úterý 10. listopadu 2015

GIVEAWAY Braun Series 3 & Braun Face Spa


Vánoce se blíží a to také znamená čas nákupu dárků (případně jejich vlastnoruční výroba #iloveit ), takže výrobci a prodejci na nás útočí ze všech stran reklamami a novinkami, které by podle nich určitě neměly pod stromečkem chybět. Někdo odolá, jiný podlehne, důležité ale je myslet na to, aby to toho obdarovaného opravdu potěšilo a nebyl to jen další příspěvek do kolonky: "odnést do sklepa". 
Firma Braun neponechává nic náhodě a také přichází na trh s mnoha novinkami, mezi nimiž najdete i dva výrobky, které vám dnes krátce představím. 

Nejprve něco pro pány. Elektrický holící strojek Braun Series 3 dostal letos na podzim velmi podstatný upgrade - technologii MicroComb. Jedná se vlastně o takový hřebínek, který vaše vousy navádí přímo do stříhací planžety strojku. Holení je tak mnohem rychlejší, efektivnější, hladší a díky tomu je pokožka pak méně podrážděná. Vylepšený systém by si měl navíc hravě poradit i s třídenním strništěm (s čímž má spousta elektrických strojků problém). Celá Series 3 je voděodolná, takže můžete s ním do sprchy i do vany, vymytí hlavice je pak otázkou pár sekund pod tekoucí vodou. LED displej v zeštíhlené ergonomičtější rukojeti vás pak informuje o stavu baterie, jejího nabití nebo nutnosti vyčištění. Series 3 si za dobu své existence vydobyl pozici nejprodávanějšího planžetového strojku na světě. Navíc, jedním z jeho ambasadorů není nikdo jiný než Mariano Di Vaio! Podle mě je to skvělá volba pro ty, co nad elektrickým holícím strojkem uvažují.


Něžnějšímu pohlaví mezi novinkami patří Braun Face Spa, první pomůcka 2v1 pro péči o obličej. Za prvé, je to epilátor. 10 mikrootvorů v hlavici, která má levý i pravý chod, zajistí účinnou epilaci i neviditelných chloupků třeba na horním rtu nebo bradě a skvělou práci odvede i při přesné úpravě obočí. Pokožka by pak měla zůstat hladká až čtyři týdny. Pak stačí hlavici vyměnit a získáte čistící kartáček na hloubkové čištění pórů. Jeho sonická čistící technologie je šestkrát účinnější než ruční čištění a jemně, ale důkladně dokáže odstranit zbytky make-upu a nečistoty. Navíc se díky své velikosti vejde do kabelky a je tak skvělým společníkem třeba i na dovolené. Dokoupit můžete i sadu různých čistících hlavic (čistící; pro citlivou pokožku; pro odstranění odumřelých buněk a houbička pro nanášení kosmetických přípravků). Ambasadorkou tohoto výrobku je pak krásná herečka Jessica Alba. 


Zaujal vás některý z těchto výrobků nebo s ním už máte dokonce zkušenost? =)

!!! A protože se blíží ty Vánoce, přináším vám ve spolupráci s P&G první vánoční giveaway právě o dva výše zmíněné výrobky. Výherci budou dva, jeden získá pánský elektrický holící strojek Braun Series 3, model 3040s Wet&Dry (+ mnou věnovanou vodu po holení JOOP! Splash) a druhý výherce pak Braun Face Spa Sensitive Beauty se sadou 4 čistících hlavic.

Pravidla jsou jednoduchá:
1) dát like facebook stránce On the Leaf
2) do komentáře pod tento článek napsat, který výrobek (a třeba i proč..ale to není podmínkou) byste chtěli vyhrát a připojit na sebe kontaktní email

Soutěž končí v neděli 22.11.2015 22:00 CET a výherce bude vyhlášen následující den na facebooku On the Leaf.

73 komentářů:

  1. jé, tak to už hej, čistič pórov by sa mi naozaj zišiel, pretože moja pleť opäť nezvláda náhle zmeny prostredia, návaly stresu a to šialené počasie... naozaj po jednom túžim a splnilo by sa mi tak jedno z mojich malých želaní :).
    sledujem všade, už dlho a naozaj hltám všetky tvoje šarmantné slová... :D.
    a dám aj mail : kejmy.do.it (zavináč) gmail (bodka) com.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž :) Chtěla bych Braun Face Spa Sensitive Beaut, protože poslevní dobou mám problémy s pletí a chtěla bych o ni více pečovat :))
    Na facebooku sleduji jako Kateřina Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Protestuju a cítím se dotčena, nemám facebook! :(( :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá soutěž! Líbí se mi ten pánský strojek Braun Series 3, dala bych ho příteli k Vánocům :)
    FB Simona Jeřábková
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten holící strojek je tak dokonale popsaný, že vážně zvažuju vypěstování si plnovousu! Velké šance si v tomto ohledu ale nedávám, a tak bych tuze ráda vyhrála Braun Face Spa. Pravděpodobnost, že budu vypadat jako Jessica Alba je sice asi stejná jako u toho plnovousu, ale co kdyby náhodou! :-o :)
    bara.simonikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak skúsim šťastie, možno sa na mňa raz aj obráti :) Sledujem Ťa na fb ako Katarína Kačuriková. Nakoľko sa blížia Vianoce a s tým je spojené aj obdarovanie iných, preto by som rada súťažila o pánsky holiaci strojček, ktorý by som z lásky venovala môjmu priateľovi, ktorého mám nadovšetko rada a viem, že takýto holiaci strojček by ho veľmi potešil :) katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá soutěž :)
    jelikož si můj přítel nechává delší vousy, budu lakomá a chtěla bych soutěžit o dámský strojek.
    M.Prustomerska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Elektrický holící strojek Braun Series 3 michalchroust95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěla bych pánský elektrický holící strojek Braun Series 3, model 3040s pro manžela. Konečně by se zbavil toho svého starého a tupého holícího strojku. Radost bych měla i já, protože by byl konečně krásně hladce oholen. :) jams000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem k úžasnému číslu! Odkliknutý facebook mám už nejaký čas, a Tvoj blog sledujem už dlhšiu dobu, asi polroka. Prvý krát to bolo z dôvodu, že som si jedného dňa uvedomil že nesledujem žiadny slovenský/český blog. A tak nejak som sa dostal až k tvojmu, a som verný doteraz :-) A keďže nevidím nikde obmedzenie na základe krajiny, tak sa zapájam do súťaže, pretože ÁNO máš fanúšikov aj zo Slovenska! :-)
    Vzhľadom na moju problematickú pleť sa môžem holiť len strojčekmi. Mám pocit že nedráždia pokožku tak ako žiletka, a celkovo mi vyhovuje viac, keďže sa holím denne. Môj strojček už však má nejaký ten rok, a neholí tak dobre, a preto dlhšie uvažujem nad niečím novým. Bol by som strašne rád, keby bola táto súťaž dôvodom zmeny za novší a modernejší. A ešte tie Vianoce, bolo by to super načasovanie! :-)
    Zdravím a prajem všetko naj,

    patrikp.mail@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Elektrický holící strojek Braun Series 3 adam.pisca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by se líbil strojek Braun Series 3. Měla bych hroznou radost kdybych ho vyhrála. A jakou by pak měl radost tatínek a co teprv, když by zjistil, že jako bonus dostal ještě vodu po holení(jeho oblíbenou)!
    email: ivca.danhelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravíčko. Chtěl bych vyhrát ten holící strojek Braun Series 3. Když bych vyhrál, byl by to dárek pro přítele. Zařizuji byt, tak poslední tři výplaty spolkl ten, a jelikož nemám na dárky letos moc financí, bylo by fajn mu ke knížce přihodit aspoň ten holící strojek a udělat mu radost.
    email: hanslikjakub@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé ten čistič pórů bych potřebovala jako sůl, poslední dobou si moje pleť nějak dělá co chce a zatím mi s tím nic moc nepomohlo, tak do kartáčku vkládám velké naděje :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Čistič porů by byl jako seslán z nebes. Mám teď těžší období a moje pleť to taky težce nese,.. sipkovaivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mal by som obrovskú radosť ak by som vyhral Braun čistič pórov,ktorý by mi veľmi pomohol v mojej rutine čistenia pleti,kedže ju nemám najdokonalejšiu :D
    Mail:robko65@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  17. eee další soutěž! Vždy netrpělivě čekám na další, a doufám, že se na mě usměje štěstí! :) moc bych prosil pánský strojek Braun Series 3. Přeji pěkný zbytek večera a hlavně stále blogovat!!! Úžasný blog a instagram :)
    vitek.tvaruzek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ten čistič pleti sa mi veeeeľmi pozdáva! :) Jeho starších bratov od iných značiek obkukujem už nejakú dobu, mám zmiešanú pleť s problematickou T- zónou, tak je to určite niečo pre mňa :) Teda držím palce sebe (aby som vyhrala), ale aj tebe, aby sa ti stále viac a viac darilo s blogom, hlavne neprestávaj! Ahoj :) girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda bych Braun Face Spa Sensitive Beaut, rozhodně by potěšil moji maminku k Vánocům ...byl by to skvělý dárek po kterém touží.
    polajada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Blíží se vánoce a takový čistič poru pod stromečkem by se mi moc líbil 😊.
    Fialova.marketka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Hmmm, damsky FaceSpa ma moooc zaujal. Ak nebudem mat stastie u teba, doprajem si ho pod stromcek:).

    OdpovědětVymazat
  22. Jůů, rád bych Braun Face Spa Sensitive Beaut, protože by byla má pleť konečně krásná a krásné by byly i mé Vánoce zároveň :) :) děkuji pirek.tomas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. najviac by som chcel vyhrať epilátor/čistič pórov, pretože presne viem, komu by urobil radosť (a nie, nie som to ja!) :)

    email: tomastakespictures@gmail.com
    FB: Tomáš Brozman

    OdpovědětVymazat
  24. Elektrický holící strojek Braun Series 3 :-)
    petrcipera@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Manželovi bych chtěla udělat skvělé překvapení. Hlavní roli by v tom hrál holící strojek Braun Series 3
    javyjavy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Míšo, já já já ho chci vyhrát...braun series 3...příteli by udělal moc velikou radost :-) michaela.dankova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ááááááá rozhodně čistě sobecky Braun Face Spa! Protože jakoukoliv "práci" kolem chloupků na obličeji z hloubi duše nenávidím. katka.klouckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělá soutěž, sice vím, že jako vždy nic nehraji, ale co kdyby náhodou... no za zkoušku nic nedám O:-)

    Budu sobec!:D Ráda bych vybrála Braun Face spa, protože bych si z něj ráda udělala svého nejlepší pomocníka!:D:) jityblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Hehe, asi bych raději vyhrála kartáček, páč mi moc fousy nerostou :D Na fb sleduji jako The Crazy Gingers Diary, a mail je crazygingersdiary(at)gmail.com ;-) Gratulace ke krásné 1000!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Mně by se rozhodně hodil více Braun Series 3, už jenom proto, že by ten jemný kartáček pro mou potřebu pravděpodobně nestačil. Congratulations!
    vryslink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Braun Face Spa:) A prajem vela uspechov k dalsim tisicom�� nataliaosvaldova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Braun Series 3 je mého srdce šampión! :) Gratuluji ke krásnému číslu!

