úterý 26. srpna 2014

Birthday..again!!

A je to tu, po -ehm-té oslavuju své 25. narozeniny (jak dlouho mi to bude ještě procházet? Jako Samanthě?) Utíká to. Rok za rokem rychleji a rychleji. Je to jen můj vnitřní pocit nebo je to tato doba? Chci zpátky ten pocit, že se některý týden strašně táhl, že to léto bylo sakra dlouhé a že ten rok od narozenin k narozeninám si dokážu detailně vybavit ze vzpomínek. Za 4 měsíce budeme "účtovat" a vzpomínat znova, až se bude 4 na konci roku měnit v 5.

A tak jsem se rozhodl, že se společně s Patrikem pustím do projektu #100happydays. Od zítra začnu každý den přidávat na instagram (nick @majki ) fotografii toho, co mě ten den udělalo šťastným. V životě není nikdy všechno báječné a úžasné na všech frontách, vždycky aspoň na některé bojujeme. Já nejsem výjimkou. A bude pro mě zajímavé se čas od času pozastavit a vidět, co mi vykouzlilo úsměv na tváři, připomenout si ten moment..a v neposlední řadě taky porovnat tyto prožitky s ním ^_^. A pro jednodušší sledování jsem si vytvořil vlastní unique tag #100hepydejs
Pullover - River Island
T-Shirt - Zara
Jeans - Divided
Sneakers - Nike Air Force 1

7 komentářů:

  1. a my sa na to veľmi tešíme! :) tak len to najlepšie do nasledujúcich našťastnejších dní prajem :)

    OdpovědětVymazat
  2. to som nevedel, že aj muži oslavujú pár rokov po sebe tie isté narodeniny :P každopádne všetko naj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozrejme že oslavujú! U nás doma 21 a 25 (ako som sa dočítal :D).

      Vymazat
    2. No asi takhle, vzdycky jsem to bral jako jasnou vec, nepremyslel jsem nad tim =D

      A dekuju, Tome ^_^

      Vymazat
  3. Nice sweater!
    It is your BD? Best wishes :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat