pondělí 11. července 2016

Stěhujeme se!


To bylo to první, co mě napadlo, když jsem uviděl tento krásný byt. Často se s vámi tady na blogu nedělím o zajímavé interiéry nafocené někým cizím, to spíš na facebooku. Ale tento jeden konkrétní mi nedá spát. Jak jinak, najdete ho ve Skandinávii, konkrétně kousek od Stockholmu, na svědomí ho nemá nikdo jiný než FantasticFrank. Zvu vás na prohlídku, ale pozor, bude to chtít aspoň základní fyzičku ;).


54m2 není mnoho, i přesto díky spoustě světla z velkých oken na jih a bílému interiéru působí tento byt neuvěřitelně vzdušně a prostorně. Dřevěné podlahy jsou samozřejmostí. Malá koupelna se sprchovacím koutem a wc nepřekvapí, podobné najdete i v mnohem větších bytech a kvůli tomu všemu ostatnímu jim to prostě odpustíte. Navíc bílé kachlíky, děšťová hlavice sprchy a malé niky ji dělají svým způsobem útulnou.


Kuchyně (vyvedená v bílé barvě s masivní dřevěnou deskou), ve které si při jídle vychutnáte také výhled do zahrady, má prostoru tak akorát pro dva. Velké rodinné večeře ve stylu Dne díkůvzdání tady pořádat asi nebudete, ale můžete pro ně využít právě tu zahradu! Ve vedlejší místnosti pak najdete obývací pokoj, ideální pro jednu pohovku, křeslo a třeba knihovnu nebo televizi nebo klavír, jak je komu libo. 


A proč jsem zmiňoval tu fyzičku? Byt je totiž dvoupatrový a v podkroví se skrývá ložnice se šatnou, kam se dostanete po točitých schodech. Světlo poskytují tři rozměrná střešní okna a díky šatně se zde pak najde i prostor pro pracovní stůl, komody nebo knihovnu =). 


Baví mě na tomto bydlení jeho dvoupatrovost, dřevo a bílá barva, stejně jako prolnutí starého nábytku s novým (třeba v ložnici najdete stůl IKEA Lisabo, který máme doma i my - tady). Taky se mi líbí, že je v malém bytovém domě s velkou zahradou, takže poskytuje téměř pocit bydlení v domku a nikoliv v bytě. Cena je navíc rovna podobně velkému bytu na Vinohradech po částečné rekonstrukci, ale je třeba si uvědmomit, že se jedná o Švédsko (kde je tak nějak vše dvoj-trojnásobně dražší), a navíc ta blízkost přírody <3

Made by Boy, kdy se stěhujeme? 

Fotografie převzaty z FantasticFrank.se


13 komentářů:

  1. - moje gusto ♥
    u nas to ostatne vypada dosti podobne, jen s tim rozdilem, ze nebydlime v dome .)

    OdpovědětVymazat
  2. Stěhuju se! :D Ten byt je prostě nádherný! Nábytek sladěný do bíla můžu a už teď vím, že až si budu zařizovat vlastní bydlení, o bílou barvu nebude nouze!
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa, jen tocite schody bych nemusela, ale chapu, ze mladym to nevadi. A vitej-te z cest, Michale:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že asi by mi časem vadily, ale zatím mě něco takového naopak láká =)
      A děkuji za přivítání =)

      Vymazat
  4. tak tam chci taky! :-D úžasný byt, jak ze spněných snů <3! A ještě jak jsi to popsat.... ááá

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Wow how cool.. I would love to see your appartement in real life ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Kevin.. and you could see our apartment in real, we have a lot of photos of it around our blogs and facebook pages ;)

      Vymazat
  6. Tak tento byt je opravdu velmi krásný a útulný :)
    Dřív jsem si nedovedla představit bydlet v malém bytě, ale od té doby co jsem v Praze, kde si čerstvá absolventka (okey, už to je rok :D) nemůže hned dovolit nic moc velkého skrz ceny, tak jsem si zvykla na menší prostory a nyní, když jsem se dívala po dalším bydlení, tak jsem opět hledala jen něco menšího :) Ono to krásně stačí a hlavně je to i rychle uklizené :D :) Styl, který je na fotkách já můžu, jen se mi ještě nelíbí tak velké dřezy, to je ale jediné, co bych u bytu vyměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, menší byt je rychleji uklizený a hlavně nesvádí k tomu tam ten bordel dělat a věci různě po celém jeho prostoru roztahovat =D

      Vymazat