čtvrtek 21. července 2016

Narozeninový wishlist


Když se přiblíží TO datum v kalendáři, tak někteří jásají a šampaňské odšpuntovávají už týden před, ti ostatní se zděsí, sprásknou rukama a na hlavě se jim přebarví dalších pár vlasů do šedivého odstínu. Narozeniny. Jedněmi milované, druhými nenáviděné. Ať už tak či onak, je to jen datum, číslo v kalendáři a koneckonců nejdůležitější je stejně to, na kolik se cítíme tam uvnitř my sami.

Do 26. srpna ještě pár týdnů zbývá, ale ani tentokrát si neodpustím svůj tradiční narozeninový wishlist (ok, v podstatě si ho na mě vynutil Patrik). Tradičně sestává z věcí, které jsou trvalé a, až na jeden případ, vydrží roky. Z věcí, co obohatí duši, interiér.. Z věcí, co povýší všední zážitky zase na trochu jinou úroveň. Dávno jsou ty tam doby, kdy si člověk = já přál (z mého dnešního pohledu) naprosté zbytečnosti, obklopoval se věcmi, které za pár měsíců mohl vyhodit nebo s nimi vytírat podlahu. Čím dál tím více se totiž společně odkláníme od konzumismu. Dříve nahromaděné věci čím dál častěji třídíme a domů toho čím dál tím méně nosíme. Při výběru věcí klademe důraz na kvalitu a jejich dlouhodobou využitelnost narozdíl od trendovosti a krátkodobého užitku. Co bych tedy rád dostal ke svým několikátým pětadvacetinám?

Letenky - už několikrát jsem tady na blogu dokázal, že letenkami mě nikdo nikdy nezklame, ale přesně naopak, je to dokonalá sázka na jistotu! "Cestování je jediná věc, která vás stojí peníze a přitom vás udělá bohatšími!"

Beoplay A1 - ano, je to nyní trendy, ale! Bang & Olufsen je synonymum pro kvalitu, dokonalý design a důraz na zpracování. Jejich výrobky jsou trvanlivé po všech stránkách, je to takový Apple za branami počítačového světa. A tento krásný, minimalistický bezdrátový reproduktor, co vypadá jako velký oblázek, by tak mohl vystřídat nevzhledné, ne zrovna kvalitní, energeticky náročné repro, které používáme teď. Navíc bychom ho mohli brát s sebou i na naše cesty po Evr...ehm, světě =)

Moleskine diář - i v době digitální si neodpustím papírový diář, do kterého mohu psát dřevěným plnicím perem Kayu a třeba si jednou, někdy v budoucnu, jím listovat a vzpomínat.

Monstera - rostlina, kterou mnozí z nás potkávali denně na chodbách základky nebo gymplu. Rostlina, která je opět v módě. Rostlina, kterou bychom chtěli mít doma i my.

Konvička na drip - cappuccino a flat white jsem před nějakou dobou vyměnil za kávu z moka konvičky a nedávno své kávové "šílenství" povýšil na další level a přešel k filtrované kávě v podobě pour-over V60. Z cest si vozím čerstvě pražená zrnka kávy, která si doma ručně melu. A pro správný drip je důležitá konvička. Ta by mě potěšila!

LUSH šampuk - s šampuky LUSH mám jen tu nejlepší zkušenost a před pár dny mi došel, tak jsem si řekl, že bych vyzkoušel nějaký další a podle popisu mi do oka padl tento Soak and Float =). 

Skateboard - stále o něm mluvím, vybírám a říkám si, že se na něm stejně nejspíš polámu. I tak ho stále chci. A kdyby náhodou došlo na to, že by mě to ježdění nešlo,. už několikrát jsem tady nebo na facebooku ukázal, že je to perfektní dekorace do bytu!

Aerarium - zelená u nás doma dostává čím dál více prostoru..to je už známý fakt, koukej tady. A protože máme vysoké stropy, tak proč toho nevyužít třeba závěsnými aerárii? ;) Návštěvy z toho budou na větvi =)

Nůžky na bonsaie - i když doma žádnou bonsai nemáme, tyto nůžky se skvěle hodí i na kaktusy, bylinky a další rostliny. Žádný plast, jen poctivá ocel a japonské ostří.

Tetování - o tom už taky mluvím dlouho..roky! A letos to konečně přijde, cítím to, že se k tomu už konečně odhodlám. Mám totiž vybráno co a taky kam. Teď už jen najít správného tatéra. Máte tip? 

A to je vše. Před Vánoci ho akorát mohu pokrátit o věci, které jsem z něj dostal, případně je vyměnit za lístky do divadla, to je taky takový vděčný dárek =). 


Foto francouzského buldočka - browndresswithwhitedots.tumblr.com

25 komentářů:

  1. Ta konvička je naprost o úžasná, ta by potěšila teda i mě! :)A s tím konzumním světem jsem na tom podobně, taky se teď nažím přiblížit spíš minimalismu, skutečné užitečnosti a taky vymizet slovo "potřebuju" pojící se k botám, kabelkám a jiným módním nebo moderním záležitostem :D
    Měj se fajn a přeju ať dostaneš, co si přeješ :)
    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď mě ještě napadlo, že jsem chtěla napsat jak jsem si podle fotky myslela, že si přeješ k narozeninám štěně :D toho tetování jsem si původně ani nevšimla :D

      Vymazat
    2. Kdyby ta konvička nestála majlant =(, ale zase na druhou stranu je to věc, která by měla vydržet, nebojím se říct, snad až do konce věků =D.
      Ano ano, slovo "potřebuji" by se mělo používat jen velmi vyjímečně =)

      A PS: štěně bych chtěl taky, jen majitelka bytu ho nechce dovolit =(

      Vymazat
  2. This products are amazing <3 Have a nice day :*

    www.sandina.pl

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi tvůj přístup, poslední minimálně rok se taky snažím svá přání a to, co kupuji, promyslet a totálně vyloučit impulzivní nakupování. Šampuk, který sis vybral, mám skoro dopotřebovaný a jsem nadšená. Nikdy jsem neměla takhle pořádně umyté vlasy a zklidňuje pokožku :) No vybrala bych si z tvého wishlistu hned několik věcí, snad se Patrik inspiruje a splní ti co nejvíce přání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že je nás takových více!! A snad nás bude přibývat =)
      A já taky doufám, že se Patrik inspiruje a aspoň jednu nebo dvě věci ze seznamu sežene O:-)

      Vymazat
  4. Toto je najzaujímavejší wishlist vôbec. Všetci chcú telefóny, oblečenie (to tiež poteší) a tvoj wishlist ma veľmi, naozaj veľmi, milo prekvapil :) nech ti všetky želania vyjdu!

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  5. Jé skateboard, to musí být sranda, hlavně si ho pořídit s kamarádama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je moc sympatický výběr i přístup! Za mě ty letenky, protože zážitky z cest jsou ten nejlepší a nejtrvanlivější dárek... a aerarium, samozřejmě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =) a ano, letenky je něco, co mne osobně nezklame nikdy..i kdybych měl letět třeba jen z Prahy do Ostravy =))

      Vymazat
  7. to máš narozeniny chvíli přede mnou:) já ty svoje moc neřeším, řadím se mezi ty, kterým je to asi jedno:) wishlist máš hezký a s tatérem neporadím, já byla v Jihlavě:D to je asi trochu z ruky...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky Panna? =D Jihlava z ruky je, no..budu muset najít něco tady v Praze. Ale děkuju =)

      Vymazat
  8. asi to bude naozaj od ruky ale za mňa ak tetovanie tak jednoznačne od Bumpkin Tattoo majú famózne tetovania a krásne je na tom to, že každé má svoj príbeh toto majiteľa tetovania.... v tom prípade v tom vidím, význam ale to ja len tak na okraj :) ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch jsem už slyšel!! Možná se tam objednám na své druhé nebo třetí..protože jak se říká, u jednoho nezůstane O:-)

      Vymazat
  9. Wishlist mam rozepsany uz mesice, asi ho ani nikdy nedopisu:-), kazdopadne je to dobra vec - pro kupujici i jeho autory. Vybrala bych si, urcite. Monstera by se mi libila moc, ale prostor uz tu pro ni neni, tak treba alespon par listu do vazy:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, určitě se vyplatí si občas něco takového sepsat..sem tam se k tomu vrátit, proškrtat, vyměnit.. ;)
      A mě by taky stačil jeden dva listy do vázy! Třeba by pustila kořínky a kdo ví, co by z ní za pár let vyrostlo ;)

      Vymazat
  10. Really love your wish list. Love the monstera plant and love that copper thing for coffee. need on as well
    Have a nice week
    Kevin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Kevin =). That copper kettle is really a must have! And monstera too, let's make our homes greener ;)

      Vymazat
  11. Tak hodně štěstí, ať jsou narozeniny ty nej a vydaří se ti co nejvíc z wishlistu ... ideálně všechno. :D Diáře jsou stále potřeba, sama je využívám spíš jako deníkové záznamy. A těším se na tetování ;), sama sem na tom stejně - vymyšlené všechno, jen ještě tatér žádný (hlavně peněženka prázdná). :D

    OdpovědětVymazat