středa 7. října 2015

Recenze: holící strojek Philips Shaver Series 7000 + GIVEAWAY!

Můj první elektrický holící strojek byl Philips né nepodobný tomu na fotce výše a protože jsem s ním byl nadmíru spokojený, mám tak trochu pro tuto značku slabost. Navíc se s ním holilo rychle a celkem dobře, byl dokonce voděodolný, takže jsem pod horkou sprchou zvládal nejen relax, ale právě i holení. Voda nevadí ani novince Philips Shaver Series 7000 wet&dry, který je speciálně navržen pro citlivou pokožku a je tak vhodný i pro kluky a muže, kteří trpí akné a jinými problémy pokožky tváře.


Samotný holící strojek je velmi lehký, jeho tvar a matný povrch navíc skvěle padne do ruky a dobře se drží. O stavu baterie a potřebě vyčištění hlavice vás informují bílé LED diody. Vůbec celý jeho bílošedomodrý vzhled se velmi jednoduše stane ozdobou každé moderní koupelny. Design se povedl na jedničku.


Holící hlavice je sama o sobě výkyvná a obsahuje tři holící hlavy, které se pohybují nezávisle na sobě, takže jejich kontakt z pokožkou je opravdu precizní. Povrch hlavice je navíc tvořen mikroperličkami, díky kterým strojek hladce klouže po tváři. Holící hlavy od dob mého starého strojku doznaly také razantních změn a poskytují teď ještě hladší oholení díky dvojitému břitu. Osobně se nejraději s tímto strojkem holím na sucho, většinou každé druhé ráno. Zabere mi to cca. tři minuty, vypláchnu hlavici, opláchnu si tvář a namažu hydratačním krémem. Ten používám ale vždy, ať už se holím žiletkou nebo elektrickým strojkem. Takto oholená tvář vydrží hladká až do večera. Že přídomek "navržen speciálně pro komfort citlivé pokožky" není jen marketingový trik mohu potvrdit jak já, tak i partner, který si od chvíle, co Philips Shaver Series 7000 používám ani jednou nestěžoval na to, že bych měl tvář po holení viditelně podrážděnou. Stejně tak já nepociťuji žádné svědění nebo štípání a nepozoruji ani zarudlé fleky či pupínky.


A protože dnes už spousta mužů do koupelny nechodí jen pro sprchu, zubní kartáček a žiletku, ale také více a více se začínají starat o kvalitu své pleti, Philips přidává k tomuto strojku další dvě výměnné hlavice. Tou první je čistící kartáček, který se ne náhodou podobá těm, co ovládly poslední rok a půl nejen české koupelny. Kvůli kompatibilitě a konstrukci není tento sonický ani vibrační, pouze se točí, ale pro základní čištění je více než dostačující. Stačí navlhčit tvář, nanést váš oblíbený čistící gel nebo mléko a začít s procedurou. Štětinky jsou velmi jemné a dostanou se i na špatně dostupná místa kolem nosu. Perfektní na tom je, že pokud nelpíte na speciálním sonickém kartáčku, tak vám holící strojek jen výměnou hlavice zastoupí hned dva přístroje. Šetří to peníze a místo =).


Jako třetí a poslední hlavici v balení najdete tu na zastřihávání vousů a kníru. Já ho nemám k čemu použít =), takže nemohu zhodnotit jeho přínos, ale minimálně z popisu v příručce nabízí nastavení pěti různých délek a k tomu přesný zastřihovač pro strniště o délce 0,5mm pro vytvoření jemných detailů.

Mě osobně si strojek Philips Shaver Series 7000 za měsíc testování získal. Vzal jsem ho i na náš prodloužený víkend do Varšavy, jeho muší váha a fakt, že nepotřebujete holící gel nebo pěnu, se se všemi těmi letištními restrikcemi pro kabinová zavazadla více než hodí. Na jedno nabití vydrží 50 minut. Slogan o komfortu citlivé pokožky je navíc opravdu pravdivý. Holící hlavy byste měli měnit každé dva roky, což při jejich ceně kolem 1500,- za sadu je podle mého názoru více než přijatelné. Čistící hlavice by pak při každodenním používání (já používám cca. 3x do týdne) měla vydržet tři měsíce, její cena se pohybuje okolo 300,-. Díky tomu všemu a eye-catching designu má tak tento strojek Philips v naší koupelně a mých (téměř) každodenních rutinách své nezastoupitelné místo.

!!!!!
A to nejlepší na konec: jeden z vás může tento holící strojek vyhrát (samozřejmě nepoužitý =P ).
Jak? Dozvíte se TADY na facebooku blogu! 


9 komentářů:

  1. Strojek vypadá úžasně! Líbí se mi hlavně výměnitelné hlavice :) waytomm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nej, že strojek vypadá hezky, že jo? OMG!

      Vymazat
    2. Ale, no, nehádejte se mi tady =). Pro mě je třeba důležitý i design..nějaká technická ohava mi nemusí hyzdit koupelnu ;)

      Vymazat
  2. interesting to read your experiences...I haven't tried it yet.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  3. These little machines make wonders ✌

    www.FrankoDean.com

    OdpovědětVymazat
  4. Můj starý Braun už dosluhuje a toto vypadá jako ideální kandidát na výměnu. Zaujala mě ta čistící hlavice!
    Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. I think I should save this post for later in my life.



    New post on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blospot.com

    OdpovědětVymazat