čtvrtek 17. prosince 2015

Lazy Mickey


I když jsme měli letos úžasný podzim, teplý, se spoustou slunce a krásných dní, o to krutější je pak nástup těch šedivých, upršených a umrholených. Člověku se nic nechce, nejraději by zůstal zachumlaný v peřinách s chutným kakaem a nějakým filmem v televizi (nebo knížkou). Jenže je před Vánoci, DIY dárky jsou sice fajn, ale neuškodí přihodit i nějaký koupený (třeba konzervu tuňáka, kterého miluje moje babička, si doma asi zrovna nevyrobíte). Takže nezbývá nic jiného, než se obléct a doufat, že zbytek lidí napadlo nevytahovat paty z domu a nákup se tak nezvrhne v boj o holé přežití (anebo minimálně o boj o zdravý rozum).

Do podobně mlhavých dní nemám ani náladu se nějak lépe oblékat..jednak mám strach, že se rozprší a takový zmoklý vlněný kabát by vám nezáviděla ani ovce, druhak se rád cítím při (nejen) vánočních velkonákupech prostě pohodlně. A tak jsem (opět) v neděli sáhl po parce, kterou když zapnu, je mi příjemně teplo a v přehřátých obchodech ji rozepínám a při tom se nepotím. Můj termoregulační systém jásá a já se cítím dobře. 


Na to, že jsem ještě před pár roky odsuzoval šedou barvu a hejtoval ji, kudy jsem chodil, mi ji od doby, co znám Patrika, přibylo do šatníku neuvěřitelné množství. Mám šedá trika, tepláky, kabát a velkou spoustu mikin. Podle toho, jak jsou už seprané, je dokonce nosím asi častěji, než bych si chtěl připustit. A tak se poohlížím po něčem novém a objevil jsem na Spartoo.cz mikinu Adidas s jejich typickou květinou, po které jsem toužil už jako dítě. Takové to retro. Ale narovinu, s Céline z Londýnského Camdenu se mi bude loučit hodně těžko (asi zůstane na to válení se doma v posteli =D ).



Také přemýšlím, za co vyměním bílé tenisky Nike Air Force 1. Zažily toho se mnou za necelé tři roky spoustu, třeba vánoční upršenou Paříž, zvrtnutý kotník v Dráďanech, výlety cestou necestou po Krétě..po tom všem se dá říct, že už mají to své odchozeno. Vy to sice nevidíte, ale kůže popraskala, stejně jako se propadla v levé botě klenba. Asi bych měl nadávat a všude rozhlašovat, že další takové bych si už nikdy nekoupil. No ani náhodou. Já si je zamiloval a vážne uvažuju, že si je pořídím zas. Je snad lepšího důkazu? A i když jsem upřímně hodně nalomený na aktuální trendové Stan Smith od Adidasu, pořád mě to více táhne k AFkům. 

Na hlavu pak nasadím kšiltovku, to abych si ušetřil česání, na nohy pohodlné džíny a na záda ruksak. Do něj se toho totiž spoustu vejde, máte obě ruce volné a neničíte si tak extrémně záda jako když taháte tašky v rukou nebo na ramenou. A teď třikrát hádejte, jestli jsem sehnal vše, co jsem potřeboval =D

A taky bych chtěl vědět, jestli máte podobný lazy outfit a z čeho se skládá (inspiraci je potřeba hledat všude =D )

Jo! A nezapomeňte na soutěž o bájový foťák Nikon D5500! S Patrikem s ním fotíme už pár měsíců a je to paráda!


Parka - Gate
Snapback - Vans Disney
Sweater - vintage Camden London
Jeans - Bershka
Shoes - Nike Air Force 1
Backpack - F&F

Photographed by - Made by Boy

#fotimnikonem D5500


For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm

13 komentářů:

  1. I really like this comfy look. It suits you very well. Also the Nikes are still looking very fresh. P.S. I wanna borrow the sweater ;-)
    Cheers,

    Kevin
    http://justkvn.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju šedou barvu! Je úžasně univerzální a není tak smutná jako černá a nepřidává kila jako bílá :D

    Diary of M

    OdpovědětVymazat
  3. love the view, amazing. Nice style bro 3

    www.adhiwahyudi.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nice sweater. Celine is always on point <3

    http://lestrendykids.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  5. Šedé mikiny sú najviac a som rád, že som ti toto posolstvo mohol predať! :)) No ak si spomínaš, jedna tmavomodrá (s bielou ovcou) stále smutne čaká v šuflíku našej komody!

    OdpovědětVymazat
  6. Love your dress:

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já šedou taky nikdy moc nemusela, ale poslední dobou jí přicházím na chuť... A tahle tvoje mikina je skvělá! Mám vcelku podobný "lazy outfit", myslím, že džíny, mikina a parka jsou oblíbenou pohodlnou kombinací spousty lidí a hlavně na nákupy je to taaak pohodlné :o). Tleskám za myšáka, ten je super! :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nedávno vytáhla svoje nejteplější a nejpohodlěnšjí boty (šedivé) :D a koupila jsem si novou úžasně teplou bundu (šedivou), takže si připadám na ulici jako šedá myška, ale za to jsem v teple a v pohodlí :) Ale až zase venku bude líp, tak vytáhnu svůj červený kabát a hezky si to vynahradím :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Počas upršaných studených zimných dní tiež najradšej volím pohodlie a oblečiem si niečo, v čom sa cítim dobre.
    Tvoje tenisky sa mi veľmi páčia, skvelá voľba.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám lazy outfity na doma veľmi rada, ale to sa ani nedá nazvať outfit...lebo no, proste na doma:DDD To mám také gangsterské tepláky z tally asi o tri čísla väčšie ale na doma je to to najlepšie čo mám!
    A inak lazy outfit do spoločnosti tvoria asi nejaké džíny, obyč triko a tenisky.

    Mne sa by sa pre teba páčila táto šedé mikina: http://www.spartoo.cz/adidas-Originals-3FOIL-CREW-x850282.php

    aj pre seba všakže:D

    S.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě moc šedá nesluší, vypadám v ní jak šedá myš :D Každopádně opravdu nevidím, že by tvé Nike Air byly nějak "poničené". Elasťáky a tričko, tak se dá nazvat můj lazy outfit ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat