středa 29. dubna 2015

Chlapa kosmetikou neurazíš #1

Kosmetika a muži. Před pár lety by "nákupní seznam" takového typického chlapa vypadal asi následovně:
- sprchovací gel (v lepším případě přihoďme šampón)
- deodorant (v lepším případě doplněný toaletkou)
- holící pěna (v lepším případě doplněná kolínskou)
- zubní pasta
A to je vše. I když už dlouhou dobu spousta značek má speciální řady pro muže, tak spojení slov muž a kosmetika patří mnohde i dnes k něčemu, co zavání metrosexualitou, v horším případě homosexualitou. Ptám se proč? Copak nemá chlap právo na péči o sebe, o svou pleť, vlasy, nehty..? Copak to je špatně, když se snažím o sebe pečovat a v koupelně strávím denně o 10 minut déle?

Doby, kdy chlap měl smrdět a z vlasů mu měla čouhat sláma, skončily s průmyslovou revolucí. Pokaždé zazářím štěstím, když vidím v drogeriích, jak partnerky pomáhají vybírat svým protějškům hydratační krém nebo balzám po holení nebo dokonce nějaký produkt z antiaging řady. Ano, drahé ženy, muži - lovci - nebyli primárně určeni k tomu, aby se zaobírali takovýma "zbytečnostma" jako jsou krémy, balzámy na rty nebo snad krémy proti vráskám. Od toho jste tady Vy (ne, jako vážně, však je to i pro Vaše dobro =D ), abyste mu pomohly, ukázaly a třeba i naučily co a jak a hlavně vysvětlily, že se není za co stydět. A já se pokusím v nepravidelných kosmetických postech pomoct s výběrem toho správného, co se mi dostane pod ruky. Vždy si na otestování beru minimálně 3-4 týdny, abych mohl subjektivně posoudit změnu.

Dnešek věnuji třem výrobkům od Dermacolu.
Holení je proces, při kterém je pokožka na tváři vystavena tření, drásání a pro mě situace, kdy se po něm nenatřu nějakým zklidňujícím balzámem nebo hydratačním krémem znamená, že půl dne mě bude trápit svědění a pálení, které v lepším případě přejde, v tom horším se vyhážu jak čerstvý puberťák. Na hydratační gel krém AquaBeauty jsem slyšel samou chválu. Prý se rychle vstřebává, skvěle hydratuje po celý den a zbytečně nemastí. Řeči nelhaly, vše výše napsané mohu potvrdit a sem tam ho dokonce použiju i na suchá zápěstí. Neobsahuje alkohol, takže pokud si jím natřu tvář po holení, nic mě neštípe. Pokožka zůstává svěží, hebká na dotyk, prostě radost pohladit =D. 

Stárnutí nejde zastavit, ale existuje spousta způsobů jak jeho projevy a důsledky zmírnit nebo maskovat. Nejsem už žádná žádaná dvacítka, ale naštěstí (klop klop klop) mi 99% lidí můj věk nevěří, dokud nevytáhnu občanku. I tak ale už myslím na vrásky, aspoň jako prevenci. Některé z nich jsou sexy, s jinými bych se dokázal ještě na několik let rozloučit. A nebojím se sáhnout po kosmetice určené pro ženy. Jasně, lidská pokožka není stejná, máme rozdílné hladiny hormonů atd., ale v základu by to mělo fungovat takřka stejně, jde přece o krém. A tak jsem si vybral 3D Hyaluron Therapy Night Cream. Vydržel jsem s ním bohužel jen pár dní. Pleť na tváři, zejména v oblasti pod očima a na čele, mne mírně "pálila" a v celkovém důsledku mi také nesedla vůně. A protože je to noční krém, tak se mi díky tomu hůř usínalo. Zkusím holt hledat dál. Krém jsem daroval mámě a ta je s ním spokojená. Pochvaluje si hlavně zpevnění pleti. Holt sto lidí, sto různých kůží.

Nakonec jsem si nechal opravdovou lahůdku. Cukrové scruby jsou poslední dobou velmi populární a Dermacol v tomto trendu nezůstává pozadu. Ve své nabídce jich má několik, mě se do rukou dostala novinka Aroma Ritual Body Scrub Grape and Lime. Kelímek je barevný a už sám o sobě napovídá, že uvnitř bude něco chutného. Jakmile ho otevřete, udeří vás do nosu svěží nasládlá limetková vůně. Já osobně jsem dostal hned chuť na mojito nebo limetkovou zmrzlinu. A dovedl jsem to až do extrému, že jsem to ochutnal. Je to sladké a docela chutné =D. Zpět k testu. Na rovinu říkám, že pro aplikaci scrubu to chce partnera. Koupat se spolu ve vaně a pak ke konci si nechat scrubem peelingovat záda, krk a ramena. Je to neskutečně příjemné, uvolňující a zábavné. Krystalky cukru jemně drhnou při "masáži" Vaši kůži a pro mě osobně je to skvělý pocit, při kterém se dokážu po těžkém dni zrelaxovat. A to nejlepší nakonec..i po osprchování voníte. 

Takže chlapi, kosmetiky se nebojte. Příště se těšte na revitalizační gel a oční sérum proti váčkům a kruhům pod očima, a to určených přímo pro muže!


A otázka nakonec: používáte něco navíc krom mého "nákupního seznamu" uvedeného výše?

A partnerky/manželky - kupujete svým drahým polovičkám nějakou kosmetiku? Testujete na nich, co snesou? =D

27 komentářů:

  1. môj muž mi minulý týždeň hovorí, že či by som mu nevyčistila a nenatrela tvár nejakou tou mojou "gebuzinou" :D asi už dospieva aj on, takže musím mu niečo pohľadať :D a ďakujem za tip od Dermacolu Ritual - to bude mňam kúpeľ :)

    LaBlanche

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D no super! Z takových zpráv mám radost. A scrub je fakt boží..dej pak vědět ;)
      Prima první Máj přeju =)

      Vymazat
  2. Oh my!! I love the pineapple! How cute is that??
    Gorgeous and a nice review!

    love, Colli
    www.tobeyoutiful.com

    OdpovědětVymazat
  3. S U P E R clanok!!! Tesim sa na dalsie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co sa tyka otazky, ten moj "lovec" pouziva potajomky moj krem na tvar a viem to tak, ze ho vzdy necha otvoreny a mne tam potom pekne krasne napadaju zvysky jeho strniska ked sa holi strojcekom. Bratovi som darovala cistiace mydlo na tvar. O tyzden mi pise, nech nabuduce kupim vacsie balenie, ze to minul cele ked si s tym umyl vlasy. Myslela som, ze ma porazi, kedze to stalo okolo $50. Vzdavam sa.

      Vymazat
    2. Oj, děkuju děkuju =). Tak už víš, co příště na narozeniny, aby ti nekradl ten tvůj ;)
      No a bratrovi třeba vysvětlit, jak se to používá =D, nevzdávej to!! Takové lidi, jako jsi ty, my muži, potřebujeme ;)

      Vymazat
  4. To poslední chci taky! :D miluji voňavé kosmetické produkty, které voní až tak, že bych je nejradši ochutnala :D. Jinak souhlas s tebou, chlapi by se neměli bát, dyť na tom nic není.

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě vyzkoušej..ten scrub je fakt božácký!!
      A děkuju ;)

      Vymazat
  5. Souhlasím s Tvým názorem, doby kdy by měl chlap smrdět atd. jsou dávno pryč. Sám o svou pleť a celkově vzhled pečuji, takže mě článek potěšil. Sám od Dermacolu nějakou kosmetiku mám a tohle jsou super tipy na další nákup. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Zkus se rozepsat o tom, co používáš, třeba mě něco zaujme a vyzkouším taky :3

      Vymazat
  6. ten srcub si musím kúpiť..a partnera tiež:D alebo si to holt na chrbát dávať nebudem:D
    a tiež si myslím, že chlapi by sa mali starať o pleť a tak.Samozrejme nemal by byť v kúpelni pol dňa, ale napatlať krém, ráno večer a ideš.

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za tipy na ďalší nákup :D Môj chlap sa o seba rád stará, nepreháňa to ale je taký malý metrosexuál. Má vlastnú pleťovú vodu, hydratačný krém a dokonca si raz za čas sám zvládne spraviť pleťový peeling alebo masku. Som rada keď vidím, že moje snaženie malo zmysel, lebo aspoň chodí pekne opatrený a chápe, keď ja v kúpeľni trávim viac času :D On najviac času strávi pri účese - na vlasy je moooc citlivý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na vlasy jsem moc citlivý i já a občas mi práce s nimi zabere taky spoustu času =D. Ale je super vědět, že chlapi se fakt o sebe začínají starat =)

      Vymazat
  8. Zubní pasta (v lepším případě kartáček) ... :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No počkej, tak mytí zubů pastou a prstem je už snad opravdu dávno pryč, nebo ne? =D

      Vymazat
  9. Too bad I don't understand a thing - looks like an interesting product though.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am sorry Tanja, it is not in my power of time to translate it.. But the body scrub (last product) is amazing, try it ;)

      Vymazat
  10. haha love the photo!!!! ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dost jsi mě navnadil na ten scrub! Asi ho půjdu hned dneska koupit a vyzkoušet ho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej..já budu muset pro nový kelímek, tento nám už došel =D

      Vymazat
  12. Podla mna je super ked sa chlap o seba stará :) A ten peeling vyzerá perfektne :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. OMG, don't eat that, Michael! LOL...

    OdpovědětVymazat