čtvrtek 7. ledna 2016

Just few things


Předsevzetí si nedávám..to už ale víte =). A ani se to nesnažím příliš přehánět s plánováním nějakých wishlistů (toho, co bych si chtěl/měl v daném roce pořídit), protože ono to stejně potom skončí všechno jinak. Když jsme ale dělali velký předvánoční úklid, přišel jsem na pár věcí, které by buď už potřebovaly vyměnit anebo nám doma chybí a život s nimi by byl jednodušší. 

Za těch hodně let, co jsem se odstěhoval od rodinného krbu, jsem přišel na to, že koupit kvalitní ručník, to není jen tak. Buď jsou jako smirkový papír, nesají vodu nebo po pár vypráních jsou jako hadr na podlahu. A tak člověk může nakupovat buď stylem pokus-omyl, anebo se třeba poptat na návštěvě, odkud mají ty skvělé fluffy ručníky. Dostal jsem tip na Esprit. Nejsou sice nejlevnější, ale prý je mají doma už dva roky a jsou pořád skvělé. Mintová barva už je pro nás jen příjemný bonus ;). Kde kupujete ručníky vy?

Když už jsem u koupelny, můj župan by odešel rád do důchodu. Je obyčejný, bavlněný, má asi xx let, tak si říkám, proč si mu ten odpočinek nedopřát. Ten z veluru, který je kvalitní a příjemný na dotyk, má navíc kapuci a velké kapsy, takže člověk se opravdu pořádně zachumlá. Jen nevím, kterou barvu zvolit..mocca či forrest?

Schválně zvedněte ruku, kdo z vás chodí doma v pantoflích. Mě to dřív přišlo vtipné a zbytečné, protože u mámy jsou všude koberce. Ale tady v Praze máme úžasné parkety a méně úžasné kachlíky, a ty docela studí, takže mít něco na nohou krom ponožek je i v létě nutnost. Vždycky se mi líbily podobné fluffy pantofle, protože když je vám v nich teplo, nohy si vyndáte a položíte na ně a máte je pořád jako v bavlnce. 

SMEG asi nemusím představovat. Krásné retro lednice, které poznáte na první pohled. Aktuálně by se nám taková do bytu nevešla, ale nově začali vyrábět i rychlovarné konvice a to je něco, co bychom potřebovali jako sůl. A znovu a zas - mintová barva je perfektní bonus!

A nakonec bych si chtěl po několika letech pořídit další brož. Mému jelenovi upadla tuto zimu noha a myslím, že sekundové lepidlo to nespraví =(. Sketchinc je anglická značka, pod kterou tvoří mladá Becky. S Patrikem jsme se zamilovali do jejích dřevěnýc figurek, no před Vánoci uvedla i kolekci broží. Zamiloval jsem si pandu, která ale není takřka od počátku skladem a tak mé oko sklouzává ještě k šedobílému jednorožci (na toho duhového nemám koule). Co myslíte?


PS: Viděli jste už náš nový projekt MesHommes.com ? =)


ručník - towel - Esprit.cz 
župany - bathrobes - Esprit.cz 
pantofle - slippers - Esprit.cz 
konvice - kettle - SMEG
brože - brooches - Sketchinc

27 komentářů:

  1. Tak s ručníky neporadím, vždy dostaneme nějaký jako dárek, vyzkoušíme a když nesedí, zvládá to aspoň drhnutí domácího mazla ( snad si to nikdo z rodiny nepřečte :D). A brože jsou skvělé, panda vítězí, ale skvělá je i liška. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chjo chjo =D, ručníky jsou koukám problém v každé domácnosti =D.

      Vymazat
  2. Ta brož!!!! Jsem ráda, že máme stejný vkus <3 Objednávám k narozeninám :D Samozřejmě jednorožce :) Ale líbí se mi i jelen nebo lední medvěd. U mužských županů mám nejradši klasiku takovou tu královskou tmavě modrou, takže bych asi volila zelenou :) Je taková neotřelá, svěží a přitom trošku retro. Ta krémová mi přijde moc dědečkovská ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta brož..a pak ještě i ty dřevěné panenky..to je postě láska..jednu nutně potřebuji na svůj pracovní stůl! =D

      Nějak to ve mě začíná rezonovat a asi taky skončím u té zelené..a to jsem prvně byl pro mocca =O
      Dík!

      Vymazat
  3. s ručníky taktéž neporadím, máme jich doma mraky a právě všechny jako tem smirkl papír :DD a župan se mi líbí víc ten mocca. ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky =), možná nakonec skončím u toho, že si o tu barvu hodím pětikačkou =D

      Vymazat
  4. Ta kanvica je perfektna, nam sa prave na byte pokazila pred sviatkami a nieco take by sa nam hodilo perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing selection Michael !!!!



    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ooo tá mintová farba nemá chybu ♥ čo sa týka županu za mňa jednoznačne barvu forrest :) a tie brošne, sú nádherné všetky (už viem čo si tento rok jednoznačne musím zaobstarať) jednorožec nemá chybu aj v tej dúhovej ale môj favorit bude jeleň či už vo farebnom alebo bielom prevedení, mám na nich slabosť ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forrest to nakonec teda vyhrál =), děkuju. A ano, brože bych bral všechny, co má Becky na svém eshopu..fakt že jo. Už se těším, až v únoru uděláme objednávku..

      Vymazat
  7. Broze jsou bozi, nevim ze jsem nevedela o Smeg konvici, je uzasna! Leta jsem touzila po Morphy Richards a splnilo se mi to, ale tahle teda je! Ja doma na dlazbe a plovouce chodim v Brikenstocks. O chlupatych pantoflich jen snim, chlupate by totiz byli jen od psa. Na Esprit jsem ted koukala na destnik, maji i krasne koberce, save rucniky taky potrebuju a krasne samozrejme. Vsechny z vybavy jsem vyhazela a menim je jen za ty v mych barvach a esteticke. Momentalne shanim nutne v barve mocca, takze zupan bych takovy brala ja, ale Tobe bude sluset ten druhy! Moc dekuji za milou prizen Michaeli a do noveho roku jen to nej se splnenymi pranimi z wishlistu i bez :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Smeg konvice je novinka, která ještě nejde v ČR ani pořádně sehnat..viděl jsem ji zatím jen na jednom eshopu a vypadalo to jako dovoz z DE, takže zatím vyčkávám =).
      Moc děkuju, Šárko ^_^

      Vymazat
  8. Thanks for your introduction.I love this post.Thank you!:)
    http://www.officialpatagonia.com

    OdpovědětVymazat
  9. My jsme spokojeni s osuškami z Ikeii a F&F také nemá špatné ručníky. Mám asi 3 různé motivy (bílé, s ptáčky) a jsem spokojená. Já se tedy přiznám, že někdy doma v pantoflích chodím, tak proč si nějaké pěkné nepořídit, že? :) Jinak barvu županu bych zvolila zelenou, tak snad ti ta mince padne dobře ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. F&F máme doma taky, ale přijde mi, že po pár vypráních už jsou dost nic moc =( a v IKEA jsem ani v té nejdražší sérii nenašel na omak žádný, který by mi byl příjemný..
      Díky, nakonec má volba na tu zelenou padla ;)

      Vymazat
  10. Comfy items!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím jestli už to tady někdo psal, ale řekla bych, že měkkost ručníků hodně závisí na používání sušičky na prádlo. Vím, že to u nás není moc běžné, ale po roce a půl v Kanadě, kde je sušička samozřejmostí a tudíž jsem ji používala i já musím říct, že runčíky byly vždy krásně měkké, nehledě na vlastní kvalitu ručníku... což asi nepomůže, hledáte-li řešení tady...

    OdpovědětVymazat