neděle 1. února 2015

Incognito

Občas mě popadá stihomam, že na mě na ulici, v metru, v obchodě nebo kdekoliv jinde každý druhý civí. Sjíždí mě pohledem od hlavy k patě, spaluje mě očima a hlavou se mu honí nenávistné nebo posměšné myšlenky. Vždycky to svedu na nedůvěru v sebe sama, na nejistotu, která mě ještě z času na čas přepadne (pozitivní je, že s tím už delší dobu pracuju a je to rok od roku lepší). Nechápu ale, že v zahraničí se mi něco podobného ještě nestalo. 
Můžu se procházet ulicemi Paříže, cestovat v Londýnském metru nebo se proplétat mezi lidmi v Barcelonské tržnici, ale tyto pocity mě tam nedohání. Pak mě ale napadá otázka, jestli teda můj stihomam není tady v Praze, v Česku, vlastně realita. A vzniká začarovaný kruh, z kterého není lehký únik. To jsou chvíle, kdy si přeju být inkognito. Přehodit přes sebe neviditelný plášť a před těmi pohledy zmizet. 
Měl jsem vždy pochopení pro známé tváře, které se mnohdy, našima očima, oblékají pod svou úroveň. Tenisky, tepláky, vytahaný svetr, parka, čapka a na oči sluneční brýle, no co, že prší. Na druhou stranu je to pohodlné. Být oblepený fanoušky a "fanoušky" na každém kroku nejde vydržet dlouho (i když zpočátku to může být určitě opojné..). Prostě chtějí být v takové chvíli inkognito. Osobně mi typická zelená parka, s kapucí a umělou ovčí vlnou v podšívce, v šatníku chyběla (na zimu jsem prakticky vybaven jen jedním kabátem a jednou hnědou "parkou"). No, díky Patrikovi už ji mám =). Navíc jsem konečně sehnal i vysněné chelsea boots, a mě nenapadlo nic jiného, než si takovou inkognito kombinaci hned vyzkoušet. Fotili jsme před týdnem, od té doby jsem s mírnou obměnou měl tento outfit na sobě třikrát. Tak moc je pohodlný. Tak moc je fajn. Tak moc dobře se v něm cítím. Tak moc si připadám inkognito..

"Trpíte" něčím podobným? Jak s tím bojujete?




Parka - Gate 
Sweatshirt - Terranova
Jeans - Bershka
Chelsea boots - Baťa
Beanie - H&M
Photographed by - Made by Boy

For more follow me on instagram / facebook / ASK.fm

141 komentářů:

  1. These Chelsea boots are so good! I like you in this beanie too.

    OdpovědětVymazat
  2. love the coat, khaki never goes out of style. Pls check out my blog
    www.populairelife.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Love this look, you look very swav. Adore the coat! x


    CLAIRELOUISE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Great to check out ur blog... gives me a perfect fashion for winter mode

      http://blaberblogger.blogspot.com

      Vymazat
  4. Naprosto chápu, jak to cítíš. Občas mám taky pocit, že na mě všichni zírají a to v tom špatném slova smyslu. Většinou pak začnu panikařit, jestli někde nemám flek, něco obrácené, nebo jestli nemám rtěnku rozmazanou po tváři. Většinou se s tím nějak vypořádám, ale někdy je to fakt šílenství a nejraději bych prostě utekla.

    Veo z ostrova Voe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff, jsem rád (ač to zní škodolibě, snad oba víme, jak to myslím ;) ), že v tom nejsem sám..tak držím pěsti, ať je takových chvil co nejméně ;)

      Vymazat
  5. i love ur boots!!!
    beautiful location bro!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nice look...love the coat :)

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  7. nice look. i love coats with a little fur on the collar. and great boots
    http://www.mimosasandme.com

    OdpovědětVymazat
  8. Uzasny look!!! :) tie topanky su perfis

    OdpovědětVymazat
  9. Fantastic Parka. Looks so warm yet so stylish. Not to mention, those boots are incredibly sexy.

    www.stylegonerogue.com (new post)

    OdpovědětVymazat
  10. Nice boots!
    I'm following you via GFC , kindly follow back
    http://www.dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. OMG naprosto boží jako! ❤
    ty jsi tak krásnej chlap. Ty a Paťa nejvíc styloví kluci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jako..teď jsi způsobila zrudnutí :3..ale i tak, děkuju =D

      Vymazat
  12. uuu aká parčis!! dobré dobré s tými botami fakt super
    ale to ja mám tiež občas také pocity, že niekto na mňa čumí...aj keď asi to nie sú len pocity:D
    a ešte občas, hlavne v našom byte, mám pocit, že všetci nám čumia do okien.Ale už máme závesy, takže non problemo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, píšu si do diáře: koupit závěsy =D, nám pořád chybí..však víš =D

      Vymazat
  13. To jsem ráda, že v tom nejsem sama. Občas mám pocit, že v jeden moment se na mě najednou začnou všichni dívat a pokud mám ještě 'bad look day' tak mě to dokáže docela vykolejit :-D A jinak ty chelsea boty jsou vážně nádherné!! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Awesome parka look!! Totally amazing!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovědětVymazat
  15. skvělý článek :) tvoje články se vždycky krásně čtou :))
    a hezký outfit ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Hmm nvm mne sa to stava, ked si na seba dam nieco divnejsie a idem sama von..vtedy sa na to asi viac sustredim :D Inak super autficok, čelsiny by som brala tiez :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má souvislost, no..u nás lidi neradi akceptují něco jiného, než jsou oni sami..a v tom to celé pak je..
      A dík ;)

      Vymazat
  17. nice style!!

    http://www.marciabcreative.blogspot.ca/2015/02/the-truth-working-in-fashion.html

    OdpovědětVymazat
  18. Mišo, tá parka je super! Taktiež chválim Chelsea, wau!
    A k téme... Tento pocit zvykne pohltiť aj mňa. Nenávistné, závistlivé (a pod.) pohľady ma sprevádzajú každý deň. Hovorím si, že som si na to už zvykol, ale niekedy sa to proste prevalí. Vtedy tiež zvolím nejaké tepláky, roztiahnuté tričko a idem v tom von. Len tak, nič neriešiť, len sa 'ukázať ľuďom' v tom, čo oni berú za normálne.

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovědětVymazat
  19. Naprosto ti rozumím, já obvykle skopím oči a taky se snažím schovat, někam dovnitř a pak si racionálně vysvětluju, že jsem paranoidní a jestli ne, tak že si ostatní můžou jít trhnout :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, paranoidní prostě nejsme a basta! =D Tomu věř! ;)

      Vymazat
  20. Amazing Parka! Love this color!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    OdpovědětVymazat
  21. Oh my! this place looks really scary. but hey - we have very similar in Warsaw - abandoned by God and people - but this kind of rough places are the best for photoshooting, don't you think so?

    have a nice day!
    Aleksandra
    http://lovestreetfashion.pl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. This is not so abandoned, it is just other side of one football place =D, but as photoshooting location it is great! And yeah, locations like this are the best ;)

      Vymazat
  22. Takový pocit má asi někdy každý. Já se cítím "očumovaná" když si vezmu klobouk, extravagantní čelenku, šaty... lidi nejsou zvyklí na to, že je někdo jiný, že nezapadá, nechce zapadat. Nejsem stydlivá, ale pohled "od hlavy až k patě" mě taky znervózňuje a není mi příjemný- proto ve svých inkognito dnech nosím taky zelenou parku (mají ji všichni, jak víc může člověk zapadnout :D..) a černou čapku. :-)
    Měj se krásně!!
    Gabi
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    P.S. Dokonalejší boty aby člověk pohledal ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš..lidi prostě těžko přijímají odlišnost..ale pomalu, pomaloučku se to zlepšuje.. =)

      PS: Děkuju ;)

      Vymazat
  23. Musim rict, ze tvuj dnesni clanek me opravdu pobavil. Ja mam ty same pocity. Ovsem v mem pripade se neni cemu divit- tim, ze vypadam jinak, lide na me civi. I proto jsem rada, ze ziji v zahranici, kde je hodne lidi z jinych kultur a jinych barev. Cechy jsou proste moc bile a hodne lidi ma uzavrenou mysl.

    Mozna, ze na tebe lide civi, protoze chodis pekne obleceny a slusi ti to. Prazsky street style je opravdu hruza. Takze vycuhujes z davu. :-)))

    Ta parka ti moc slusi, Michale. Vypadas smrncovne (pokud to muzu rict).

    Preji ti krasny den a tesim se, az nafotis svou mikinu od Kenza!
    X

    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to není zas taková fun, ale jsem fakt rád, že v tom nejsem sám a že spousta z vás se v tom článku našlo.. A souhlasím, pražský streetstyle je fakt děs..a nemůžeme všechno svádět na turisty..v Miláně jich je taky hafo a vypadá to tam úplně jinak..
      A moc moc děkuju..Kenzo se zatím ale odkládá na teplejší období..

      Vymazat
  24. You look absolutely amazing!! I am in lovee with your coat! It’s gorgeous!! And love the way you dressed it up! :)

    http://anshul90.com

    OdpovědětVymazat
  25. Grey, khaki and black, nice combo, your boots are great!
    Regards,
    Mihaela

    OdpovědětVymazat
  26. Awesome outfit
    Very laidback and stylish

    http://www.portfella.com

    OdpovědětVymazat
  27. Love the parka! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpovědětVymazat
  28. Wow.Absolutely in love with your parka!!!Amazing look!XoXo

    OdpovědětVymazat
  29. yOU LOOKING GREAT Michael. That parka is really nice on you.
    nice post man :-) and thanks for your comment on my gstar raw look...AM-AAAA-ZING COMMENT IT REALLY MADE MY DAY :-)


    Ooh I got a brand new editorial on Le Blog : ' Jon for G-STAR RAW '
    Greets Jon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yay Jon, thank you so so much for your comment! Happy you stopped by here =)
      Stay fantastic ;)

      Vymazat
  30. No áno, tieto pocity ma prenasledujú často, povedala by som každý deň. Na stanici, vo vlaku, v škole, na ulici, kdekoľvek. A bohužiaľ aj kedykoľvek. Čím sa snažím bojovať? Snažím sa neriešiť. Nie je to ľahké, ale už dávno si neberiem všetko k srdcu. Aspoň sa o to snažím. :)
    Inak tie boots sú perfektné a ako vždy ti to sekne :)

    Fairytale Tea♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažit se o to je první krok k úspěchu..držím palce ;), ono to časem vymizí..
      A děkuju =)

      Vymazat
  31. cool look
    nice blog, i am following you now, please follow back.http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Podle mě, prostě lidi v Česku nejsou zvyklí na to, že někdo trochu vybočuje - tím trochu, myslím fakt jen trochu a už se po tobě dívaj.. Zkrátka lidi, co vybočujou ze stereotypu, jsou tu tak trochu, nevítaní, to si myslím já.. Ráda bych žila v zahraničí, protože tam tento pocit vážně málokdy zažiješ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to stejně a naprosto souhlasím..ono plán je časem se odsud odstěhovat..uvidíme, držme si palce ;)

      Vymazat
  33. Amazing post =)
    I’m your big fan =)=)=) Follow me on instagram @Ladyfur and look my lats post

    http://www.welovefur.it/viaggi/copenhagen/parka-con-pelliccia-personalizzabile-weloveparka/

    OdpovědětVymazat
  34. <3333 such lovely post!
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpovědětVymazat
  35. Odpovědi
    1. Originally they were for about $160, now in sale for $90 ;)

      Vymazat
  36. great outfit Michael :) Love your beanie!

    Have a nice day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Nice jacket and shoes! It very fits you and to your total look ;) Hah, and in the last photo you have nice eyesight, a little like killer :D Cheers :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, Sandra..and yeah, it supposed to be sight like this..regarding the location of photo shoot ;)
      Cheers ^_^

      Vymazat
  38. Moc pěkné fotky a úžasná parka, já tu pravou pro sebe pořád hledám.. :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  39. Sluší ti to, mám ráda tento styl úzkých kalhot.

    OdpovědětVymazat
  40. Tento štýl Ti fakt sekne! Z tých pohľadov si nič nerob. Ja som na tom občas tiež tak. Musíme sa jednoducho naučiť veriť v seba samého :)
    Len tak ďalej, si dobrý ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji moc ^_^ a přesně to se učím..přiznávám, že mi to zatím jde..pomalu, ale jistě =)

      Vymazat
  41. Super boty :)

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&fun PARIS

    OdpovědětVymazat
  42. I R E A L L Y love how you look in this outfit! I will totally wear it because it's urban-grunge like my style
    You look so handsome Michael :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaaa, you're right..it is like your style ^_^, thanks Izael =)

      Vymazat
  43. LOVE the jacket!

    www.simplydavelyn.com

    OdpovědětVymazat
  44. The jacket is awesome!!!

    www.hisfashionhighness.com

    OdpovědětVymazat
  45. Micheal this is by far my favorite of you. Loving this! Everything is just perfect! Cool look. If I could I would send every little snowflake your way. We have had far too much of it lately for my liking, lol.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so so much, Lenya =)..no need of snowflakes anymore =D, I visited my hometown and they are overwhelmed with snow here =D

      Vymazat
  46. Awesome look! Love the jacket and the boots, great styling! :)

    www.nevernotinspired.de

    OdpovědětVymazat
  47. Zrovna dneska! Absolutně nejvíc bad day - hlavně co se týká vlasů - a od těch se to vleče - takže jeansy, tenisky, tmavý kabát a kvůli šílenství na hlavě kulich (aspoň teplo mi bylo :D). A ráno v metru snad tisíc zírajících lidí! A já si říkala co je sakra až tak špatně? Pak jsem v rámci vlastího duševního zdraví zastrčila do uší sluchátka a obličej do knihy ;o). Nevím čím to je, ale myslím, že v ČR jsou celkově nejvíc očumující lidi na světě. Jak je něco trochu jinak už civí... A nedejbože ještě s otevřenou pusou :D

    OdpovědětVymazat
  48. Úžasný look, moc se mi líbí jak jsi od hlavy až k patě v černém a k tomu "barevný" kabát !

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  49. Great outfit! I love you boots! :)

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  50. stymto lookom nic nepokazis a "hras na istotu" :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  51. Nice look, super cool !!!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  52. very nice outfit and beauttiful picture ;)

    Check it out my new post:
    http://honeyandcotton.org/sockes-and-heels/

    OdpovědětVymazat
  53. Skvělý outfit, miluji kluky v čepici <3

    Možná trpíš stihomanem pouze v Česku, protože pouze v Česku žijí lidé, kteří soudí, pomlouvají, posmívají se, sjíždí lidi pohledy a jakékoli vystoupení z davu je pro ně odsouzeníhodné.. Na to už jsem si tady zvykla a takoví lidé jsou mi uplně ukradení.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj..děkuju =). A jo, fakt jen v Česku, takže na tom, co píšeš, asi bude něco pravdy ;)

      Vymazat
  54. Que look maravilhoso amei, tenha uma semana abençoada.
    Novo canal: https://www.youtube.com/watch?v=1LOCPg0HbTA

    OdpovědětVymazat
  55. nice outfit! love ur boots – gotta make my BF buy some like that haha!

    p.s. visit me and tell me if u liked the grammys fashion last night.
    http://soniasofianidou.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  56. omg, asi jsem se zamilovala <3
    jinak mám to velmi podobně, pokaždé, když někam jdu nebo jedu mhd tak mi vadí, jak na mě lidé koukají. Když se někdo někde uchechtne, hned si myslím, že se smějou mě :D muj přitel mě za to nenávidí, protože já to vždy hned hrotím, že mají kecy na mě.. možná jo, možná je to jen mým sebevědomím (což je asi pravděpodobnější :D) ale naprosto s tebou souhlasím v tom, že se mi to děje jen tady v ČR. jinde v zahraničí nemám problém, když na mě někdo kouká, vlastně na mě ani moc nekoukaj, protože tam si všímá každý svého a nemá potřebu pomlouvat a řešit ostatní.. :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :3 nutíš mě se červenat..
      ..holt to je ta lidská nátura tady..my s tím asi moc neuděláme..jen se víc a víc to snažit ignorovat ;)

      Vymazat
  57. Amazing outfit! xx

    waitwhatbykayzlee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  58. Great look and great boots :D

    http://frank-alonsso.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  59. wow ! love the black x green !!

    http://www.bloggersboyfriend.com

    OdpovědětVymazat