středa 16. března 2016

Chlapa kosmetikou neurazíš #6 + LUSH soutěž


Když přijde mezi kamarády řeč na Lush, tak to vždycky vzbudí samé pozitivní reakce. Všichni se shodnou na tom, že je dostává vůně všech produktů. Obdivují, s jakou hravostí dokáží vymyslet různé koupelové bomby, pěny, želé.. Líbí se jim, že většina jich je samokonzervačních, používají recyklovatelné obaly a snaží se v co největší míře vyhýbat syntetice. A debata končí slovy, že pracovat by v prodejně nemohli, protože by je rozbolela hlava. Nic nelze namítnout, já osobně bych nevydržel ani v drogerii..nicméně do prodejny Lush vejdu pokaždé, co jdu okolo. Je to svět sám pro sebe, kde pracují opravdoví srdcaři. 

Letošní speciální Velikonoční nadílka je opravdu bohatá a vybere si určitě každý, a tak ani dospěláci nemusí přijít u pomlázky zkrátka =). 
Nicméně, dnes to bude zase o chlapech. Už dávno jsem si oblíbil pleťovou masku Cup O'Coffee a tak jsem jen výsknul radostí, když Lush přimíchal kávu i do krému na holení s názvem 5 O'Clock Whistle. Spolu s kaolinem pleť jemně vyčistí, levandule dodá zajímavý voňavý akcent a bio jojobový olej s kapkou limetky zanechá pokožku po holení jemnou a hebkou. Vyzkoušel jsem krémy Prince a Dirty, ale 5 O'Clock Whistle se stal favoritem! 


Že je uhlí účinným exfoliačním prostředkem není snad třeba zmiňovat, najdete ho v mnoha bio přípravcích právě pro odstraňování odumřelých kožních buněk. A tak vzniklo mýdlo Coalface. Mimo uhlí obsahuje kořen lékořice a silice santalu a růžového dřeva, které napomáhají regeneraci. A teď narovinu..je to malý zázrak..i přes to, že puberta se mnou přestala mlátit už dávno, tak sem tam se potýkám s pupínky. Od chvíle, co používám Coalface, není po nich ani památky (jen nesmím na delší dobu vynechat). Asi není bez zajímavosti, že na internetu najdete pochvalné recenze hlavně od holek, které ho používají třeba i na odličování ;). Jo..a voní..tak zvláštně, ale velmi příjemně, navozuje klid. 

Ten modrý kvádr na fotkách, co připomíná s trochou fantazie ledovou kru, je tuhé mýdlo na tělo a ruce Outback mate. Eukalypt, máta a citrónová tráva hovoří za vše..tohle je dokonalé ledové osvěžení, které navíc díky eukalyptovým silicím pomůže uvolnit zatíženou mysl po náročném dni. 


Když už pořád zmiňuji ty vůně, naprosto jsem si oblíbil tuhé parfémy. Jednou a znova musím vyzdvihnout výhodu pro cestovatele s příručním zavazadlem tu nejvýhodnější - nepočítá se do limitu tekutin povolených přinést na palubu. Lush nabízí tuhých parfému velké množství, vybere si podle mě opravdu každý. Pokud chcete něco jarního a svěžího, Breath of God je jasná volba. Citrón, meloun, jasmín a růže doplněná o cedr a vetiver (to aby to nebylo až tak holčičí..) tvoří skvělou, troufám si říci unisexovou, vůni. Stačí jen troška na oblíbená místa, případný zbytek si jen proměte v dlaních (a ruce budou vonět i po několikerém umytí..). 

Máte zkušenost s krémy na holení? Anebo s Coalface? A co tuhý parfém? Napište mi do komentářů.

A nejen pro ty, co by rádi dneska otestované výrobky vyzkoušeli, mám právě o ně (5 O'Clock Whistle, Outback mate, Coalface & Breath of God) 



16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Souhlas =), hlavně ta velikonoční kolekce se fakt povedla! =)

      Vymazat
  2. Krásně napsáno ♥! Lush je mým favoritem taky už několik let, a naopak si dokážu představit, že bych byla Lshí vílou a pomáhala lidem vybírat dárky a rozmazlovátka ;-) A tuhé parfémky jsou super, mám ráda jejich praktičnost ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Claire. Lushí víla zní pěkně..třeba by takhle mohli nazvat některou z pozic pro zaměstnance!

      Vymazat
  3. Od lush jsem ještě nic nezkoušela, ale moc se mi líbí ta osobitá kreativitu u výrobků, teda jestli to píšu dobře. :) Prostě líbí se mi jejich nápady. A také celkově je ta kosmetika zajímavá.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej ;). Neboj se říct si v obchodě o vzorek =)

      Vymazat
  4. lush nikdy nesklame :)

    http://andreadeblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Už musím Lush taky konečně vyzkoušet! Slyšela jsem zatím na tuto kosmetiku samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  6. I love this products :D

    www.byfrankalonso.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem výrobkům z Lushe snad jako jediná blogerka nepřišla ještě nějak extra na chuť. Design i obchody se mi líbí, ale kromě pěny, bublin, kostky nebo co to je do koupele jsem ještě nic nevyzkoušela. Budu to asi muset napravit..:)
    Simply Adele

    OdpovědětVymazat