středa 13. ledna 2016

City of My Heart


Seděl v kupé plném do posledního místa. I tak si v něm připadal sám. Měl kolem sebe zase tu bublinu. Bublinu, která mu dovolovala mít soukromí a žít ve vlastním světě i přesto, že kolem bylo rušno. Sledoval očima tu dobře známou krajinu. Krajinu, která se lišila jen barvami podle ročního období. Ty stejné domy, ty stejné louky a lesy. Ta stejná nádraží. Nikdy oka nezamhouřil, i když cesta trvala hodně přes 12 hodin. Pozorovat ubíhající panorama bylo jeho vášní, stejně jako se jí stalo město, do kterého mířil. Paříž.



Nějak tak mohla vypadat cesta člověka vracejícího se na místo, které mu učarovalo. Člověka, s kterým toho mám mnoho společného. Na světě (zatím v Evropě =)) jsou města a místa, která i přes svou zdánlivou obyčejnost nebo naopak profláknutost pro mne znamenají mnoho a vím, že kdykoliv se do nich vrátím, budu se tam cítit báječně. Místa, která si nosím hluboko ve svém srdci a která ve mně vždy probudí neuvěřitelnou pohodu. A proto bych do nich jezdil zas a znova.

Ať už je to chorvatský Trogir, kde znám každou uličku, kavárnu a restauraci a kam bych se i popáté bez rozmýšlení zase vrátil. Nebo Barcelona, město plné energie, které nespí a neutichá a pulzuje životem dnem i nocí. Dlouhou dobu to byl i Londýn, kam se sice budu vždy rád vracet, ale není to ta srdcovka. Vystřídala ho totiž Paříž. Město, o kterém jsem snil roky a nakonec se dočkal a zažil ho s ním! Asi to tak totiž mělo být.



Paříž je vše. Je to láska, je to romantika. Je to klišé, je to kýč. Je šarmantní a půvabná, ale také náročná a ošemetná. Umí okouzlit stejně, jako umí zabolet. Skrývá ve svém nitru neuvěřitelné bohatství, stejně jako na svém okraji ukazuje svou stinnou stránku. Člověk ji buď miluje nebo je mu ukradená.

I když nás letos čeká spousta nových míst, od Říma, přes Bergen, Veronu, Marseille a Toulouse, nejvíce se těšíme na pozdní léto, kdy se do Paříže chceme vrátit. Ale kdo ví, možná nám některé z jmenovaných učaruje podobně a ona, patronka zamilovaných, dostane sobě rovného konkurenta.

A teď mi prozraďte, které místo nebo město je pro vás tou srdcovou zálezitostí..nebo je jich více?


Když vítr bloggerovi rozhodí vlasy, je vděčný za přední kameru v mobilu!


Coat - Isabel Marant pour H&M
Jeans - Topman
Sneakers - Nike AirForce 1
Oversized scarf - ZARA
Brooch - Topman

Photographed by - Made by Boy

#fotimnikonem



26 komentářů:

  1. Má srdcovka je Řím .. Protože ačkoli, když tam jsem, tak nadávám, jak je to tam hrozné a škaredé, tak vždy budu mít v srdci a hlavě tu dokonalou historii, která tam na člověka dýchá z každé strany :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se tam ještě o to víc!!! Odpočítávám netrpělivě fakt každej den =)

      Vymazat
  2. - tak na tuhle otazku jsem stale nenasla odpoved. kazdy misto ma osobitou energii a i v evrope mam stale co objevovat a poznavat. v hlave mi kuprikladu lezi magicky mont saint michel .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda =)
      Mont Saint Michel jsem si musel vygooglit..wow, vypadá to tam fakt magicky a tím jsi přidala další místo na můj must-visit seznam!

      Vymazat
  3. U me je to Oxford kde jsem byla skoro 3 roky au-pair a kazdy rok se tam vracim, protoze tam zije mladsi segra. A Chester taky v Anglii. Kde jsem zila 2 roky se svym pritelem - dnes manzelem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oxford se mi také líbil, sic jsem tam strávil jen dva dny, ale člověk si tam hodně připadal jako několik let zpátky (v tom nejlepším smyslu slova!)..dokázal bych si tam představit i dvoutýdenní dovolenou =)

      Vymazat
  4. U mna je to Barcelona a Girona, tam sa vzdy rad vraciam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Michale,

    Moc pekny outfit! Mate super plany na tento rok, pokud pojedete pres Zenevu, urcite dej vedet, moc radi vas uvidime!

    Moje nejoblibenejsi mesto je New York- ma uzasnou energii, nejlepsi obchody, skvele restaurace a kavarny. Urcite se tam jednou s Patrickem podivejte!

    Pusu a krasny vikend,
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Miri a samozřejmě, pokud bude kdykoliv cesta přes Ženevu, tak se ozveme a alespoň tu kávu si společně doufám vypijeme =).

      New York, New York..ten příští rok už musí vyjít!! =)

      Pěkný víkend i vám xoxo

      Vymazat
  6. No my Louvre proletěli během tří hodin, takže na nás čeká hádám ještě tak 80% skryté krásy, kterou v sobě má.. =)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekne a precítene si to napísal. Paríž som tiež vždy chcela navštíviť, tak raz mi to snáď vyjde. My sa zajtra chystáme do Viedne, na ktorú sa tiež teším.

    Prajem ti krásny deň!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a věřím, že jednou ti to vyjde..je to kousek a stojí to opravdu za to =)

      Vymazat
  8. Mine too ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  9. Yes love Paris.. And love your big scarf suits you well that dark red color..
    Enjoy your evening mate
    Cheers,
    Kevin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Kevin. I am happy there is another Paris lover =)

      Vymazat
  10. krásne napísané, a krásne fotky :) ja som zatial toho veľa nenacestovala, no jednoznačne Praha, tú navštevujem takmer každý rok, a vždy ma očarí niečím novým. To je pre mňa "tá" srdcovka, aj keď priznám sa Londýn mi učaroval tiež :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je krásná a vždy se do ní z cest rád vracím =), no občas je fajn z ní vypadnout =D

      Vymazat
  11. Super článek! :) Moje srdcovka je jednoznačně Řím, který mě okouzlil snad úplně vším. :) Jinak přesto, že jsem procestoval už spoustu evropských měst, na Paříž stále čekám a věřím, že se tam jednoho dne podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jsem zvědavý, jak Řím chytí za srdce nás =). Má být hezky, tak doufám, že se výlet vydaří!

      Vymazat
  12. Nice post! ;-) J'adore paris!!!

    New Post up on : www.jonthegold.com

    Greets Jon

    OdpovědětVymazat
  13. nice look!!

    xoxo
    http://www.outfitssisters.com/

    http://www.outfitssisters.com/

    OdpovědětVymazat