neděle 21. června 2015

Balím na dovolenou u moře, hurá!

Dva roky. Dva roky jsem nesmočil nohy ve slané mořské vodě. Dva roky jsem nenašlapoval v horkém písku. Dva roky jsem v tom samém, ale mokrém písku nedělal stopy, nekreslil vzkazy a nemaloval ptákoviny. Čekání je za pár dní u konce a těším se skoro tak stejně jako jsem se těšil na první výlet do Paříže. 

Ne že bych měl rituál v tom, bez čeho se na dovolené u moře neobejdu, ale mám několik "summer essentials", které mi v kufru nesmí chybět. Ochrana před sluncem je v dnešní době doufám už pro každého samozřejmost. A pokud se člověk nestihne předopálit ještě tady, při našem středoevropském sluníčku, pak nesmí opravdu nic podcenit. Většinou jsem první dva dny na opalovacích krémech s SPF30, pak den či dva na SPF20 a nakonec zůstávám až do konce s SPF15, přičemž tvář si mažu stále onou "třicítkou". Letos poprvé vyzkouším Clarins nemastný opalovací sprej. Spreje já rád, rychleji se roztírají a tím pádem i vstřebávají. A protože opalování je pro kůži nápor, je potřeba ji také po něm řádně vyživit. Sáhl jsem po hydratačním poopalovacím krému Clarins s kapkou samoopalovací složky. Bylo mi slíbeno, že to není nic extrémního a nemusím se bát. Jsem zvědavý =), pak vám o zkušenostech s ním napíšu určitě víc. Rejben brejle na oči netřeba představovat, to je sázka na jistotu. Zápisník Jean Paul Gaultier, který jsem dostal od kamaráda, je zatím prázdný, ale právě na dovolené ho začnu plnit zážitky a zápisky, které mi jednak pomůžou s identifikací fotek z analogové zrcadlovky a druhak nám to pomůže lépe rozplánovat výlety, auto už máme rezervované. A nakonec pitný režim! Sic ledový čaj s cukrem není zrovna to pravé ořechové, ale místo zákusku jednou denně si to snad mohu dovolit..zbytek dne už pak jen čistá voda, fakt! (no dobře, večer ještě sem tam drink v baru..ale tak, jsme na dovolené!!)

Plavky netřeba zmiňovat, letos jsem našel tyto mintové..jsem teď už nějaký čas trochu blázen do téhle barvy a pomalu to začíná být znát fakt všude (i z té fotky tady, že? :3 ). Však uvidíte postupně v příštím měsíci. A protože není zdravé se vorvanit na slunku celý den, nosím si na pláž i triko, bílé, bavlněné. Většinou se vydávám na procházky po pláži a fakt netoužím po spálených ramenou, nejsem zrovna do hněda se opalující typ. No a kde jinde než právě na dovolené plné horkého slunce a vzduchu se člověk potí víc, že. Ano, potíme se všichni. Řekněme si to narovinu. Netřeba nic skrývat. (nejen) Pražské tramvaje jsou toho léto co léto důkazem. Naštěstí mnozí z nás se dokáží potit s grácií, rozuměj, vědí, na co slouží deodorant nebo antiperspirant. Nicméně já preferuji ten typ, co má velmi slabou nebo jen decentní vůni a jeho použití tak pak nezastře samotný parfém. Přesně takový, jako pánský roll-on Clarins. Nepotřebuju přece být cítit na 10km jako mladý fotbalista z Horní-Dolní (bez urážky). Btw., parfém, toaletní voda, prostě cokoliv, co trochu voní. Víte, že Calvin Klein od roku 2004 vydává pravidelně edici CK One Summer, speciální unisexovou vůni, která má evokovat právě svěží léto? Do kufru balím jeho aktuální verzi CK One Summer 2015! No a k té kosmetice samozřejmě ještě patří i sprchový gel. Dirty springwash od Lush zní sice jarně, ale má hydratovat a voní dost svěže. Ještě jsem nezkoušel, ale myslím si, že na tom není co zkazit. Zatím mě Lush nikdy nezklamal, věřím mu! =D Letos poprvé budeme s sebou mít tři fotoaparáty. Přijde mi to sice trochu přitažené za vlasy, ale digitální zrcadlovka je povinnost. Do té analogové od Canonu jsem si pořídil teď černobílý film, tak uvidíme, co z toho nakonec vyleze, no a nakonec ještě máme jednorázovku z drogerie, kde nám zbývá vyfotit posledních pár snímků. Sic si bereme i nějakou tu knihu a časopis, ale iPhone plný muziky a sluchátka na uších na pláži, to už tak nějak patří ke mě. Občas si nevyberete a prostě nechcete poslouchat uřvané fakany nebo důchodcovské problémy tetiček o řadu lehátek za vámi. 

Jsem už sice myšlenkami na té pláži u šumícího moře s long island ice tea v ruce, do odletu ale přece jen pár dní ještě zbývá a jednak zítra končí soutěž o ručně šité kšandy, druhak v úterý startuju další giveaway - o novou řadu šampónů Head&Shoulders, a třeťak jsem se rozhodl ještě dát takové moje sbohem jaru, to pak na konci týdne ;)

PS: Jaké jsou vaše letní nebo dovolenkové must-have věci? 

29 komentářů:

  1. Skvělý a velice obsáhlý příspěvek, již dlouho přemýšlím o té CK vůni a letos jsem se rozhodl, že si ji konečně pořídím. :)

    Užijte si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekne nafotené!:))) a plavky majú superácku farbu, musíš poitom poslať dáke snapy z pláže, nech závidím aj ja trošku vám teraz na výmenu:)

    Ináč ja na tvár používam vždy vždy 50+ faktor:) Bez toho by som nedopadla dobre:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pěkně nafocené..zvlášť, když víš, co za tím je, viď? =P
      No já doufám, že barva moc nevybledne..a snapy nepošlu, budem bez internetu..huráááá!

      Vymazat
  3. super věcičky (a doufám, že si nebereš i ty kaktusy :D)
    jinak úplně chápu tvé těšení se k vodě, protože být u moře je nenahraditelný pocit, tak pěknou dovolenou! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaktusy beru taky, vždyť to je dárek pro prohlídkychtivé celníky =D
      A děkujeme =)

      Vymazat
  4. so fresh... love all these details! kiss

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super nafotené a aj popísané :) Užite si dovolenku, ja budem tíško závidieť, keďže tento rok sa u nás žiadna nekoná - aspoň nie pri mori. Ale ak navštívime aspoň kúpalisko určite len so SPF 50 minimálne polku leta :D lebo s mojou bielou pokožkou by to so slabším faktorom asi nedopadlo dobre.

    Blonďavá Potvora

    OdpovědětVymazat
  6. jsi dobře nachystaný na dovču :) užijte si to! ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tu dovču a moře ti hrozně závidím, taky bych hned vyjela:) No každopádně se těším na ty vaše fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, ty v tom máš takový systém! Já si vždycky vzpomenu na Moniku z přátel, nebo Sheldona z TBBT :D ty v tom mají jasno! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Sheldon je extrém prosím, s tím mě nesrovnávej =D, ale tak snažím se, aspoň trochu..na dovolené pak zbyde více času na odpočinek ;)

      Vymazat
  9. No tak velky tleskot pleskot za novy design blogu! Velmi sa mi paci :) a tie fotky, eno nuno tip top. Tesim sa na tie holiday photos, mam takeho tusaka, ze budu skvele... a dufam, ze tych odkazov do piesku bude vela a ze si najdu cestu aj na Insta :) a ze sa splnia. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dočasné, postupně budu upravovat, ale děkuju =)
      Na insta určitě, máš se na co těšit ;)

      Vymazat
  10. Amazing details !!!!



    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé a kam to vlastně jedete a na jak dlouho?? :-) Já letos do Itálie na Palmovou riviéru, moc se těším, ale odjíždíme až na konci července :-) Takže si ještě počkám... Doufám, že nám pak ukážeš spoustu zajímavých fotek z dovči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jeden ostrov, skoro na dva týdny =).
      Itálie je taky bájo, tam snad za rok, už mi chybí..

      Vymazat
  12. I love your style baby!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM

    Join this new blogger network, I'm waiting for you!

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé! Veľmi si to uži a už teraz sa teším na plážové slnkom zaliate fotky :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Great Summer essentials, Love Happy Plugs ✌

    www.FrankoDean.com

    OdpovědětVymazat
  15. To je skvělý! Moc se mi líbí, jak máš nastylované fotky :-) krásně si to tam užijte!
    Gabi
    www.gabrrrielablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý a obsáhlý příspěvek, již dlouho přemýšlím nad tou CK vůní a letos si ji konečně pořídím :)

    Marek
    www.waytomm.com

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý článek :) určitě se na balení nechávám tebou inspirovat :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat