čtvrtek 3. září 2015

Chlapa kosmetikou neurazíš #4


Občas ženám závidím. Závidím to, že jim nerostou vousy (minimálně né tolik, né tak tvrdé a tak rychle =D ). Občas je několikadenní strniště fajn, ale většinou je to otrava. Druhý, třetí den po oholení to vypadá nevzhledně, při líbání to škrábe a píchá, přijde mi, že i pokožka je citlivější a náchylná na pupínky, prostě něco, o co nestojím. A tak holím..téměř denně, nejlépe ráno. Dnes vám ukážu, čím.


Když jsem na jaře testoval a recenzoval elektrický holící strojek Braun CoolTec, loučil jsem se na konci větou, že žiletky se nezbavím. Jen jsem upgradoval Gillette Fusion Proglide na verzi Flexball. Jedná se o další evoluci v holení žiletkami. V čem je Proglide s Flexball jiný je zřejmé na první pohled. Hlavice s břity je totiž upevněna na pohyblivém čepu (to, co vypadá jako část miniaturního basketbalového míče) a díky tomu je tak v ještě dokonalejším kontaktu s pokožkou na tváři. 

Hned po prvním holení mi bylo jasné, v čem spočívá jeho přínos. Šetří čas. Tím, že hlavice lépe kopíruje kontury tváře, se po ní při holení tolik nenaběháte. Čas potřebný k oholení se u mě zkrátil téměř o polovinu. Šetří samotnou pokožku. Ano, tím, že potřebujete méně pohybů strojkem po tváři ji totiž o to méně dráždíte a to znamená méně zarudnutí, pupínků a jiných nešvarů. Lépe holí. A opět, protože kontakt s pokožkou je díky pohyblivé hlavici lepší, samotné oholení vousů je dokonalejší ve srovnání s holením strojkem s pevnou hlavicí. Mě si nový Gillette Fusion Proglide s Flexball technologií získal. Skvělé je, že strojek je plně kompatibilní s jakoukoliv verzí břitů s předchozích Fusion strojků. 


A protože holení žiletkou není jen tak a na sucho to je o pořezání se, chce to nějakého pomocníka. Dlouhou dobu, vlastně od počátku, jsem byl věrný klasické holící pěně. Zprvu Nivea, kterou jsem pak na chvíli vyměnil za holící gel (z kterého se stane po kontaktu s vodou a pokožkou pěna), a nakonec se zase rychle vrátil k pěně. Na začátku června Lush přišel s kampaní, která dala všem jasně najevo, že nedělá výrobky jen pro něžné pohlaví, ale taky pro chlapy! Dostal jsem tak možnost vyzkoušet krém na holení z řady Dirty. Po špatných zkušenostech s holícím gelem jsem k tomu měl nedůvěru, ale vzpomněl jsem si, že holící krém používal už můj dědeček. 

Po otevření váš nos okouzlí příjemná vůně (Lush se nezapře), která pak zůstane pokožce i pár hodin po oholení (pokud ji nezamáznete Pitralonem). Stačí si nabrat trochu krému na prsty a rozetřít ho po zarostlé pokožce. Neděste se, nepění to. Nechte chvíli působit, aby vousy změkly a můžete začit holit. Jen dávejte pozor při průběžném oplachování, břity u Gillette Fusion jsou opravdu hodně blízko sebe a tak krém má tendenci mezi nimi zůstávat. Ale chce to jen nacvičit a při druhém holení už nad tím nebudete ani přemýšlet. Pak už jen opláchněte a můžete vyrazit do nového svěžího dne. Lush píše, že je krém možné použít i jako hydratační ošetřující péči po holení, sám jsem to ještě nezkoušel, ale jeho vůně a konzistence k tomu doslova svádí. Kelímek o objemu 100g mi vydržel bezmála tři měsíce. 

Používáte někdo Gillette Fusion? Zkoušeli jste už verzi Flexball? A co krém na holení? 


Gillette Fusion Proglide Flexball poskytla pro recenzi společnost P&G.

14 komentářů:

  1. Great review. I always shave once a week.. I would love to try the shaving creme from Lush..
    Cheers,
    Kevin
    http://justkvn.com

    OdpovědětVymazat
  2. I love the same rasoir, love it!

    x

    www.raphaelmarques.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento zázrak manželovi neukážem. Mám rada mužov so strniskom :D
    Veľmi pekne spracovaný článok Michael ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsem narazila na tvůj blog :) Díky za odkaz na mém blogu, stala jsem se pravidelnou čtenářkou, tak pokud se budeš chtít stát mým čtenářem, budu ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Sice chlap nejsem, ale tvoje články mě baví i tak :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  6. I love how all photos match with mood. And I am so sad because we don't have LUSH in my town.


    New post is up !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. I've seen this, but haven't try it yet. But it looks amazing! :)

    Best, Albert | Palming Pebbles
    Palming Pebbles FB

    OdpovědětVymazat
  8. Looks amazing, I just wanna to know more about this, thanks for sharing baby!
    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM

    OdpovědětVymazat
  9. Ženským sice nerostou vousy, ale ostatní úpravy zevnějšku jsou daleko náročnější. Už jenom to malování, barvení vlasů, depilování - a všechny ty nezbytnosti dnešní doby:) Mnohdy si říkám, proč raději nejsem muž - bylo by to snadnější...HAHA :)

    Přeju krásný den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, že ženám nerostou vousy (když pominu fakt, že znám paní, která se holí, jak kdyby byla pán :D), ale my o sebe musíme pečovat mnohem víc a naše přípravy jsou na delší dobu.. :D :)
    Ale určitě je fajn, že jsi našel pomocníka, který ti šetří čas :)

    S přítelem jsem dva roky a cca rok a půl se kvůli mě už neholí - né že by teď byl zarostlý jak opice, to určitě ne :D :) Ale používá pouze zastřihávač vousů... nemám ráda, když se oholí jak mimino :D přijde mi tak hrozně mladej.. :D :) Takže dávám přednost, když vousky pouze zastřihavá a se škrábáním naštěstí problém nemám ;) :D

    OdpovědětVymazat
  11. Oukej, priznám sa. Používam na holenie nôh a podpazušia pánske žiletky Gillette, lebo ženské mi vôbec nesedia. Flexball dám otestovať frajerovi :)

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Takhle ctivi a propracovany clanek jsem snad jeste nevidela! Sice je urcen spise pro muze nez pro zeny, ale inspiroval si me, co dat pritelovi k Vanocum, diky.

    OdpovědětVymazat
  13. Great photo's with the marble and very manly to show razor products!
    www.sofarsosabine.com

    OdpovědětVymazat