neděle 29. listopadu 2015

Mám pohorky, konečně!


Už jsem to tuším jednou psal..jako dítě jsem hlavně díky mámě a občas díky prarodičům prochodil celé Beskydy, Vysoké Tatry a vlastně krom Krušných hor okusil každé české pohoří. Často jsem nadával, že mě bolí nohy, že je to daleko, že je mi zima nebo horko, že štípou komáři..prostě klasika, děcko si najde milion důvodů, proč už nechce do toho kopce šlapat. Občas se zadařily i husarské kousky, třeba když jsem ze strachu z výšek zbrzdil provoz lanovky na Skalnaté pleso. O tom ale někdy jindy. 




Nahoře mě pak ale samozřejmě čekala vždycky odměna. V létě jsem žadonil o nanuk nebo palačinky se zmrzlinou, v zimě zase o sladké plněné knedlíky nebo buchtičky se šodó. V tu dobu jsem si jen málokdy uvědomoval ty úžasné scenérie, které výhledy z jednotlivých vrchů nabízely. Jasně, vnímal jsem les, cestu, potoky, stromy, rostliny, zvířata, která jsme potkávali, tam to ale končilo. Teď je to podobné, ale když vystoupáme až nahoru, tak už dokážu stát, koukat, rozhlížet se a nechat se unášet. Ať svítí slunce, sněží nebo poprchává. Nevzpomínám si, že by mě tohle v dětství zajímalo nebo bych to dělal. Co si ale pamatuju dodnes, byla touha mít pohorky jako ti dospěláci okolo. Byly pevné, kožené, s tlustýma tkaničkama, nevadil jim sníh ani déšť, neklouzaly. Mě v zimě nazuli do tlustých sněhulí (takže jsem byl spíš jako nemotorný buldozer a né malý kamzík) a v létě zase do tenisek, které se občas vyzuly, jindy stačilo mrholení a bylo v nich mokro. 



Jenže pohorky se tehdy v dětských velikostech snad nevyráběly. Skuhral jsem o ně každé Vánoce (kdo by to kdy řekl, že v záplavě transformers z Tuzexu, stavebnic Merkur nebo Seva bude chtít dítě nevzhledné kopyta), Ježíšek je ale nikdy nesehnal. A když jsem dorostl do dospělácké obuvi, začala puberta a já už toužil po něčem, co bylo in mezi vrstevníky..tenisky Nike nebo Rebook. No a aktuálně jsem si už delší dobu pohrával s myšlenkou, že bych si pořídil nějaké pořádné boty na to naše výletování. Napadly mě Timberlandy, nesmrtelná klasika, za kterou si člověk ale také řádně zaplatí. Jenže! Před pár měsíci přišel Playbag, který navrhuje a ručně šije jedinečné designové tašky a doplňky, s novým projektem nazvaným Playbot. Poctivá ruční práce ze Zlína, návrat k tradici a hlavně tuzemské materiály. A tak vznikly tři modely bot, které odkazují právě na populární pohorky. 



Já jsem se od počátku zakoukal do modelu Kotaar (a nemohl se dočkat dne, až budou ke koupi), které mají základ v klasické pohorce, ale přece jen ten design je už trochu modernější. Zkoušel jsem i Kruski, jenže podrážka se mi zdála až příliš tvrdá na to, abych boty občas obul i ve městě. Sice Kotaar jsou ze všech modelů nejdražší, ale využil jsem akce -10%, která platila v den představení Playbot v showroomu. Boty jsem poprvé obul při našem výletu na zámek Kokořín. Je v nich příjemně teplo, podrážka je pevná, ale ne moc tvrdá. Kůže bude časem pracovat, takže ještě změkne. Baví mě barevné tkaničky, řešil jsem, jestli červené nebo zelené (při koupi dostanete dvoje), nakonec jsem nechal v každé jednu =). Těším se, až v nich vyrazím v únoru zpátky do Skandinávie, kde je prověřím naplno (i když možná se k tomu dostanu už na Vánoce v Tatrách..nějaký tip na ubytování? ;) ).

Co vy a pohorky? Anebo dáváte přednost raději funkční moderní obuvi? 



Parka - Gate
Snapback - Vans Disney
T-shirt - Eleven Paris
Jeans - Lee
Shoes - Playbot by Playbag
Backpack - F&F

Photographed by - Made by Boy

#fotimnikonem D5500

For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm

41 komentářů:

  1. Luxusní pohorky! (: ♥
    Tohleto štrádování po horách mi neskutečně chybí, ach ta placatá Florida... a teďka mi dáš facana, že by sis to chtěl vyměnit! :-P

    Krásný nový týden, Mišánku!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jsou ůplně božácký!!
      Hele, chtěl bych si to vyměnit, ale tak na měsíc max =D Bereš? ;)

