neděle 7. června 2015

Lanvin L'Homme - moje léto

Edt Lanvin L'Homme - e-shop Elnino.cz / Motýlek - Krispol Store

Vůně. Jedna z mnoha věcí, která působí na naše smysly. A to až tak výrazně, že si s některými dokážeme spojit určité chvíle, zážitky, místa a dokonce osoby. Podle vůně dokážeme poznat, jestli je třeba nějaké ovoce zralé nebo nějaká potravina čerstvá. Vůně dělá jídlo chutnějším. Místa zajímavějšími. Lidi přitažlivějšími (nebo naopak =D ). 

Občas přemýšlím, jak skvěle to příroda zařídila. Když jsem jako malý přicházel ze školy domů a už na chodbě domu cítil známý parfém, věděl jsem, že moje máma došla přede mnou a že se nevracím do prázdného bytu. Ve škole jsem měl raději předměty, ve kterých učitelky nosily příjemnou a svěží vůni. Dodnes jsem schopný na člověku rozpoznat kolínskou, kterou používal můj otec a hned mi to připomene některé chvíle s ním (a že jich nebylo mnoho..o tom ale jindy). 

Já sám jsem v tomto hodně vybíravý a návštěva parfumerie je tak trochu horor. Na jednu stranu mám své stálice, u kterých skončím, když mě po půlhodině čichání a zkoušení nic nezaujme (a popravdě mě už bolí hlava). Na stranu druhou mám občas potřebu si přinést domů něco nového. Dost mne například mrzí, že v časopisech, i těch určených pro nás, muže, člověk nenajde "voňavé stránky" propagující nějakou novinku. Mnohdy pak celý tento proces vypadá tak, že určitý parfém chlap ucítí na kolegovi v práci a jednoduše se zeptá, co to je zač. Případně se musí spokojit s tím, co vybere drahá polovička (ta přece ví nejlíp, co jí voní ;) ). 
Edt Lanvin L'Homme - e-shop Elnino.cz
Osobně používám jiné parfémy v různých ročních obdobích, na různé akce a příležitosti a koneckonců i podle nálady. Na podzim přichází u mě ke slovu orientální, kořeněné vůně, ale ne ještě tak těžké, jako ty, které přebírají vládu v zimě a jsou plné cedrového dřeva. Na jaře zase rád vytáhnu něco lehčího, se základem pačuli a květů. A konečně léto vítám svěží vůní, které mnohdy vládnou citrusové tóny. A přesně takový je Lanvin L'Homme. Smyslný, svěží a zároveň intenzivní. Základ v podobě santalu a vanilky doplňuje mandarinka s levandulí, a to celé uzavírá máta se šalvějí. Trefil se přesně do mého vkusu a pokaždé, když ráno vidím, že se přes okna derou paprsky slunce a bude teplo vím, že Lanvin ten den stráví se mnou (nebo já s ním?). Těším se, až ho "obleču" na dovolené, přece jen v přímořském teplém vánku vnímáme vůně zase jinak, stejně jako někde ve víru nekonečné noci a hlasité hudby a šumu moře v dálce..

Jaký patří k vašim favoritům? A zažili jste, že by se váš oblíbenec už přestal vyrábět?

What is your favorite perfume? And did you experience that your lovely perfume is not in production anymore?


Edt Lanvin L'Homme - e-shop Elnino.cz
Watch - Casio
T-shirt - ElevenParis
Sunglasses - Ray-Ban
Socks - Socksinbox.cz
Sneakers - Converse
iPhone case - from MadeByBoy
Jeans - H&M


35 komentářů:

  1. I am sure that you will smell amazing! Lanvin is a great brand and their parfumes are one of the best! Great choice, Michael!

    Wishing you a wonderful Sunday evening!

    Hugs,
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, definitely they are..Lanvin has an outstanding long history in making perfumes and their Arpège is legendary =)

      Thank you very much, Miri and I wish you fantastic week!