    OdpovědětVymazat
  33. Chtěla bych Braun Face Spa Sensitive Beaut, protože se na mou pleť dost hodí a chtěla bych ho pro sebe (jak sobecké :D)
    ondrackovasimona@post.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Holící strojek a ještě takhle bombovej bych bral hned, měl bych konečně něco pořádnýho, pořádný dělo na holení. Mě se hned všechno ztupí a tak tohle by mělo něco vydržet. pamarax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. holici strojcek ale v klude moze byt aj zenskejsia varianta pre moju polovicku :)

    ivan.padej@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Bylo by fajn vyhrát Braun FaceSpa. Čistící kartáčky mě lákají už dlouho a to hlavně ze zvědavosti. Zajímá mě, jestli opravdu fungují a možná bych svojí pleť konečně osvobodila od ucpaných pórů.
    ter.jancarikova@gmail.com, fb: Tereza Jancarikova

    OdpovědětVymazat
  37. Byla bych šťastná kdybych vyhrála Braun Face Spa. Měla jsem v plánu ho koupit mamině k Vánocům, ale já šikulka jsem jí rozbila tlakový hrnce, který jí teď musím provinile koupit k Vánocům :o))
    Michaela.pavlickova@email.cz, fb: Michelle Pavlíčková

    OdpovědětVymazat
  38. Za chvíli jsou Vánoce, takže bych si nepřála dárek pro sebe, ale pro mého milovaného manžela, kterého jsem poznala před 30-ti lety. Proto bych mu chtěla udělat radost a ráda bych pro něj získala holicí strojek, aby si nemusel drápat pleť žiletkou :-)
    amitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Líbil by se mi panský strojek pro syna �� oda013cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Och, má pleť začíná plesat a možná se mi zdá, že touží i více než já vyzkoušet něco nového :) Takže FaceSpa? Mmm :) Ale abych nebyla hamoun, tak i můj muž by ocenil strojek, pryč se strništěm!
    Jinak moc zdravím do podzimních dnů :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Chcela by som obidva!:D mužský by som darovala rodinným príslušníkom a ženský balíček by som predala na ebay:DDD ni faak, jaska,že by som ho používala, nech som krásna!:D

    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěl bych Braun Face Spa Sensitive Beaut, protože by mi určitě pomohl v péči o pleť :)
    trefil15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Elektrický holiaci strojček Braun3!:)
    mariosnurik96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ach, je mi tak trochu hloupé se hned takhle vetřít, ale této soutěži prostě nejde odolat, protože která z nás žen by netoužila vyzkoušet čistící kartáček :) Už po něm toužím tak dlouho :)

    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Pre maminku na narodeniny, ktorá ich má v deň vyhlásenia výhercu súťaže :) Braun Face Spa

    lusique@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Chtěla bych vyhrát holící strojek pro mého manžela. Už se to nedá vydržet, jak chod neustále zarostlý a to jen kvůli tomu, že jeho holící strojek už není funkční. Z holícího strojku bych měla obrovskou radost. e-mail zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. No tak ten Face Spa vypadá suprově, ten bych asi potřebovala! Fakt dobrá giveaway :)
    www.veshionlife.com
    veshionblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ojojoj tá kefka vyzerá luxusne :) super giveaway, krásny (voľný) deň prajem :)

    v.rajnicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Elektrický holící strojek Braun Series 3
    doug@soukroma.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Braun Face Spa Sensitive Beauty
    elije@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. ahoj :)
    já se nikdy giveaways neúčastním, ale při klasické návštěvě tvého blogu jsem ji uviděla a v hlavě mi naskočilo jediné slovo: aleluja! aneb moje spása - měla bych radost z pánského strojku, který bych okamžitě darovala příteli (ani bych nečekala na vánoce), který by se konečně zbavil svých vousů/strniště a nemohl by se vymlouvat na to, že mu došly žiletky. :)

    teri.mo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj :) asi prvý , pre môjho priatela na vianoce ako bonus :D
    n.princess@azet.sk
    lajkujem ako Nika Benko už dlho :)

    OdpovědětVymazat
  53. Braun Series 3 by potešil. patricus@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Nebudem sebecký, chcel by som vyhrať Braun Face Spa pre svoju mamu :-)

    petras.christian@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  55. Michael, where is English Version? :)best regards. Aneta

    OdpovědětVymazat
  56. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  57. Mně se poslední dobou hodně zhoršila pleť a nic mi na to nepomáhá. Takže bych Braun Face Spa víc než ocenila :) Navíc po čistícím kartáčku touží i přítelkyně, tak bychom ho mohly sdílet a jen si měnit hlavice :D
    dos.l@seznam.cz
    Lída

    OdpovědětVymazat
  58. Holici strojek pro manzela jako bonus k vanocum:-) lenka.polakovicova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Elektrický holící strojek Series 3 pro muže
    kopretinka294@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mně by potěšil kartáček na obličej. Nutně bych ho potřebovala. zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Jelikož jsem si holici strojek pořídil nedávno tak by potěšil čistič na oblicej pro pritelkyni jako bonus darek k Vánocům.

    Marek.bartos30@seznam.cz
    Marek.bartos30@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Tak to ja bych si moc prala kartacek na oblicej;-)
    Tereza
    tereza12str@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. i když bych opravdu ráda podarovala přiltele, tak on by si strojek moc neužil, neboť nedá dopustit na svoje žiletky a mě by se ten čistící kartáček taaaak moc hodil, mam ho i na seznamu pro ježiška a kdybych ho vyhrála mohla bych si připsat i něco jiného���� Díky za možnost ho vyhrát �� Vlasta vla.je@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. FB: ZuZu Predaj Sabo
    zaujal ma práve Braun Face Spa akurát minule som ho obzerala v DM, no keď som uvidela tú cenu až mi oči zaplakali, lebo som vedela že si ho nemôžem dovoliť, preto ma výhra veľmi láka :) predsa len už som neni najmladšia a za posledné obdobie som skonštatovala, žeby to chcelo viac sa starať o tú svoju pleť :) sabova24 (zavináč) gmail (bodka)com

    OdpovědětVymazat
  65. Urcite by velmi potesil Braun Face Spa :-)
    Majka Majkova (majka2204@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  66. Braun Face Spa vypada paradne, takze bych rada soutezila o nej. :) itsannbrooks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Super soutěž! Na tvůj blog jsem narazila teprve nedávno, díky instagramu a moc se mi líbí :-) tyto produkty vypadají skvěle, a je to opravu dobrý tip na dárek, takhle před Vánoci :-). Kupodivu bych si nevybrala Braun Face Spa, ale pánský Braun Series 3. A dala bych ho taťkovi. Můj taťka změnil od ledna minulého roku svůj přístup k životu, jak po psychické, tak po fyzické stránce. Strašně moc na sobě zapracoval a já jsem na něj šíleně pyšná. Ruku v ruce s novým životním stylem jde i to, že se nyní i více stará o svůj vzhled, takže by ho dáreček v podobě Braun Series 3 jistě potěšil. Tak aspoň už má ježíšek tip :-) Měj se krásně! Anet. anetka.uhk@gmail.com, http://aonway.com/.

    OdpovědětVymazat
  68. Už tolikrát jsem se přihlásil do soutěže o holící strojek...a nikdy zatím nevyhrál. A to jsem už i slyšel vnitřní volání, že tentokrát to vyjde:-) Teď ho slyším znovu, tak snad...třeba...bude Braun Series 3 konečně u nás doma, v koupelně, na zrcadle, mi dělat radost každodenním oholením. Kontaktní mail: bezecny.petr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Nějakou dobu toužím po novém holícím strojku, jelikož ten starý dosluhuje...A partner se holí zcela pravidelně. Braun Series 3 by ho určitě pod stromečkem potěšil:) erik.fabian@live.com

    OdpovědětVymazat
  70. Skvele, urcite by me potesilo ozkouset Braun Face Spa:)
    thuyphamtt09@gmail.com

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  71. Great giveaways Michael. Hope you have a glorious day.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat