pondělí 4. ledna 2016

To live OWN life


Jsem rád, když vidím šťastné lidi. Jsem rád, když vidím na tvářích úsměv, v očích ty zářící jiskřičky a nefalšovanou radost. Takoví lidé totiž tu svou náladu umí celkem nevědomky šířit i okolo sebe. Proto se rád usmívám, proto mi nedělá problém popřát hezké ráno nebo prima den třeba prodavačce v potravinách nebo baristovi za pultem kavárny. Proto čím dál více omezuji sledování zpráv.

Ještě před několika lety jsem nemohl takřka vynechat žádné televizní noviny. iDnes jsem na mobilu kontroloval skoro každou hodinu, četl články, reportáže, novinky. Chtěl jsem být jednoduše v obraze a vědět o všem, co se u nás a ve světě děje. Čím dál více jsem ale začal přicházet na to, že úroveň zpravodajství strmě klesá ke dnu, které je snad nekonečné. Zprávy v televizi se staly doslova černou kronikou plnou neštěstí, korunovanou až směšnou dramatickou hudbou a udýchanými komentáři "reportérů". Headliny internetových portálů zase více než kdy dříve začaly plnit aférky nejen politiků, ale hlavně celebrit. A lidé to vše bohužel hltají jako děcko svou oblíbenou zmrzlinu. 



Na člověka musí mít vnímání podobných zpráv jednoduše negativní dopad. Od chvíle, kdy jsem celý tento začarovaný kruh omezil na nezbytné minimum, se mi žije mnohem lépe. Nezatěžuji se zbytečnostma, nepřemýšlím nad hloupostma. Jasně, řeknete si, že to přece pustíte jedním uchem dovnitř a druhým ven, jenže ono se to dokáže v mysli usadit a tam to nějaký čas hnít a nevědomě tak tížit vědomí. 

Přál bych si, aby se lidé více zajímali o sebe samé a své nejbližší. Aby méně sledovali podobné černé kroniky, zbytečně dramatizující reportáže a lživý bulvár a raději si otevřeli knížku nebo si sedli se svými dětmi nebo přáteli a chvíli si povídali. Třeba o tom, jaký měli den, o tom, kam se chystají na cesty nebo co dobrého nedávno ochutnali. Příliš totiž žijeme tím, co není naše, ale cizí. A to naše nám pak utíká mezi prsty. Neměli bychom dovolit, aby nám uteklo i něco, čeho budeme dříve nebo později (z celého srdce) litovat.

Sledujete zprávy? Bulvár? Nebo raději jste trochu mimo dění..

Nezapomeňte na soutěž o bájový foťák Nikon D5500! ;)

PS: Viděli jste už náš nový projekt MesHommes.com ? =)



Coat - H&M
Shirt - Zara
Jeans - Bershka
Monk strap shoes - Vagabond
Clutch - ZARA
Watch - Michael Kors

Photographed by - Made by Boy

#fotimnikonem D5500

For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm


30 komentářů:

  1. Happy New Year, Michael! I love this coat (h&m did an awesome job), you look really classy!

    Lera's Affordable Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Lera ^_^ and I have to agree, H&M did great job on this coat, the cut is very nice and the coat itself is very warm =)

      Vymazat
  2. Nic takového nesleduji a také proto nemám televizi:) A žije se mi o poznání líp:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My sice televizi máme, ale pouštíme na ní akorát tak filmy z Apple TV nebo hrajeme Playstation =D

      Vymazat
    2. Souhlasím, buď Apple TV nebo filmy, žádné zprávy!
      The Art of Outfits

      Vymazat
  3. Já už zprávy nečtu, jen když se stane něco velkého, abych byla v obraze, ale jinak ne. Připadá mi, že si pak můžu lépe užít svůj vlastní život a nemusí se strachovat a starat co bude a nebude a bylo. Zpravodajství je mnohdy bohužel velká nafouknutá bublina a tak je to prostě zbytečné. To si radši přečtu nějakou knihu!

    Ananas Barb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj člověk! Přesně tak to mám i já.. Dnešní mediální masírka je fakt děsná a k pláči je to, jak jim to většina populace žere i s navijákem =/

      Vymazat
  4. Pěkné fotky :)zprávy mě nikdy moc nebavily... nechápala jsem, proč mě má zajímat nějaká špína ze soukromí celebrit atd... bouračky na denním pořádku a podobně... to nebylo nikdy nic pro mne... od té doby, co se řešila Paříš a Karel Gott, tak jsem zprávy neviděla... jediné, které bych v tv stihla jsou asi v 19:30 (jestli jsou i nějaké později netuším), takže vždy přepínám televizi na prima cool!:D :)

    PS: Kecám, vlastně jsem viděla zprávy (jen začátek), po Silvestru, takže zase neštěstí kvůli tomu, že lidé nejsou schopní si na sebe dávat pozor... protože na Silvestra jsem viděla několik blbců, u kterých bych se nedivila, pokud by také skončili na pohotovosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =).
      No a třeba ta Paříž..to, jakým způsobem podávaly české a slovenské televize zpravodajství o této tragédii, jak spekulovali a odhadovali různé dopady a počty obětí atd., jakým způsobem vše prezentovali..bylo mi z toho smutno..jediné, co pak v lidech vyvolali, byl strach = přesně to, o co teroristům jde. Takže v důsledku jsou vlastně dnešní média tak trochu jejich pobočníky..

      Vymazat
  5. Love that coat so much,it suits you so well


    New on www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Už sa pomaly odnaučujem od správ aj ja (najmä teraz, keď po práci chodíme cvičiť a nie pred TV) a je mi fajn! Takže... :)

    A ten kabát, joj. Už nech doňho dorastiem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chm chm, nevím nevím, jestli chci, abys ještě víc rostl =P

      PS: takže už nebudou hádky o to, jestli se zapne telka a zprávy? =D

      Vymazat
  7. Súhlasím s tebou a so všetkým čo si napísal. Naozaj krásny a podarený článok. Ja sama na sebe pociťujem ako ma správy a televízne noviny ovplyvňujú a z toho dôvodu sa im snažím vyhýbať.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky napsáno! Přes týden na televizi nemám vůbec čas, takže asi tak :) nebudu ti brát pravdu, že tam dávají stejně samé kraviny. A ten projekt je super! Je skvělé, že jste se s Patrikem spojili :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. what a lovely post my dear
    and thanks so much for the comment
    lovely post :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  10. Rikal jsem to nekolikrat a znova to zopakuju.. Vazne je skvele, ze existuje nekdo,kdo nezije televizi a zachovava zbytky spolecenstvosti a etikety.
    Vic takovych lidi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhm, moc děkuju za takovýto komentář! Velmi si ho vážím. No byl bych rád, kdyby podobných bylo mezi námi více a více.

      Vymazat
  11. Super článek, děkuji za něj. Vnímám to dost podobně. Už více jak pět let nemám televizi a žiju. Raději si pustím gramofon, nějakou hezkou desku a nebo vezmu do ruky knížku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Gramofon akorát sháním, sic máme doma těch desek zatím 5 =). A knihy u nás jednoznačně vedou! Máš tip?

      Vymazat
  12. Prvne jsem z novy zacala sledovat ct1 a od doby co se nam narodila dcera tak zpravy nestiham a jsem v pohode. Nejaky cas sem i mela predplatne HN spise pro tu ekonomiku a finance...ale zbytecna investice. Ted posloucham Cro a jsem stejne v obraze a hlavne je tm dost zajimavych lidicaxi informacich mimo hl.zpravy. Jink obcas sleduju mesec.cz nebo finance.cz. S myslenkami se stotoznuju je to cim dal horsi a lide to sleduji jk kriminalku. Pekny den Martina

    OdpovědětVymazat
  13. je to fakt že všetko to spravodajstvo ide dole vodou ja to ani nesledujem možno niekedy ale nedá sa veriť tomu čo tam hovoria, rozprávajú len o tom čo im nakážu a hotovo

    OdpovědětVymazat
  14. Okay, how weird. I thought I left a comment under this blog post.. but it's gone.. Anyways I wish you also the best wishes for this new year.. Hope to see u both in Amsterdam ASAP..
    But!!!! i love love this outfit, I want to borrow the coat.. it's really beautiful and suits you well..
    Cheers,

    Kevin

    OdpovědětVymazat