neděle 7. prosince 2014

Winter / Christmas wishlist, part II.


A tady je slíbené pokračování zimního / vánočního wishlistu z minula ^_^


Mikina
Minule jsem lamentoval nad nedostatkem svetrů, tak ono s mikinami to u mě není o moc slavnější. Navíc dvě z nich jsou čistě vánoční záležitost (jedna s Mickey Mousem v Santově čepici, druhá se sobem..jo, se sobem, skoro jako Mark Darcy..). Takže za dvě nebo tři z nich pod stromečkem bych se vůbec nezlobil, právě naopak. 
Acne College Marker Camo - jakoby po ní někdo čmáral tlustou fixou na tabuli, v hlavě už mám několik outfitů, do kterých bych ji zasadil. Můj hot tip!
Topman Worn By Kevin Crew - Kevina ze "Sám doma" zná asi každý a tak, jako pro mnohé Popelka s Libuškou patří k Vánocům, pro mě patří k Vánocům právě Sám doma (zabte mě). A tahle mikina je vtipnou připomínkou, navíc se mi na ní líbí široká guma na spodku a rukávech
Topman Grey Mickey Face - no a Mickey Mouse..to máte tak, někdo miloval Jen počkej, zajíci, jiný zase Pokémony, já od mala mám Mickey Mouse. Doprovází mě, co si pamatuju tento svět. Na tričkách, mikinách, v komixech, na hrníčcích, plakátech atd. A ani dnes, ve svém postpubertálním věku, se nestydím si něco takového na sebe vzít ^_^
Zara Houndstooth Front Sweater - jak jsem mluvil o tom mém nejoblíbenějším vzoru, tak tady je znova, jen méně nápadný

Rolák

Jaký máte vztah k rolákům? Já maximálně pozitivní. Nechápu odpor lidí k tomuto kousku oblečení. Je to tak praktické. Nicméně, moje přecitlivělost mě v tomhle dost omezuje, nesnesu cokoliv, co mě byť jen trochu škrtí (takže si asi dovedete představit, jaká zažívám muka v kravatě/motýlku..). Štve mě to, ale pracuju na tom!
ASOS Lamswool Roll Neck - vlna, tři odstíny rozdělené do bloků, moderní a přitom jednoduchý
Topman Black Jersey - obyčejný černý rolák, který vypadá skvěle jen tak sám o sobě, případně ideální pod sako..pro mě základ šatníku
Topman Villain Red & Black - napůl dravá červená, napůl černá. Dráždivá kombinace těchto barev ve mě vyvolává pocit, že ho musím mít!!
ZARA Colorblock Sweater - už na fotce vypadá příjemně na dotek (v reálu tomu ale moc nedávám, když 90% tvoří akryl), navíc kombinace světle šedá a šedá je trendy (anebo byste dali přednost jeho podobně červenočerné kombinaci jako ten o pár řádků výš?)

Underwear
Nedávno jsem zjistil, že jsem si víc jak rok nekoupil žádný kousek spodního prádla. Měl jsem ho tolik, že nebyla potřeba. A tak jsem nosil a pral a postupně třídil a vyhazoval. A došel jsem do stavu, když už pomalu nebylo skoro co prát, natož vyhazovat. Dočasně jsem to vyřešil multipackem z H&M a sice chápu, že asi nikdo nedostává rád k Vánocům ponožky, ale spodní prádlo, mmmm, to je trochu jiná záležitost, nebo ne? ;)
Calvin Klein - klasika všech klasik, se skvělým střihem, příjemnou neřezající gumou v pase a z naprosto jemného materiálu, tímhle fakt nikdy nic nezkazíte
Topman Björn Borg 2 pack - tyto jsem vybral, protože se hodí k dlouhým spodkám vedle =D
Topman Björn Borg Long Johns - nosíte spodky? Já díky skinny džínům ne, ale letos jsem si pořídil dvoje, pod které spodky narvu, takže jedny bych určitě využil
H&M David Beckham Briefs - nejsem velký fanda slipů, to říkám narovinu, ale jestli nějaké, tak ty z kolecke Beckhama. Příjemný materiál, ideální střih a při koupi 3packu skvělá cena

Rukavice
Jako dítě jsem je nesnášel, nešly v nich dělat kvalitní sněhové koule při koulovačce za domem. Byl jsem hajzlík a schválně jsem je ztrácel (promiň mami). Toužím momentálně po kožených, trpím ale problémem, že se mi žádné nelíbí. Když už za ně mám dát tolik peněz, chci po nich 95% dokonalost.
COS Quited Leather Gloves - líbí se mi ten vzor, vypadá to netradičně a přitom trendově, navíc spodní pletená část zaručí, že do nich fakt nebude pronikat mráz
Jack & Jones Deep / ZOOT - i když mám pletených doma spoustu (obyčejné prstové, pak jedny bez prstů, z kterých se ale dají udělat palčáky, potom jedny s vrstvou umožňující ovládání iPhone..), takovéto hrubé mi chybí a očekávám spoustu sněhu a tuhou zimu O:-)
Leather Driving Gloves - řidičské rukavice, o kterých sním od doby novodobého Lagerfelda (rozuměj, ten s bílým vlasem a límcem až pod lícní kosti). Tyto s výraznou červenou linkou mi připomínají prošívání autosedaček ve sporťácích..MUST HAVE!

iPad Cover
V létě jsme si pořídili iPad mini retina. Už kdysi jsem měl iPad třetí generace (jako rychlého pomocníka k mému pomalému iPhone3GS), ten jsem ale s příchodem iPhone5 prodal. Přišlo mi zbytečné tahat těžký iPad, když iPhone umí to samé a mnohem víc. Pak příšel iPad mini, ale bez retiny to nemělo smysl (kdo měl možnost porovnat, dá mi za pravdu). No a toto léto přišlo s neodolatelnou cenou za iPad mini s retinou a my se stali jeho obětí =D. Jenže od té doby ho taháme v ručně dělaném psaníčku od Decore by Miriam, ale to není ono. Takže:
Smythson Black Wild - pamatujete, jak jsem minule psal o tom, že kohoutí stopa (houndstooth, chcete-li dogstooth) je pro mě nejdokonalejší vzor, co kdy člověk vymyslel? Tak krokodýlí kůže je pro změnu ten nejdokonalejší, s kterým přišla příroda. Miluju ho. Chci ho na diáři, na psacím peru, Chci ho na obalu k telefonu i iPadu. Navíc tento ještě z legendárního obchodu Smythson of Bond Street.
Belenty Designer iPad mini Case - obal na iPad se švýcarským designem, vyráběný ručně v České republice, který navíc slouží i jako stojan (rozklikněte si odkaz pro další foto). Já dávám palec nahoru, vypadá skvěle a navíc je dokonale praktický!
Karl Lagerfel Kache Embossed Sleeve - mnozí z vás určitě ví, jak jsem posedlý Karlem a tento kožený "návlek" v typickém designu prolisu jeho hlavy z profilu postrádá sice praktičnost dvou předešlých (nepoužijete ho jako stojan), za to je válcuje kompaktními rozměry
Cool Bananas Envelope / InnocenStore - obaly v designu poštovních obálek už tak nějak patří k produktům Apple a tento od Cool Bananas se fakt povedl, na výběr je v bílé a hnědé a co víc, já bych ho použil i jako clutch ^_^
Haptic Toile Du Marais - malá česká dílna v Berouně, která se zabývá ručně potahovanou kartonáží, přinesla na trh pro naše tablety tyto ručně vyráběné obaly, připomínající knihy nebo školní desky z našich dětských let

Gadgets
Tohle je taková bonusovka. Buď to berte tak, že kdo si hraje, nezlobí..nebo když si nejste jisti velikostí/barvama..tímhle nejspíš nic nepokazíte.
Fiat 500 - ne, neposílám vás do autosalonu pro auto, ale který chlap si nehrál s kovovými angličáky? Tento model 1:18 není úplně nejmenší, ale nestyděl bych se ho mít vystavený v polici, sem tam ho sundat a zcela upřímně, pohrát si
Stírací mapa Luckies / ZOOT - jsem cestovatel, víc a víc chci lítat a poznávat. A tato mapa, kterou můžete dát do rámu nebo jen tak přilepit na zeď, má jednu vlastnost..je totiž stírací. Jo jo, jako ty losy =D. Takže pak stačí jen po návratu z výletu vzít petikačku a setřít dané místo a tím tak zaznamenat další bod v cestovatelských objevech (a doporučuju prohlídnout celou nabídku Luckies na Zootu, mají tam podobných nápadů více)
Motorola Moto 360 - zatím jednoznačně nejlépe vypadající chytré hodinky. Mají stejné funkce jako spousta jiných, jenom výrobce se nezaměřil pouze na funkce, ale myslel i na design, který je v tomto případě špičkový
Croc Style Diary - diářem asi málokdo pohrdne, praktická věc a navíc pokud je ve verzi filofax (rozuměj, každý rok mu pořídíš nové vnitřnosti), tak je to dvojitá výhra..a tento v imitaci krokodýlí kůže, me gusta

No a teď už mi nezbývá nic jiného než popřát všem klidnou sváteční náladu a krásné Vánoce..

92 komentářů:

  1. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpovědětVymazat
  2. stiraci mapu bych brala i pro sebe! skvely clanek;)

    OdpovědětVymazat
  3. oooo Ježiško, aj ja chcem stieraciu mapu! si asi sama kúpim, lebo to je fakt jedna pecková vec!!!
    roláky--------nieeeee----nemám rada, je to asexuálne a hrozné:D podľa mňa, ale zase môj názor ti môže byť šumafuk::)))
    sveter s Kevinom je super:D to by som brala aj pre seba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šumafuk mi být může, ale není. Tak či tak, za svým názorem o rolácích si stojím =D a na ženách vypadá taky dobře =P

      Vymazat
  4. hi dear ...great post
    xx
    simone
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tou mapou si ma úplne dostal, skvelé to je! Škoda, že ich majú vypredané :( Aj ten diár o.O Wow!!
    Inspiration Point by Paula Fleur

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, když jsem to psal, ještě byla =(

      Vymazat
    2. No, pravdepodobne sa vypredali práve kvôli tomuto postu :D Good job!

      Vymazat
    3. Od ZOOT jsem dostal zprávu, že začátkem příštího roku by měly být opět skladem =)

      Vymazat
  6. WOW! This is a really cool selection! Love the Mickey mouse sweatshirt, Moto watch, Ipad Belenty case and the red & black sweater!

    Have a lovely rest of your Sunday, Michael.:-)
    X
    Miri
    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Miri,
      Thank you so much for your comment. And nice selection from this list ;)

      I hope you have an awesome start of new week,
      Hugs from Prague,
      Michael

      Vymazat
  7. The fiat 500 is a great wish for christmas....but i am afraid it might be a little bit too big to fit through the chimney :D

    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Nicole,
      thank you for your comment..the Fiat 500 was just about the diecast model, you know, those small iron cars for boys to play with ;) But I would be sooooo happy with the real big F500 =D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Mi až po tom, co jsem viděl Patrikův název článku došlo, že to vlastně není ani tak wishlist, jako gift tips =D..ale co už ;), Ježiško by se mohl inspirovat ;)

      Vymazat
  9. I want everything in the first photo... how cool is that FIAT!

    Have a great week dearest :)

    OdpovědětVymazat
  10. Perfect list, I really love turtlenecks on men - classy and sexy!
    Lera's Affordable Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much. I am so happy you are another person who likes turtlenecks ^_^

      Vymazat
  11. Ten svetr s Mickey M. je úžasný :) mně zas do postpubertálního věku zůstala Hello Kitty :D
    Svému bývalému jsem furt kupovala trenýrky, já jsem na to úchylná :D škoda, že někteří kluci to neumí ocenit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt škoda..asi by bylo potřeba zahájit nějakou osvětu =D

      Vymazat
  12. Love the watches and gloves! so stylish! very nice blog)
    Best regards from Russia:)

    http://alexandraclame.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Mikču, kožené rukavice i CK prádlo jsem si už splnila. Rolák taky nutně potřebuju. A poslední koláž nemá chybu, minimálně diář bych brala okamžitě! Čím víc si člověk dovolí snít, tím víc se mu ořání budou plnit, držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Love the watch!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. I love it! Gives me some wish list inspiration! The one from ASOS is the best!

    -FMS
    www.foxmystyle.com

    OdpovědětVymazat
  16. Amazing post!!!Thank you for this ideas!XoXo

    OdpovědětVymazat
  17. Hey bro, those pieces are very great, look so stylish and comfy. Love those underwear.

    Thanks supporting as always, sty in touch

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  18. Great stylish wishlist, Michael, that red/black sweater looks divine.
    xoxo
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  19. Love the Ipad sleeves & the jumpers are to die for. Amazing post!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpovědětVymazat
  20. Stunning wishlist. Great job on this post. Happy Tuesday! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  21. Great post!! I love all jumpers!!!

    FROM: http://bertthings.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  22. That all black watch is EVERYTHING!!! LOVVVVE sooo chic and badass!
    kisses
    xoBeckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpovědětVymazat
  23. Super druhy dil!
    Rolaky na chlapech zboznuju, Mickey Mouse je klasika i v mych ocich a ty prvni rukavice vypadaji skvele (i kdyz i ty Langerfeldovky jsou stylove). Moc me zaujala ta stiraci mapa, to je kreativni a ty cerne hodinky - maji moc hezky design!

    Tobe take hezke svatky! :)

    X, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Jsem rád, že někdo další je zbožňuje a nepřipadají mu asexuální =D. A hodinky jsou fakt perfektní, konečně smartwatch, co vypadají primárně jako watch ;)
      Děkuju.

      Vymazat
  24. a kde su niake svetre zo sobom?? :-D

    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  25. Great list. Thanks for sharing.

    Eye See Euphoria : http://eyeseeeuphoria.com/post/studded-affair

    OdpovědětVymazat
  26. Hey Michael! your christmas wishlist is way too awesome! I like it :D

    New fun post on the blog sweetie!
    http://michaelmacalos.com

    OdpovědětVymazat
  27. I must say I like this wish list!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Great wishlist for men
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělé tipy! díky! určitě se nechám inspirovat! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Amazing wishlist, lovely Fiat 500 !!!!!!!!!!!!!!!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Oehhhhh nice wishlist! I am eyeing on
    those iPad covers c: they are really cute!
    Xx http://icepandora.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. You always came up with a beautiful and interesting look dear! I love it ♥

    New fun post on the blog gorgeous! ^_^
    http://michaelmacalos.com

    OdpovědětVymazat
  33. Skvelé veci, milujem nakupovať pre chlapov, vždy sa v tom vyžijem;D

    OdpovědětVymazat