      Vymazat
  2. Já si pamatuju, že jsem je zas nikdy nechtěla, přišly mi jako "ošklivé tenisky" - to byla taková ta letní varianta :D Timberlandy se mi líbí, ale zase po nich nějak netoužím, na chození do Prahy mi to přijde spíš jako módní doplněk než funkční bota :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na chození po Praze takové boty moc nejsou, i když tyto to zvládnou bez problémů, do města bych sáhl stejně po New Balance nebo Roshe Run =)

      Vymazat
  3. Jako dítě jsem pahorky nikdy nechtěla a ani nevím, jestli nějaké dítě (krom tebe) je chtělo :D :)

    Kažopádně gratuluji, že sis splnil svůj dětský sen!:)

    Já bych asi zvolila zelené tkaničky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byl vždycky trochu jinej =D
      A dík =), sny se maj plnit ;)

      Vymazat
    2. Já si vůbec nic nemůžu vybavit, co jsem chtěla jako malá, abych si to ted splnila :D :)

      Každopádně ted si přeji nějaké krásné retro šaty O:-)

      Vymazat
  4. pekne boty! :) ja si musim kupit tiez nieco funkcne a zaroven stylove na zimu, lebo minulu sezonu som nosila prevazne vysoke opatky a s tymi na bicykel moc nemozem :D teda da sa to, ale neni to uplne pohodlne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak v podpatcích na kolo, to je dost velká odvaha =D, asi jako s nimi za volant do auta =D
      Jsem zvědav, co nakonec pořídíš ;)

      Vymazat
  5. Perfect boots for winter and hiking. I don't have any pair of winter boots, but I really had to keep these ones in my mind..
    Also what a very happy pictures.. Love it!!!
    Enjoy your weekend friend :)
    Kevin
    Http://justkvn.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah, they definitely are perfect. Thanks a lot, Kevin and have a perfect week!

      Vymazat
  6. Tie boty sú naozaj veľmi pekné a s farebnými šnúrkami vyzerajú štýlovo. Ja som teraz tiež riešila nejakú pevnú zimnú obuv čo sa hlavne nebude šmýkať. Tiež som uvažovala nad Timberlandmi ale nakoniec som si kúpila Caterpilar - po tých som zase ja túžila už ako malá, ale v tedy to bola ešte len obuv pre robotníkov na stavby :D :D

    NITA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caterpillar jsou taky pořádná obuv =), dobrý výběr =)

      Vymazat
  7. anooo zlinska vyroba! lepsie by boli v leather free verzii :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  8. Na horech jsem se neco nachodila, ale vzdycky v teniskach. Pohorky jen jednou a nikdy vic (asi nejake spatne) :) ale kdyby vypadaly takhle...! :)
    A skvely blaznivy fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =). Na léto tenisky jsou ok, ale v zimě nebo blátivém počasí to s nimi nejde =(

      Vymazat
  9. great boots and color lol! love the place!

    http://www.adhiwahyudi.com/2015/11/the-urban-zalora-indonesia.html

    OdpovědětVymazat
  10. Great Fall look, so warm and stylish c:
    I love the black and white picture, I assume it's you and.. your mum? Sweet!
    Xx Ice Pandora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much. And yes, it is my mom! I am happy someone noticed this bw pic =)

      Vymazat
  11. Nice style !!!!! so cool


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  12. you are so happy! I love this post. Have a nice day :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Michale! Krasne fotky! Libi se mi, ze mas odlisne tkanicky. Moc ti ty pohorky slusi! Ja mam specialni boty do hor, ve kterych chodim po horach a pak odlisne do snehu od Sorel. Jsou uzasne- teple a pohodlne.

    Doufam, ze budes v Tatrach hodne fotit!

    Krasny zbytek tydne!
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Miri, moc děkuju =). Já uvidím, jak zvládnu tuto zimu s těmito a kdyžtak se pak podívám ještě po jiných..ono tady v Čechách ta zima není taková, no =)
      A Tatry nejsou ještě jisté, uvidíme.

      Děkuju =)

      Vymazat
  14. Amazing pictures and looK!!!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovědětVymazat
  15. So cool!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Michael, you barely changed, I see that child in you :-) Love the mismatched shoe laces. Great photos as always!

    OdpovědětVymazat
  17. Nemotorný buldozér :D
    Jako malá jsem to měla s chozením po horách stejně. Jedinou pořádnou motivací byly tatranky na cestu a palačinky po výšlapu. Ani teď šplhání po kopcích moc nemusím, ale ono to za ten výhled stojí (kdo neocení výhled, může ocenit to, že si ho může vyfotit na instagram a získá nějaké ty lajky :D :D ).
    Pohorky jsem nikdy neměla. Ale mám sněhule. Ty mi prozatím stačí. I když musím uznat, že ty tvoje pohorky s odlišnýma tkaničkama jsou skutečně stylové :)

    Přeju krásný víkend!
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  18. I want your boots!

    http://bloggersboyfriend.com/

    OdpovědětVymazat