neděle 12. dubna 2015

Recenze: holící strojek Braun CoolTec

Už je to hodně dlouho let, co moje tvář naposledy okusila, jaké to je být oholena elektrickým holícím strojkem. Používal jsem nějaký Philips se systémem třech flexibilních hlav s frézkami. Holení s ním bylo celkem rychlé a účinné, i když holení elektrickým strojkem nevydrží nikdy tak dlouho jako žiletkou..což je mi tak trochu záhadou, protože co jsem tehdy studoval propagační materiály, tak holící strojek by měl vousy z kůže mírně povytáhnout a tak logicky zastřihnout větší než viditelnou část. No, třeba se v diskuzi najde někdo zasvěcený, kdo mi to obsvětlí blíže =). Co se týče ošetření pokožky po holení, nedělal jsem rozdíl mezi žiletkou a strokem, vždycky jsem použil hydratační krém. Nicméně je fakt, že po holení strojkem byla moje pokožka chvíli citlivější, ale nic, co bych musel nějak řešit nebo co by mě nutilo strojek nepoužívat.


Proč jsem se pak vrátil po asi třech letech k Gillette Mach 3 a pěně na holení, to netuším. Vážně. Nevím, jestli to je sklerózou nebo ten důvod nebyl žádný, každopádně ten Philips dodnes leží někde ve sklepě v krabici. Z Mach 3 jsem pak přešel na Gillette Fusion a u toho zůstal až dodnes. Je to fajn, holit se mi stačí takto co tři dny, někdy to nechám i déle, ale to pak už remcá drahá polovička. Každopádně s žiletkou nemáte problém oholit ani sedmi či desetidenní vous, což s elektrickým strojkem problém je. Jenže tahat s sebou žiletku a holící pěnu na cesty letadlem mě taky nebaví. Mojí odzkoušenou a oblíbenou pěnu z L’Orealu neprodávají v cestovním balení, takže jsem odkázán na předražený Gillette nebo ne zrovna nejlepší Balea by DM. Tušíte správně..na takové chvíle se hodí strojek elektrický. Fíha.

Dostal se mi nedávno do rukou holící strojek Braun CoolTec. CoolTec je nová technologie vyvinutá Braunem, která při holení zároveň pokožku chladí a tím snižuje riziko podráždění. Chlazení zajišťuje hliníková lišta, kterou můžete vidět mezi dvěma planžetami. Byl jsem zvědavý, jaký to bude pocit, zda to bude příjemné nebo si toho nebudu při holení ani všímat. A hlavně jsem pak sjížděl webovky Braunu a zjišťoval, jak celá tahle “příruční klimatizace” funguje. Zatěžovat vás tady tím nebudu, to můžete omrknout sami tady. Potěšilo mě, že v balení modelu Braun CT4s dostanete kromě strojku také praktické odolné cestovní pouzdro, nabíječku (podle dokumentace má baterie vydržet 45 minut holení, 15 minut se zapnutým chlazením, nabití pak má trvat pouhou hodinu), kartáček na čištění a lahvičku s olejíčkem (ano, kdo maže, ten holí a strojek si žádá kapku týdně).
Praktické cestovní pouzdro

Při prvním pokusu jsem měl na tváři třídenní strniště a byl jsem zvědavý, jak si s tím poradí. Zabralo to více času, ale podařilo se mi oholit se do hladka. Kůže nebyla po skončení nijak zvlášť podrážděná, i když místy jsem jisté mírné pálení pociťoval. Systém CoolTec při holení cítíte, je to zvláštní, ale koneckonců příjemné, asi jako byste si po tváři jezdili kostkou ledu, nicméně protože pokožka se při holení zahřívá, není to nepříjemný chlad, ale naopak vítaný. Tvář jsem opláchl, vysušil a natřel hydratačním krémem Aqua Beauty od Dermacolu. Pocit jako po holení s žiletkou. Rozdíl byl poznat ale už večer..po přejetí rukou po tváři jsem cítil místy pichlavé vousy, co od rána stačily vyrůst. Při holení žiletkou to samé zažívám až druhý den ráno. Jenže 100 chlapů, 100 různých vousů..a ty moje jsou hodně tvrdé a nepoddajné. To důležité ale zůstává - nepodrážděná pokožka, bez zarudnutí a červených pupínků nebo flíčků.

Na měsíc jsem odložil žiletku a holící pěnu a žil pouze s Braunem. Výdrž se zapnutým chlazením je delší než udává výrobce, přes 20minut. Chtěl jsem vyzkoušet i výdrž bez používání CoolTec technologie, ale člověku to jednoduše nedá..to holení s ním je prostě příjemnější, pocitově snad i rychlejší a..zábávnější. Ani po tom měsíci mě to neomrzelo. Nicméně žiletky se nezbavím. Na tří nebo vícedenní strniště mi je příjemnější se oholit s ní, případně když má člověk více času. Věřím, že budou spolu s Braunem koexistovat a navíc mi konečně odpadá problém s výběrem holící pěny při cestování, místo ní prostě poletí strojek =D

Co používáte vy nebo Váš přítel? A znáte Braun CoolTec? Napište mi své zkušenosti =)

PS: Už ve středu 15.4. GIVEAWAY o stylingové produkty AUSSIE, sledujte blog!!

Holící strojek Braun CoolTec poskytla společnost P&G

31 komentářů:

  1. nice review! maybe something for me to think of for a gift. new follower :)

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Of course! Every man should have his own electric razor ;)
      Thank you =)

      Vymazat
  2. Nice post!
    http://www.etlittlethings.com/

    OdpovědětVymazat
  3. :D ja a holenie....to je tazka otazka....stale hladam nieco co by bolo univerzalne, hladam skor nejaky sikovny zastrihavac...neholim sa totiz na hladko, radsej preferujem nejake to par milimetrove strnisko.....no doteraz som nenasiel tu zazracnu masinku, ktora by mi to umoznila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale nějaké takové zastřihávače určitě jsou..nevěřím, že si to všichni vousáči zastřihávají nůžkama =D
      Zkus mrknout tady: http://braun.braun.com/cz/male-grooming/cruzer-shavers-and-trimmers/cruzer-face.html

      Vymazat
  4. Must be cool!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  5. Cool! Your blog is very cute! Enjoy the day, sweetie!!

    Do you like fashion? Visit DRESSLINK

    Kisses from Spain
    Algo pasa con Mary

    OdpovědětVymazat
  6. nice
    ‪#‎http://faithheartfashion.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  7. The shavers have come a long way! Loved pics of Kevin Spacey, he looks like a fun guy.

    Lera's Affordable Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Indeed, Lera.
      And yeah, Kevin is one of the coolest guys walking on this Earth =)

      Vymazat
  8. Snúbenec používa žiletky ale zvažuje kúpu strojčeka, keďže má veľmi citlivú pokožku a tým pádom sa žiletkou nemôže holiť tak často ako by potreboval. Určite mu po tvojej recenzii posuniem do užšieho výberu aj tento Braun :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zkuste se na něj podívat, určitě stojí za pozornost =). A strojek není něco, co člověk kupuje na rok, ale aspoň tak na 4-5, teda, já to tak vidím =)

      Vymazat
  9. Teším sa na GA :) Aussie mám rada.

    baribircak.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Tie kaktusy sú najviac dokonalé ♥ Môj priateľ používa viacčepieľkové žiletky, ale ja som bola vždy zvedavá ako fungujú tieto vymoženosti! Určite by som bola rada, keby to vyskúšal, keďže má rád častejšie holenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D byl to takový nápad..že kaktusy s ostny a k tomu strojek, který je "oholí" =)
      Zkus přítele někdy zavést do obchodu a zkouknout s ním nabídku ;)

      Vymazat
  11. So great!! we need this XD

    V

    www.nachouve.com

    OdpovědětVymazat
  12. This post is absolutely wonderful! Thank you for sharing and have a great day!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  13. very nice!
    xoxo
    isidora http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Chladicí systém vypada zajímavé. Mozna se po nem podívám, protoze mam po holení citlivější pleť, takze by to bylo super řešení 👍🏼

    OdpovědětVymazat
  15. tHANKS FOR SHARING !!!Cool Post my fashionfriend! ;-)

    New Look on the blog : STURDY DUTY
    Greets Jon

    OdpovědětVymazat