neděle 2. října 2016

Nová podlaha - hotovo


Minulý článek na téma podlaha se věnoval jejímu položení. Na první pohled jednoduchý úkon, na ten druhý, když je tomu člověk svědkem, se to přeci jen zdá složitější, ale na ten třetí =) nakonec poznáte, že zkušenému to jde skvěle od ruky a za pár hodin je hotovo! A já vám tady chci dnes představit onen výsledek.


Když došlo s mámou před několika měsíci na řeč o podlaze, tak nějak jsem se snažil si vynutit podmínku i toho, že s novou podlahou přijde konečně po 20 letech i nová pohovka. Přece jen ta původní toho hodně pamatovala a sezení na ní už dávno nebylo pohodlné. IKEA Ektorp je pojem pro pohodlnou a hezky vypadající sedačku už několik let, a když letos přidali do nabídky i nebesky modrou variantu, nebylo moc nad čím přemýšlet. Nakonec je jen dobře, že nezvítězila bílá, která byla dlouho favoritem, protože to už by společně s velmi světlou podlahou bylo nejspíš příliš. 


Protože nás tlačil čas, přišlo velmi vhod, že na čerstvě položenou podlahu Quick-Step je možné ihned nastěhovat nábytek a vlastně místnost začít naplno používat. Není třeba na nic čekat =). A tak jsme začali. Nejprve znovu poskládat postel, pak umístit skříňky, které začala máma plnit knihama a sklem, zatímco my s bráchou jsme skládali pohovku a také nové stolky. Uběhlo pár hodin a my měli hotovo. Vlastně, moment, ještě trochu pohýbat (s kladívkem a hřebíky) s obrazy, protože jejich umístění nepasovalo k nové sedačce =D. Díky oknům na jižní stranu navíc do pokoje celý den svítilo slunce a bylo tak možné celé "dílo" nafotit i odpoledne (o čemž si třeba v našem pražském bytě mohu nechat jen zdát..). 


Jsem z výsledku neuvěřitelně nadšený! Prvně jsem mámě až tak moc světlou podlahu rozmlouval a nutil jí něco trochu tmavšího, laděného spíš do šedé patiny, nakonec jsem ale rád, že vybrala to, co vybrala =). A je nadšená a spokojená i ona a to je pro mě ten největší dárek <3 Co víc si přát.. Jo! A také mám radost z toho, že jí sem parádně pasují mističky, které jsem dovezl z Toulouse =)

A jak se nová podoba obýváku líbí vám? (pro srovnání původní najdete v tomto článku - je mi akorát trochu líto toho, že se tady teď už nenajde prostor pro ten krásný vlněný koberec..)



11 komentářů:

  1. pokoj jak vysvěný a podlaha je boží :) jen u nás by asi moc dlouho nevydržela bílá:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máma má taky trochu strach, ale já si myslím, že vydrží =).
      A děkujeme =)

      Vymazat
  2. Wow love the place and it looks so bright! great job guys
    Cheers,
    Kevin

    OdpovědětVymazat
  3. Pokoj je opravdu krásný!:) Hodně prokouknul a světlá podlaha se mi líbí :) Gauč je suprovej, mám vyhlídnutý v Ikee podobný (akorát si ještě nejsem jistá, zda zvolit světle modrou, tmavě modrou, nebo šedivou).

    Brzy budeme vybírat také podlahy, ale asi půjdeme do tmavých. Jednou jsem někde četla radu, že je podlahu nejlepší vybírat dle toho, jaké vlasy má žena. Je to celkem logické, na světlé podlaze půjdou tmavé vlasy hned vidět a naopak a co si budem povídat, vlasy jsou vždy všude :-/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Šedivá taky není špatná ;)
      A s těma vlasama máš naprostou pravdu, bylo to to první, čeho si máma všimla..no nakonec konstatovala, že bude holt častěji uklízet =D, že to za tu krásnou podlahu stojí.. =)

      Tak ať se výběr a pokládka podaří =)

      Vymazat
  4. Promena se vyvedla, hezky jset to mamince zaridili:-). Pokoj je tak vzdusnejsi, na oko cistsi, proste prijemny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, Marcelko a cítíme to úplně stejně =).
      Krásný den.

      Vymazat
  5. Ja osobne som zaťažená na tmavé alebo aspoň tmavšie podlahy a teda skôr do hneda. Ale keď vidím takto hotovú izbu tak musím skonštatovať, že to vyzerá veľmi dobre :) Je to pekné, svetlé a k sedačke by asi iná podlaha ani nepasovala :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  6. Pokoj je krásnej! Podlaha to perfektně rozsvítila! Super!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Michale,

    podlaha a vlastne i cely pokoj vypada skvele. Blahopreji k dobre provedene praci. Tvoji mamince se to musi moc libit, ze?
    Pusu,
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat