středa 25. listopadu 2015

Chlapa kosmetikou neurazíš #5 + giveaway


Jsem člověk, co rád objevuje nové a nepoznané. Samozřejmě všechno má své meze =), ale když se jedná o kosmetiku, navíc přírodní, termální a z Itálie, kterou miluju, nebylo o čem přemýšlet. Značka Frais Monde není u nás moc známá, ale letmý pohled na jejich webovky a 30 letou historii firmy mi dávalo tušit, že si budeme rozumět. Kosmetika je založena na bázi sirné termální vody (ovšem síra je to poslední, co byste mohli z ní cítit) z oblasti Bagni di Repole v jižní Itálii a pánům je pak věnovaná řada Brutia


I když si to mnoho z nás nechce přiznat, ten přirozený proces stárnutí v našem těle prostě probíhá a zastavit ho nemůžeme. Prvními rozpoznatelnými příznaky jsou bezesporu vrásky. S těmi na mém čele se učím žít už někde od svých 15., což je celkem brzký věk, asi daň za to, že jako dítě jsem se hodně mračil a vztekal (a ano, nejspíš každému z nás rodiče říkavali "nemrač se, neškleb se, zůstane ti to"..ve stáří jako bys našel, že?). Nikdy jsem s nimi nějak zvlášť nebojoval, časem se ale přidaly svislé vrásky na tváři kolem nosu a očí a já si řekl, že už asi přichází ten čas. Zpevňující a vypínací krém Frais Monde Men Brutia Nutritive Anti-Ageing Cream používám necelý měsíc, takže hodnotit jeho účinky z hlediska vyhlazování vrásek je předčasné. Nanáším ho ráno po holení, občas i večer před spaním. Jeho konzistence je jemná, krémová, velmi dobře se roztírá, rychle se vstřebává a pokožka zůstává pak matná a dostává svěží vzhled. Navíc je mírně parfémovaný, velmi příjemně, připomíná mi čerstvě vyprané prádlo usušené venku na horském vzduchu. Baví mě, že se tvář přes den díky němu příliš nemastí a já se večer po náročném dni nelesknu jak zrcadlo. Krém se stal mým favoritem letošní f/w sezóny a třeba na jaře pak zhodnotím, jak to dopadlo s těma vráskama ;)


Stále se živím jako ajťák (takže koukáním do obrazovky počítače) a moje oči tak den co den stráví v záři displeje minimálně 9 hodin. Doma pak ještě řeším blogové radosti a strasti, k tomu u sebe stále nosím iPhone. Občas se až děsím, kolik času to pak ve výsledku dělá týdně nebo měsíčně, ale i tak mě mají někteří za blázna, když se vrátím z dovolené nebo výletu a říkám, jak mi bylo fajn být bez přístupu k internetu, bez zářících obrazovek, prostě jen tak. Unavené oči bývají často vysušené, pojí se s nimi "pytle" a kruhy, popraskané žilky, jednoduše něco, čeho si na člověku okamžitě všimnete. Proti těmto důsledkům se dá bojovat, ať už kapkami na zvlhčení nebo třeba chladivým očním gelem. Před nějakou dobou mě zaujal Patrikův Payot s třemi kovovými kuličkami pro nanášení a zjistil jsem, že Clinique má ve svém portfoliu něco podobného, i když pouze s jednou kuličkou. Ta s pomocí tekutého séra okamžitě ochlazuje unavené oči. Kofein navíc minimalizuje výskyt podráždění a váčků, kvasnicový extrakt pak pomáhá odstraňovat tmavé kruhy pod očima. Clinique Skin Supplies Cooling Eye Gel používám ráno před odchodem do práce a občas i odpoledne, kdy už cítím, že oči se velmi trápí a potřebují osvěžit. Gel se rychle vstřebá a příjemně chladí, účinek nastupuje velmi rychle. Díky svému kompaktnímu balení ve tvaru tužky ho klidně můžete nosit ve vnitřní kapse kabátu či saka. 


Jak jste na tom vy s přípravky proti vráskám? Anebo to pak vyřešíte později radikálněji, plastikou? A jak se staráte o unavené oči?
!!!
A protože se blíží Vánoce, chtěli bychom s Elnino udělat jednomu z vás radost. Zapojit se do soutěže o balíček obsahující Frais Monde Men Brutia Nutritive Anti-Ageing Cream a Clinique Skin Supplies Cooling Eye Gel se můžete zapojit tady na facebooku blogu!

9 komentářů:

  1. Máš pravdu, s vekom nič nespravíme a neostáva nám nič iné ako starostlivosť o pleť.
    Tiež sa často mračím, takže mám nepeknú vrásku na čele. Nie je to tým, že by som sa hnevala, ale tým, že dobre nevidím a tak stále ostrím. Začala som používať očný krém s Q10 a momentálne som v štádiu hľadania kvalitnej kozmetiky pre ženy môjho veku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, vidíš, s tím ostřením mě to nenapadlo a asi to taky bude ten důvod..mám předepsané brýle, už od mala, ale tak nosím je jen do kina nebo auta.. Ajajajajaj, musím si na to krčení čela dávat pozor =D

      Vymazat
  2. Ako sme doteraz mohli žiť bez chladivých očných krémov? Už samotné nanášanie je jedno "žúžo" a potom, keď vidíš tie výsledky!

    #ojojojóóój

    OdpovědětVymazat
  3. Chladivé očné krémy sú asi najpríjemnejšie čo existuje :D :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím a jsem rád, že jsem je konečně taky objevil =D

      Vymazat