      Vymazat
  2. OMG I love Lanvin.. But never tried this one.. Maybe I should thanks

    Happy sunday
    Kevin
    http://justkvn.com

    OdpovědětVymazat
  3. Lanvin forever! ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  4. Great post, Michael and I love how you arranged the collage. Great job. I have several favorite perfumes, like Coco for deep winter because it's thick, I love greener scents during hot summer. Unfortunately most of my favorites have changed over time, like Dior Cherie, the best scent was the original 2005, all the after ones are, well let's be kind and say they have nothing to do with the original scent one anymore. Chanel has changed it's ingredients of Coco as well, but it's still recognizable, tho. I just hate it when they do it, tho. OK enough, lol, I already wrote a book today, hahaha. Happy start into a new week, Michael.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much for your kind comment, Lenya. I think we have similar taste about the perfumes =). And about the changing ingredients, I completely understand you. My mother was so sad when she realized that her most favorite Nina Ricci L'Air du temps doesn't smell as it used to.. But that's a trend, we have to adapt or find something else ;)

      Vymazat
  5. Medzi moje favority patria uz tolko ospevovany Ralph od Ralpha Laurena, Amor od Cacharel, Miss Dior a Rush od Gucciho. Ked som bola mensia rozumej nizsia, mladsia, mamina mi kupovavala taku vonavku ktora vonala ako zuvacka. Vyrabali ju pani z Vietnamska, predavali na Mileticke a nikde ju neviem zohnat. Viaze sa na nu milion krasnych bezstarostnych spomienok. A vyborny post. Ako vzdy. Moje jedine zelanie je, aby tvoje prispevku pribudali denno denne, ale viem, ze sa neda. :)

    PS: Co takto si zalozit s Patrikom pansky magazin a ponukat tie parfumovane strips na strankach? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss Dior..klasika, velmi oblíbená mezi mými kamarádkami =). Tu žuvačkovou voňavku jsem měl taky..voněl jsem jako Pedro =D, miloval jsem to =). A děkuju, moc moc děkuju! A příspěvky denně..to bych asi brzo umřel na nedostatek inspirace..už tak ji nemám tolik, kolik bych potřeboval..a čas..čas je nepřítel. Ale budu se snažit.

      PS: Pánský magazín..no pokud nás někdo zasponzoruje, jsem pro, můžeme začít hned dnes!

      Vymazat
  6. Nice perfume, lovely Lanvin !


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  7. that perfume looks so good. really need to try it!

    www.fixatedf.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tenre consider this perfume for my boyfriend, thanks for the tip .

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/?m=1

    OdpovědětVymazat
  9. feši fotky si porobil! to muselo stáť za ten bordel:)))
    ja mám momentálne tri parfémy a tak nejak ich striedam. dlho som mala sladký Live od J.Lo, z toho mám už iba kúsok a už si ho asi po 5 rokoch rpestanem kupovať:D Máme ešte Nuit od HB- pekná sofistikovaná vôňa a na prekvapenie mám jeden mini zo Zary- pánsky a tiež veľmi fajný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, děkuju děkuju =), stálo, no ni? =D
      Zara občas uvede parfém, který voní i mě..měl jsem od ní dva a vždy jsem je rychle vypotřeboval, prostě skvěle voněly (ale krátce =D )

      Vymazat
  10. I am more of a CK person, this looks amazing though! Check out my
    new post!


    S.
    http://subhamrai.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. líbí se mi, jak píšeš o tom, jak jsi poznal vůni maminky a tak :))
    já nevím, ale moc si nevšímám vůní na rodičích a tak...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. neskusal si niekedy parfumy od Manufaktury? netestovane na zvieratach :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nice artistic direction ! www.stylnoxe.com

    OdpovědětVymazat
  14. I haven't taste that smell =) I am going to search it the next time I'm shopping

    OdpovědětVymazat
  15. I'm not familiar with this scent but I know that the women's version is a best seller. I'm sure it's perfect for summer! Have a wonderful weekend, Michael!!!

    Lera's Affordable Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It is! And thanks a lot, Lera =), I hope you had great weekend too.

      Vymazat
  16. Ja frčím na vôni Briliant look, kde milujem detail a to kamienok od swarovski v parféme. :)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je skvělý detail =), mám rád, když si výrobci vyhrají s flakóny =)

      Vymazat
  17. Very nice painting and shocks ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  18. Hneď pôjdem ovoniavať pri budúcej návšteve parfumérie :)

    http://lubicakanichova.wix.com/overside

    OdpovědětVymazat
  19. Awesome post! Your phone case is to die for <3

    xx Michaela

    OdpovědětVymazat
  20. I love this photos :D

    www.frank-alonsso.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. To budu muset jít přivonět do parfumky, třeba jsem našla nového favorita pro svého fešáka. ;)

    ♥ Hope your new week is Ah-MAZING! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat