neděle 25. října 2015

#Videodiary_1 - LUSH


Když se zeptám známých, jestli znají Lush, okamžitě si všichni vybaví voňavý obchod s kosmetikou. Přičemž už jen hrstka z nich pak ví, že vše je vyráběno ručně z čerstvého a organicky pěstovaného ovoce a zeleniny, z těch nejlepších éterických olejů a z pouze bezpečných syntetických látek, navíc netestováno na zvířatech a baleno do recyklovatelných obalů.

2. října byl pro veřejnost znovu otevřen rekonstruovaný obchod v Palladiu v Praze a já vás do něj vezmu v mém úplně prvním (a asi i posledním =D ) videu na tomto blogu!


Video includes English subtitles ;), just turn them ON pressing CC button.

Dokoukali jste video? Nikdy více, co? ;) Slibuju, že další už nenatočím (nebo máte jiný názor?)

Jestliže narazíte v LUSH v Palladiu na tuto slečnu, máte o skvělou obsluhu a legraci postaráno! (aneb plácněte želatinového Santu!)

A protože Halloween je za dveřmi a Lush umí svým výrobkům vtisknout i vtipnou a tématickou podobu, můžete si do koupelny pořídit třeba Sparkly pumpkin, která má skvělou exotickou vůni a je plná třpytek nebo sprchové želé Nightwing, co se po vyndání z kelímku promění v netopýra (Batmana) a ke všemu voní po žvýkačce Pedro. A kdo nerad želé může sáhnout po krémovém sprchovém gelu Lord of misrule s bylinnou směsí černého pepře, pačuli a vanilky (prodává se také jako bomba do koupele ;) )


55 komentářů:

  1. :D Tak musím říct, že jsem se docela pobavila. Dávám dva plusové body: jeden za hudbu a druhý za perfektně vtipnou glosu na závěr s bath bomb :) Přijde mi, že s videi a vlogováním to není vůbec taková prdel, jako to pak ve výsledku vypadá. Dosáhnout opravdové přirozenosti a nějakého plynulého děje je podle mě sakra těžké a myslím, že na první pokud si to zvládnul docela dobře! Teď je asi na tobě, jak se sám cítíš a jestli to ještě zkusíš nebo ne. možná ti bude vyhovovat jiný formát, já si dokážu představit vaše vlogy z výletů třeba, kde ani nemusíš mluvit vlastně! je spousta blogerů, kteří nevlogují. A je spousta lidí, kteří neblogují! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda si piš, že to není prdel =D, hlavně pro člověka, co není rodilý showman =D A asi teda zkusím příště nějaký ten výlet, to by mi mohlo jít líp.
      Každopádně díky za milá a shovívavá slova =D

      Vymazat
  2. Do Lush som sa úplne zamilovala. Pred pár mesiacmi som od kamarátky dostala úžasné kúpeľové bomby a získala som závislosť :)
    Inak video super! Mi to pripomenulo moju prvú a poslednú skúsenosť s točením :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..no pominu-li krátkou upoutávku na blogerský bazar na jaře, tak toto byla vlastně má první zkušenost =D
      A ano, Lush je závislost =))

      Vymazat
  3. Prosím prosím, Míšo, chci další video!!! Jsi tam ještě rozkošnější a větší sympaťák, než přes články na blogu!! Skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře dobře..pokusím se do Vánoc ještě aspoň jedno připravit ;)
      Děkuju!

      Vymazat
  4. mně se tvoje video líbí, jen se mi moc nelíbí písnička :D ale k těm výrobkům a tomu obchodu zase skvěle padne :) Ještěěě :D!

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště vyberou jinou ;), ale tato mi prostě tak nějak padla do noty k tomu Lushi, nevím proč =))

      Vymazat
  5. Lush is always good!!! :-)

    Long time my friend. How are you doing ?

    nice post! ;-)
    New look on on www.jonthegold.com

    Greets Jon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It is!
      I am fine, lot of work, but fighting =)
      Thanks a lot, Jon, for your visit =)

      Vymazat
  6. My daughters love lush. :) Great to discover your little space, from the My Scandinavian Home blog. Greeting from www.littlescandinavian.com in London x

    OdpovědětVymazat
  7. Už som sa išiel opýtať, či si sa dal na vlogovanie, no vtom ma uzemnil tvoj komentár hneď na začiatku. :D
    Je to celkom fajn, snáď to natáčanie nebolo až také hrozné a neodradilo ťa to nejak moc. :P Určite si rád pozriem nejaké nasledovné, ak teda bude.
    V Lush som ešte nebol, ale asi tam najbližšie zavítam! :)

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha =D. Nebylo to až tak hrozné, to jen Patrik trochu dramatizoval při natáčení (i když je fakt, že pokud člověk slyší jedno a to samé po desáté, asi to začně lézt na nervy..).
      Uvidíme, co bude..ale jedno do Vánoc by snad ještě mohlo být =)
      Díky!

      Vymazat
  8. Super video, určitě natoč ještě nějaké další! Hudba mě pobavila:)

    Adel z ADEL'S FASHION LIFE
    Kritéria pro začínající modelky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a já se teda ještě posnažím do Vánoc něco stihnout ;)

      Vymazat
  9. Video je podarene :) a hudba je suprova, myslim, ze by si sa mal pokusit aj o dalsie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nic neslibuj a klidně natoč další ! :D Jen do toho, našel jsi díru na trhu ♪ Good Luck
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  11. Lush je moje srdcovka, spousta věcí od nich mi sedí, miluju jejich vůně a ještě mě těší pocit, že moje peníze přispívají i na dobré věci, líbí se mi jak podporují fair trade a bojují proti testování na zvířatech:) Prostě je miluju! <3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  12. Michael, I adore Lush, and such fun video, by the way! Have a lovely week!

    OdpovědětVymazat
  13. To video je moc pěkné! Nejen začátek mě pobavil! Takže jen tak dál :) Lush mám taky ráda.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  14. Oh I love Lush ! Great video ! :D

    xx
    Cedric
    www.lefrenchboy.com

    OdpovědětVymazat
  15. Doufám, že bude další video! Líbí se mi jak jsi přirozenej a nic nepřeháníš..dobře se na to kouká a super vtipná tečka na konec! :)
    www.veshionlife.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi tedy bude, protože si to žádáte =)). Přirozený si tam moc nepřijdu, ale tak já jsem v málo čem sám se sebou spokojený ;)
      A děkuju =)

      Vymazat
  16. Velmi mile :-)
    tiez som za dalsie videa.
    Zdravim z Kosic
    Maya

    OdpovědětVymazat
  17. Great great post!!!!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Amazing video diary !!!


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  19. ... and Lush is still my favorite since I worked for them and became obsessed...
    Great photos! Missed your posts! ♥
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  20. Já se přiznám, že jsem téhle značce přišla na huť až relativně nedávno, když jsem vyzkoušela jejich Ocean salt, na který nedám od té doby dopustit. Vždycky mi vadila ta hrozná masáž na všech blozích a tak jsem se jejich obchodu vyhýbala obloukem. Zatím jsem tedy věrná tomuhle úžasnému peelingu a uvidím, jestli se někdy odhodlám vyzkoušet i něco dalšího :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to je tak..masáž na blozích výměnou za to, že o nich nevidíš na televizních obrazovkách =D (což se o jiných výrobcích, kteří jsou stejně hodně masírování na blozích, říct nedá =D). Ale jsem rád, že sis k Lush našla cestu, pominu-li to, jak jsou ty výrobky skvělé, mě se líbí hlavně ta jejich filozofie =).

      Vymazat
  21. Ah what a great video.. So fun to hear you speaking.. Also I love lush, but bummer I don't have bath :(
    Kevin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Kevin!
      Uhh, I think I can't live without bath..it is once of the places where I can relax..

      Vymazat
  22. You know how much I love you and your blog, stunning.


    New Halloween post is up !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :3 now I am blushing..I do not know what to say..just..thank you O:-)

      Vymazat
  23. I love Lush! Wonderful video!!

    xx
    Martin

    OdpovědětVymazat