středa 22. dubna 2015

DejMiDárek - no dej mi TEN dárek ;)

Kdo by nerad dostával dárky a dary, že. Možná tak Sheldon Cooper, protože pak cítí určitý závazek. Ale to je jiný případ. Já osobně dary dostávám rád, a stejně rád je i dávám. Respektive, mám radost z toho pocitu, kdy na druhém vidím, že můj dárek mu rozzářil oči, vykouzlil úsměv na tváři nebo jinak potěšil. Jenže před tím vším tady vyvstává velký problém: jaký dárek by se tak dotyčnému mohl líbit, co by ho pohladilo po duši. Nervydrásající situace, o které není nouze a všichni je známe. Hlavou se mi honí hlášky typu "to je strašná blbost", "tohle hodí do koše" nebo "snad to nedostanu za pár let zpět já". Jasně, nejlepší je jít a zeptat se, co by si daná osoba přála. Jenže pak přichází o ten úžasný moment překvapení. A tak už dávno byl v zahraničí vymyšlen koncept seznamu dárků. Původně pro svatebčany (toto je u nás teď aktuální téma!!), to aby se třeba tetička z Aše nemusela cítit pak trapně, když úplně tu stejnou sadu nádobí darovala novomanželům taky babička z Hradiště. A protože žijeme v online světe, podobné seznamy fungují i na internetu.

U nás něco takového uvedli v život tři kreativní lidé - Eva, Matěj a Iri - a nazvali to příznačně DejMiDárek. Je to úplně jednoduché, práci se systémem zvládá i má babička! Založíte si účet, kliknete na tlačítko Přeji si a začnete tvořit svůj seznam přání pomocí názvu dárku, odkazu na eshopy, vkládání obrázků, případně komentářů. No a odkaz na Váš profil stačí vysdílet mezi rodinou a přáteli a už to frčí. Vy pak můžete samozřejmě dárek, co jste právě dostali, ze svého seznamu odškrtnout. To aby v tom celém byl pořádek a nevrátili jsme se k příběhu tety z Aše a babči z Hradiště. 
A protože nápadů není nikdy dost, DejMiDárek průbežně oslovuje zajímavé lidi, aby vytvořili kolekci svých přání, která pak slouží pro ostatní jako inspirace. A já jsem měl velkou čest být jedním z nich. Mou nástěnku najdete TADY
Jo, a víte vlastně co? Pomalu se blíží zase mé 25. narozeniny =D. Některá z uvedených přání mi už byla sice splněna, jiná ale stále čekají..tak třeba..kdo ví.. ;)

Znáte DejMiDárek? Líbí se Vám nápad s online seznamem dárků?

For more follow me on instagram / facebook / ASK.me

18 komentářů:

  1. Hej tohle je docela dobrý :) úpřimně přidávat se tam nebudu, ale ten nápad se mi moc líbí :)
    A kdyžtak radši už dopředu: Všechno nejlepší :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, nápad je to fakt skvělej.
      A děkuju už takto, pár měsíců dopředu =D

      Vymazat
  2. Michaeli Tvoje koleckce je skvělá! Nevím, proč jsem si do té své ještě toho maca nepřidala, přitom ho nutně potřebuju! :-D Musím říct, že se v naší rodině Dej mi dárek skvěle zabydlel, je to neskutečně praktická věc a má radost potom darující i obdarovaný, protože první udělal radost a druhý dostal přesně, co chtěl. Takže doporučuju :-)
    Krásné odpolende.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, aktuálně chystáme svatební seznam a tohle přijde fakt vhod =)

      PS: U nás zatím bydlí Macbook, ale iMac by bodl..na stolek do ložnice, občas by mohl sloužit i jako telka ;)

      Vymazat
  3. Great post, Michael, that bike goes perfectly with the Converse, cool!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Amazing selection!!Love all items!XoXo

    OdpovědětVymazat
  5. Very fresh selection!

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  6. Great stuff!

    Have a wonderful weekend!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely post! Thank you so much for commenting on my last post and have a great day. :D

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpovědětVymazat