pondělí 24. srpna 2015

Chlapa kosmetikou neurazíš #3


A jééj. Už je to víc jak tři měsíce, kdy byl naposledy na blogu článek na toto téma. Stýskalo se vám? Mě jo! ;)
Je léto, léto se vším všudy. Úmorná vedra střídají průtrže mračen a bouřky. Pak je zase chvíli pod mrakem a dusno. A to jsou přesně chvíle, kdy potřebuju dodat svému tělu (a tak i sobě) pocit svěžesti. Protože cítit se svěží právě v takovéto dny je něco, co mi pomáhá přežít, respektive i večer po náročném dni bez problémů fungovat. 


Základem je pro mě čístá pleť. Hlavně ta na tváři, která se díky tomu, že je permanentně vystavena všemožným vlivům a rozmarům kolem nás, jednoduše mastí, póry se ucpávají a pokožka dostává zabrat. A důsledkem je pak to, že vypadá mdle, bez života a řekněme si to zcela narovinu, zestárle. A to přece nikdo z nás nechce! Čeho jsem si všiml už dávno a co mě dodnes dost děsí, je fakt, že když si vyčistím tvář večer po dni stráveném v klimatizované kanceláři, je tampón mnohem špinavější než pokud ten den prožiju procházením se v centru města. Přitom 2x ročně jsem svědkem výměny klimatizačních filtrů. Tak kde je pak zakopaný pes, ehm, teda prach a bordel? 
Po odzkoušení několika čistících mlék, tonik a micerálních vod jsem nakonec objevil jednu, která mi dokonale vyhovuje. Clarins Toning Lotion with Iris s obsahem kosatce, aloe a výtažků z vilínu a guave nejenže pleť skvěle čistí do hloubky, ale zároveň pomáhá vyrovnávat její pH a dodává jí svěžest. Po každém použití mám pocit, že moje tvář ožije. Navíc neobsahuje žádný alkohol, takže vás nikde nic neštípe a nedráždí. A příjemná, svěží vůně je už jen bonus na závěr. Clarins se mi trefil do noty a to nejedním výrobkem a já mám z jejich používání radost..no a moje pokožka taky, řekl bych, několikanásobnou! A chlapi, vzít do ruky vatový tampón a provést večer a ráno půlminutový rituál je něco, za co se fakt nemusíte stydět! Berte to tak, že je to stejná rutina jako použití deodorantu ;)



Lush asi nemusím nikomu představovat. Jejich výrobky voní doslova na metry daleko, jsou friendly k přírodě, zvířatům, navíc 100% vegetariánské. A spousta z nich je přímo i pro chlapy. Stejně jako tento sprchový gel "Dirty". Proč tento název? Podle mě proto, že jeho složení vás zbaví sebevětší špíny a jako bonus dostanete parádní nakopnutí do celého dne. Narovinu říkám, že není ideální na večerní sprchu těsně před tím, než zaboříte hlavu do polštáře. Na to je vůně fakt moc intenzivní a svěží. No posuďte sami: máta, tymián a mentolové krystalky. Tohle vás fakt neuspí. Takže ideálně doporučuju po vydařené ólnajt párty, náročné fyzické aktivitě (běh, fitko, sex..) nebo jednoduše ranní rychlá sprcha. Je to lepší životabudič než kafe, fakt! Jo, a klidně ho můžou používat i holky, jde v ruku v ruce se svěžím květinovo-citrusovým parfémem ;)

Jaký máte recept na svěží pocit vy?

26 komentářů:

  1. Lush <3 Vyzkoušej na obličej další skvělou věc z Lush a to něco jako peeling Ocean Salt :) obličej úžasně vyčistí.. je to přírodní a navíc to můžeš použít na celý tělo a klidně denně :) Nic lepšího sem na obličej nikdy nepoužíval.. a další článek bude určitě o tom :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, kouknu po tom =). nicméně, dělat si denně peeling, to není nic pro mě, fakt ne =/ 2-3x do týdne stačí ;)

      Vymazat
  2. Dobrý článek, kéž by více chlapů se o sebe tak staralo a blbě nekoukalo na holku, když vytáhne ty různá čistidla pleti :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Lush!! Naprosto nejlepší kosmetika, tedy alespoň za mě :)

    OdpovědětVymazat
  4. I cant understand it but I think I understand its a skin cleansing process ... the photos are great Michael :-)

    Nice post! ;-)
    New look on www.jonthegold.com

    Greets Jon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It is ;), thanks a lot, Jon, I tried my best with that old camera and our poor lightning conditions =)

      Vymazat
  5. Perfect beauty essentials boy! kiss kiss

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  6. Great Essentials, specially toning lotion ✌

    www.FrankoDean.com

    OdpovědětVymazat
  7. I love lush.. especially to give it to my friends.. Also I think I'm gonna buy a tonique because of you ;-)
    Enjoy your day...
    Kevin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, yeah, my friends are always amazed by the smell of Lush products =)

      Vymazat
  8. LUSH poznám, mala som odtiaľ rôzne šumivé gule do kúpeľa a tiež krásne voňajúci šampón na farbené a hnedé vlasy s koňakom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  9. Clarins používám sama pro sebe a dělá úžasnou pleť!

    Hope you have a wonderful new week ahead of you!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  10. Nice post, would love to try that...
    www.littleblackswan.com

    OdpovědětVymazat