neděle 13. září 2015

Challenge..me!


Spokojenost. Spokojenost se svým životem, se svým bytím. Mnozí se za ní ženou dlouhé roky, marně ji hledají. Ta dokonalá rána, kdy se budí vedle toho nejcennějšího. Ta místa, která jsou s ním i přes svou všednodenní obyčejnost speciální. Ty chvíle ticha, která vlastně nejsou tichá. Ty večerní procházky, ruku v ruce, uličkami měst, která se stávají domovy..domovy na pár dní, týden, měsíc nebo roky. Usínat v objetí, cítit tlukot srdce, vplout bezmyšlenkovitě do říše snů s vědomím, že ráno přijde za chvíli a bude stejně krásné jako to dnešní.
Satisfaction. To be satisfied with your life, with your being. Some people are chasing it for whole years, desperately looking for it. Those perfect mornings when you wake up next to the most precious. Those places which are so special even they are so common for others. Those silent moments which are not silente. Those evening walks, hand in hand, in the streets of cities which becomes homes..homes for days, weeks, months or years. Falling asleep in a hug, feel the beating heart. 



Člověk se dokáže do vztahu ponořit až tak hluboko, že jím dokáže žít, žít naplno, dávat do něj spousty energie, ale také ji z něj čerpat. Najednou existuje svět MY a svět JÁ ustupuje do pozadí. Najednou se přestáváme honit za tím, co nás naplňovalo, když jsme byli sami. Nemáme potřebu trávit víkend co víkend v klubech, kde jsme vytancovali všechny kalorie z drinků, které jsme při tom vypili. Stačí nám večeře při svíčkách, k tomu láhev vína a tichá hudba v pozadí. Nemáme potřebu trávit každou volnou minutu ve fitku, trápit svoje svaly a potit se na bežícím páse, vybíjet si stres. On se totiž rozplyne v momentě, kdy cítíme jeho blízkost. Najednou dáme přednost chvílím s ním než s činkami. 
Man can fall into the relationship so deeply that he can live it on a full throttle, put amount of energy into it and also that energy draw out. Suddenly exists the world "WE" and the world "I" fades into background. You are not chasing the things which fulfill you when you were alone. You do not have a need to spend weekends in clubs. Those dinners with candles and bottle of wine are enough. You dont have a need to spend every free minute in fitness club, sweating on treadmill, dran stress. That stress disappear in the moment when we feel his/her nearness. Suddenly you prefer to spend time with him, not with dumbbells. 

..a ten špek musí pryč!

Navíc z biologického hlediska, pokud vysportovaná postava má zvýšit vlastní atraktivitu (jak povrchní, já vím, ale "být atraktivní a poutat zájem" je prostě příroda a najdeme to napříč celým spektrem živočišné říše) pro své okolí při hledání partnera, pak při jeho nalezení a spokojeném společném životě tento atribut mizí na konec žebříčku potřeb. Neplatí to vždy, vyjímky se najdou. Já ta výjimka nejsem. Od puberty bojovník s nadváhou, co si prošel x dietami s dokonalým jojo efektem. Před třema rokama jsem se ponořil hluboko do své mysli a duše, převrátil svůj životní styl naruby a zapřísáhl se, že se sebou něco udělám. Ze 110kg jsem během roku a půl vypotil 28..vlastně víc, protože zároveň při tom rostly svaly. Tehdy, stojíc na váze, která ukazovala číslo 82, jsem se také zatvrdil, že už nikdy nesmí ukázat více než 90. 
Moreover from biological point of view, when sporty athletic shaped figure should enhanced attractivity of individual to its neighbourhood when looking for a partner (I know, it is frivolous, but to be attractive and to arouse interest is just a nature, we can find it  across all the spectrum of animal life), than when we finally find the one we want to spend rest of the life, this attribute is moved to the end of our value system. It is not always, exceptions exist. I am not that exception =D. From teenage I fight with overweight, I spent lot of time with different diets and perfect yo-yo effect. Three years ago I drowned deeply into my mind and soul, upend my life upside down and swer I will do something with myself. So from 110kg I sweated 28..actually more, muscles grow when I was loosing fat. Then when I stood on scale which shows number 82, I have established myself to never cross the 90 again. 


