal jsem, že tohle "dítě" vyroste v to, čím je dnes. Že mu budu věnovat velkou část volného času, že na něm budu prezentovat i své outfity a už vůbec bych si před dvouma rokama nemyslel, že zaujme značky a otevře mi tak dveře k zajímavým projektům, lidem a spolupracem. A pak také k novým přátelstvím

Za všechno tohle jsem vděčný. Vděčný těm, kteří viděli a vidí potenciál. Kteří se nebojí napsat nebo zavolat, sejít se, popovídat si. Kteří vložili a vkládají ve mě svou důvěru

Pak jste tu samozřejmě také vy, čtenáři, fanoušci. Stejně důležití jako výše zmínění. Vlastně ještě důležitější. Bez vás by těch příležitostí nebylo tolik. Bez vás by nejspíš chyběla motivace. Každý komentář si vážím, o to víc pak ty, ve kterých se rozepíšete, podělíte se o své pocity a nálady a já se v tom necítím pak v důsledku tak sám. 

Můj život je o to všechno bohatší.

Děkuji. 

Sfoukávám tímto pomyslné dvě svíčky a přeji si..přeji si v duchu a tiše, snad mi prominete to tajemství, ale taková přání se prý splní spíš..


A pro vás pro všechny jako poděkování ode mě a partnerů tohoto blogu spustím v pondělí večer velkou narozeninovou giveaway o spoustu, velkou spoustu dárků. 

28 komentářů:

  1. Všetko najlepšie Mišo! Nech bloguješ minimálne stále rovnako ako teraz a píšeš články, ktoré hovoria do duše, nech si plný lásky, spokojnosti a nech sa ti darí stále viac. Verím, že by sme sa stretli aj keby sme nemali blogy, ale ktovie, našťastie ich máme a aj ja som vďačná, za teba, za vás oboch :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju..nikdy nezapomenu na naše první setkání na schodech na Jiřáku ;)

      Vymazat
  2. Hodně hodně štěstí Ti přeji a moc se těším na další příspěvky!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. fuu, to som ani nevedela, že už tak dlho, keep it up, tvoje články majú myšlienku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začátky byly pomalejší, ale je to tak, uř dva roky =). Děkuju!!

      Vymazat
  4. Krásne napísané. Gratulujem. Prajem veľa úspechov :)

    OdpovědětVymazat
  5. kurňa písala som komentár a potom mi padol systém:/ toto ja tak nemámrád
    no každopádne congrats! Nech máš ešte veša inšpiratívnyvh článkov a veľa super fotiek aj s Paťom- lebo tie mám najradšej:) také kjut fotečky:))
    A my sa vlastne tiež v podstate poznáme cez Paťa a Paťa poznáme cez blog, takže blogové priateľstvo toto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemám rád taky =/.
      No a každopádně děkuju!! Budu a budeme se snažit =)..a naše přátelství jsou prostě TOP!! Budoucnost je naše!! =)

      Vymazat
  6. Ať se daří! Přeji vše nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Happy second blogrthday! May all the best things keep coming to you ;)

    Best, Albert | Palming Pebbles

    OdpovědětVymazat
  8. Za 1. Ta fotka je úžasná. Za 2.Gratuluji ti k dvoum rokům a zároveň tě obdivuji. Já nikdy u ničeho moc dlouho nevydržím a tohle je určitě úctyhodný mezník. Jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, pevně doufám, že vydržím ještě pár takových mezníků ;)

      Vymazat
  9. Mišo, super!
    Prajem Ti ešte veľa úspešných rokov blogovania (minimálne ako doteraz)!
    Aj vďaka Tebe a Tvojmu blogu som bohatší o isté vedomosti a necítim sa byť sám v niektorých myšlienkach.
    Všetko najlepšie! :)

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ľuboši moc děkuju! Ponasnažím se a jsem neskutečně rád, že můj blog i pomáhá =)

      Vymazat
  10. sice neskorsie, ale prajem vsetko dobre, nech ti to pise aj nadalej :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  11. HAPPPPYYY ONE!!! you look adorable héhéhéh :-D
    Cool post :-)

    I Have a brand new post online : Welcome To My Cloakroom
    Greets Jon

    OdpovědětVymazat
  12. Píš ďalej, vždy ťa rada čítam :) Blogu prajem ešte veeeľa úspešných článkov, spoluprác a návštevníkov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za taková slova, pomáhají mi setrvat a psát =)

      Vymazat
  13. Fotky z dětství jsou nejlepší, tak ať se i nadále daří. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Keep up the good work!
    Great vintage photo!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat