úterý 23. června 2015

Vyhraj balení šampónů Head & Shoulders!

Podle průzkumů trpí problémem s lupy téměř polovina všech lidí. Mě naštěstí toto netrápí, ale zas mám spoustu jiných problémů. No, každý máme něco, že. Nicméně. Head & Shoulders asi zná každý a když se název této značky vysloví, napadne ho jediné: šampón proti lupům. Jestli je účinný, to musí posoudit jiní, ale když to ani po 60 letech výzkumů nevzdali a pořád se zlepšují, tak asi lidé vkládají v jejich výrobky důvěru (nebo spíš svou vlasovou pokožku). V těchto týdnech přichází na trh tři nové produkty a já bych vám je zde chtěl krátce představit.
Head & Shoulders Instant Relief 2v1
Přináší okamžitou úlevu při svědění pokožky hlavy. Obsahuje technologii On-Contact a komplex „Thermo-Cooling Activator“, který je aktivován vodou ve sprše a spouští se při kontaktu s pokožkou hlavy.  S pomocí jedinečné kombinace mentolu a máty zklidňuje pokožku hlavy a dodává ji úlevu díky chladivému pocitu. Osvědčená složka šamponu Head & Shoulders přispívá k dlouhodobému účinku pro vlasy až 100% bez lupů.

Head & Shoulders Instant Deep Clean
Přináší okamžité důkladné mytí pro muže. S pomocí technologie On-Contact  se aktivuje při kontaktu s pokožkou hlavy a s mastnotou na pokožce hlavy. Složení také obsahuje technologii Zinc Booster - jedinečnou kombinaci ZPT a uhličitanu zinečnatého, která se aktivuje při kontaktu a uvolňuje sílu ZPT účinněji a třikrát rychleji. Osvědčená složka ZPT Osvědčená složka šamponu Head & Shoulders zanechává vlasy až 100% bez lupů. 

Head & Shoulders Old Spice
Přináší důkladné mytí pro muže a dodává svěží vůni Old Spice.  Je vhodný také pro každodenní použití. Osvědčená složka šamponu Head & Shoulders ZPT přispívá k dlouhodobému účinku pro vlasy až 100% bez lupů.

Všechny tři seženete už nyní v obchodech za doporučovanou cenu 69,90 Kč pro 200ml balení a 124,90 Kč za 400ml balení.
A teď to nejdůležitější, soutěž!
Mám připraveny dva balíčky, první obsahuje všechny tři novinky zmíněné výše v článku, ten druhý je obsahuje také, ale jako bonus je k němu přibalena kapesní nabíječka (powerbank) a to se dneska při těch žroutech energie nazývaných smartphony hodí, že! A jak vyhrát?

Pro zařazení do soutěže stačí dát lajk facebookové stránce blogu a napsat svůj email do komentářů zde pod článek.

(a když přihodíte i svou zkušenost s produkty Head & Shoulders, máte u mě velké plus, sic pro soutěž bezvýznamné - no nebuďme zase až takoví materialisti =D)

Soutěž trvá do pondělí, 29.6.2015 23:59 středoevropského letního času. Vyhlášení výherců proběhne v sobotu 4.7.2015 ve večerních hodinách na facebooku blogu (prosím o trpělivost, ale budu dovolenkařit), výherci budou zároveň kontaktováni emailem (proto si pak zkontrolujte třeba složku se SPAMem ;) ).


Výrobky do soutěže poskytla společnost P&G, děkuji!
Foto 1 - zdroj facebook Head & Shoulders 
Foto 2 - buldoček je autorský obrázek Myyny

24 komentářů:

  1. Jů! Další soutěž! Zase zkusím štěstí. sipkovaivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Matousek.stepan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. fb: Kateřina Procházková
    email: somethingbykate@seznam.cz
    pro malé plus: zkušenosti nemám, ael vždycky jsem ten největší na lupy kupovala taťkovi na Vánoce a byl spokojený :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Môj email: martinzrnek@gmail.com

    Nedá mi to sem nenapísať. Mám jednu krásnu príhodu.
    Jedného dňa príde moja babka do mojej izby a napäto mi hovorí: ,, Rýchlo poď kuknúť do izby. Dávajú nejakú novinku v televízii. Rýchlo! To musíš vidieť!"
    A ja jej hovorím: ,,No veď povedz, čo tam dávajú."
    A babka spustí:,,Noo, už neviem presne, že čo, ale nejaká novinka, vraj JEBEM ŠOUBEZ sa to volá." (samozrejme, že to bola reklama na Head & Shoulders :-)) V tej chvíli som dostal záchvat smiechu.

    Odvtedy vždy, keď vidíme alebo počujeme reklamu na túto značku, tak sa "vyťahuje karta" JEBEM ŠOUBEZ :-) Snáď Vás táto príjemná príhoda aspoň trošku pobavila tak ako nás.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se osvědčil šampon na lupy, který se stal mým oblíbeným .... misa1188@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. FB Martina Lesová, email genevra43@gmail.com
    Šampony Head & Shoulders používá můj přítel na lupy. Nedá na ně dopustit, jiné odmítá používat. A když se raz za čas objeví u mě pár lupů (většinou s tím problém nemám), tak mu trošičku ukradu (ale pssst) a po pár umytích je zase všechno v pořádku. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. pavel.skrabal3@seznam.cz .. skvělá značka jako tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Head & Shoulders používa priateľ a veľmi mu s lupinami pomohli, takže by ich dostal on :)
    anita.trickova@gmail.com

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. jakubecbohuslav@gmail.com

    Šampony Head & Shoulders používám pravidelně. Nejvíce Extra volume, ale společně na střídačku s Classic clean, jako prevenci proti lupům. Musím říct, že dle mého, je tato značka jednou z topovek! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sampony od H&S pouzivam velmi casto. Aj ked casto experimentujem a skusam ine niove znacky a ich produkty, vzdy sa vratim k H&S, pretoze po ich sampone sa mi vlasy ovela menej mastia a su silnejsie a pevnejsie. Aspon to su moje pocity ;) andrejs069@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Williamczechscott@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  12. S H&S zkušenost mám jen menší, když zrovna nebyl po ruce můj oblíbený kombinovaný šampon, ale musím říct, že vůní a účinkem se mi velmi líbil. Tak třeba :)
    vaclav.kotyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. n.princess@azet.sk
    hs milujem , pouzivam dlhe roky najlepsi sampon proti lupinam alebo aj len tak

    OdpovědětVymazat