A ona je tu. 8 měsíců bez fitka a já ji mám bez pár deka nadosah. Nelituju toho, kdybych si mohl znova vybrat, volím zase ty užasné chvíle s ním a na cvičení kašlu. Jenže když mám problém zapnout kalhoty, košili, sako..už to přestává být legrace. A tak hledám motivaci, impuls. Běhání mě nikdy nenaplňovalo, i když sem tam Riegrovy sady profuňím(e). Zumba, spinning apod., to není pro mě. Jóga na hubnutí není. A navíc, stále platí, že shodit kilogramy a dostat se do kondice znamená 30% cvičení a 70% stravování na cestě za 100% úspěchem. To stravování se musím zase naučit, chce to hlavně na začátku pevnou vůli (kterou já už mám asi zlomenou..). 
And she is here. 8 months without fitness and training and 90 is within to reach. I do not regret, if I can chose again, I again choose the option of those amazing times with him and f*ck the trainings. But now, when I have problem to button up pants, jeans, shirt, jacket..it is not funny anymore. So I am looking for motivation, for some impulse. Running is not fulfilling me. Zumba, spinning etc. it is not for me. Yoga is not for loosing weight. And still is valid that loose weight and be fit = 30% of training and 70% of eating on the way for 100% success. Eating clean again I need to learn again, it needs more than ever willpower (which I have maybe broken..).


A v důsledku vlastně hledáme nakonec fitness centrum, kde nebude přeplněno (World Class), kde z nás nevydolují poslední cent (Jatomi) a kde nepamatuje vybavení ještě pomalu Husáka (BBC, minimálně to na Chodově..). Nejlépe, abychom to neměli daleko od domu (Vinohrady) a otevírací doba byla uzpůsobena bežnému pracujícímu člověku v Praze (otvíračka 8-19 není značka ideál, když člověk tráví v práci čas od 9 do 18)..nějaký tip?

Byli byste zvědavi, jak se s tím peru a jestli dělám pokroky? Možná právě to, že by to bylo částečně veřejné, by mohlo být pro mě impulzem se fakt snažit. 

So now I am looking for good fitness center. And I am asking you..are you interested to see the progress? To be this challenge part of this blog?


Minty F500 - our lovely Papaguena <3
Sweatshirt - Topman 
Skinny jeans - Primark
Watch - Komono
Socks - Primark
Sneakers - Nike Roshe Run

Photographed by - Made by Boy

For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm

49 komentářů:

  1. Zastav se za mnou: http://crossfitcommitted.com/cs/. Nebo se nejdřív mrkni na pár videí, jestli by tě to bavilo. Posilka je podle mě už dost pasé a hlavně nudná rutina. To se ti tady nestane. Znám to z vlastní zkušenosti.
    http://www.supertelo.cz/magazin/zuzana-zavodna-crossfit-je-zivotni-styl-pro-kazdeho
    http://www.supertelo.cz/magazin/wod-workout-of-the-day-intermediate-2

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, jdi si za svým :) Taky teď pár kilčo shazuju, na mě tedy nejvíc zabírá rychlá chůze, 7 km denně, jde to pomalu, ale jde :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Říkám si, nejlepší čas začít, abych to stihl do příštího léta =D
      Tak ať nám to odsejpá ;)

      Vymazat
  3. Jaký špek? Máš krásnou postavu! A ten Crossfitt co doporučuje Jana je fakt boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tak o tom můžeš vědět...

      Vymazat
    2. No, taky netuším, jak můžeš vědět, jakou mám postavu =D, ale špek tam fakt je (hlavně na bocích a břiše), nebudu si nic nalhávat.

      Vymazat
  4. já můžu doporučit crossfit hometown, z vinohrad je to kousek, super lidi, super přístup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu o tom, přemýšlím a nevím, zda je to pro mě..ve sportu jsem nikdy nebyl správný týmový hráč =/ (což zase třeba v prácí jsem velký teamplayer..)

      Vymazat
  5. Suprové fotky a myslím si, že postavu máš fajn - soudím dle fotek :)
    jinak text je opět krásně napsaný.. s přítelem jsem dva roky a za první rok přibral semnou 10 kg, ale vůbec bych to na něm nepoznala, kdyby si nestěžoval :D :) ono je přeci jen jiný studentský život a pak práce, kde už na posilovnu nezbývá čas, ani síla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně..ta síla..člověk dojde z práce unavený, musí vařit, aby bylo druhý den co obědvat, vyřídit věci kolem blogu atd. a prostě na ten sport ten čas už není =(

      Vymazat
  6. Completely in love with your sneakers and your socks :D

    Instax 210 giveaway - www.mykindofjoy.com

    OdpovědětVymazat
  7. Máš jednu skvělou vlastnost - každý tvůj článek začíná naprosto jinak, než končí, čtenáři se během čtení naprosto mění emoce a nutí ho to se zamýšlet...
    Ze začátku jsem byla úplně naměkko, pak si mě zarazil, protože by mě ani nenapadlo, že bys potřeboval hubnout a nakonec mě to donutilo zvednout zadek od noťasu a jít si zacvičit:)
    Vítej v klubu neustálých bojovníků s váhou. Kila už neřeším - stoupat každý den na váhu mě ničilo, byla jsem protivná, nešťastná. Teď tam nelezu a cítím se líp - začala jsem cvičit a jídlo si taky spíše hlídám:) Jde o to, jak se člověk cítí, ne kolik váží:)
    Jinak držím palce, ať se ti daří to, pro co ses rozhodl - a rozhodně jsem pro, abys sem dával pokroky:)

    Přeju krásný den a hodně zdaru:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, děkuju..no hlavně že to lidi dočtou do konce =)..váhu asi taky zase zahodím a budu se řídit centimetry =)
      Děkuju! A pokusím se to tady sem tam sesumarizovat =)

      Vymazat
  8. Wow, amazing sneakers and socks !!!!!!


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Very nice words! Oh yes I challenge you boy ;-) xxx

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  10. amazing post!!! I love your sneakers!
    kisses from Spain

    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovědětVymazat
  11. When I saw those sneakers on Snapchat I literally fell in love! <3

    Tons of kisses and hugs, buddy! I really want to see the progress!

    PD: thank you for your support with my Youtube video haha. It was the first time we tried to shot something without the tripod... So :p

    Walk a million miles

    Instagram

    Facebook

    OdpovědětVymazat
  12. Opäť sa stotožňujem s tým o čom píšeš. So snúbencom sme spolu už 5 rokov a za ten čas sme sa pekne vypapkali :D Len sa nejako nedokážeme dokopať k zdravému režimu (strava a cvičenie). Obaja milujeme dobré jedlo a je ťažké sa prinútiť k radikálnej zmene. Takže mi ostáva momentálne len dúfať, že sa o mesiac narvem do svadobných šiat (nemajú totiž šnurovačku :D)

    NITA – Blonďavá Potvora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ufff, tak to přeju, ať ty šaty nezlobí a ať je svatba krásná =)

      Vymazat
  13. such a cool look
    i really like your sneakers

    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  14. Love your t-shirt,your sneakers and your shocks!!!!XoXo

    OdpovědětVymazat
  15. Tak držím palce :) Dáš to! Mne pomohla joga pri tvarovaní svalov spolu s rekreačným behom. A po dvoch rokov vo vzťahu môžem vidieť, že občas pohodlnosť vyhrá a len tak sme, stále mám však potrebu byť preňho najviac sexi na svete :) a tak sa snažím. Aj kvôli svojmu zdraviu. Určite píš o svojich pokrokoch :) You can do it!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jógu sem tam zařadím, přece jen to je to nejlepší na protažení.. Uvidíme, ale fakt už musím začít =), děkuju za podporu!

      Vymazat
  16. Zabila bych svého drahého,kdyby se mi takto vymodil!!!!!Máš příjemný sloh,ale bud trochu soudný a oblékej se úměrně ke své figuře!!!!!!K tomuto outfitu svaly a tlusté nohy neladí !!!!! brrrrrrrr,Adél

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adél,

      děkuji za komentář. Pokud jsi četla celý post, předpokládal jsem, že ti jako čtenáři dojde, že jsem se takto oblékl schválně, abych ukázal, že opravdu ty špeky mám (a chci s tím něco dělat), protože to byla podstata celého článku.

      Co se týče mých nohou, ty budu bránit, protože to je jediná část na mém těle, která ten tuk postrádá..tak nějak to mám geneticky dáno (a přispěl k tomu i sport, který jsem dělával) a zcela narovinu, moje lýtka mi záviděl i trenér ve fitness.

      PS: Není potřeba plýtvat vykřičníky ;)

      Vymazat
  17. bože, vypadáš dokonale! a ta lýtka jsou...uuu, prostě chlape, jsi kus! ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, ale nevypadám..

      A ano, ty moje lýtka jsou božácký..jsou to jediné, na čem na mě není tuk =D..

      Vymazat
  18. Táto dvojica (rozumej ty a Papaguena) <3
    Po prečítaní tohto príspevku som sa znova naštartoval, ale myslím, že až dôjdem večer z práce domov, znova ma to prejde :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3

      Musíme to ale už nechat nastartované, léto se blíží #youknow =D

      Vymazat
  19. Tentou outfit je super ! :) A tenisky sa mi páčia asi najviac ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  20. Příště se začti do textu, pak bys pochopil, proč je ten outfit tak "XS" ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Amazing words! It´s crazy how someone can change everything!!!

    Plz show your progress! I would love to see that!!!

    Yours,
    Martin
    look-scout.de

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi kombinace tenisek a barevných ponožek:) Vtipné a cool! www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat